Tympii kun kesä on ohi :(
Oli laimea kesä, ei mitään kivaa. Ja nyt vaan sataa...Taas on kohta lunta maassa ja pilkkopimeä.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas oli ihana kesä, ja ihan huippulämmin sää. kestän senkin , vaikka sato kyllä kärsi.
Olen myös siitä onnekas, että olemme suunnitelleet jo useita vuosia että mieheni jäädessä varhaiseläkkelle viisikymppisenä muutamme Espanjaan tai Italiaan . Kannattaa myös muiden harkita jotain muuta maata jos Suomen sää ahdistaa ja miettiä mitä voi unelman eteen tehdä.
Italia ja Espanja nyt eivät talviaikaan mitään lämpimimpiä ole, mutta me olemme ne todenneet talvimatkoillamme sukulaisten luo meille sopiviksi .
Tuo onkin sitä parasta aikaa, kun etukäteen unelmoi jostain mukavalta tuntuvasta.
Minä muutin vajaa viiskymppisenä etelään, ja nyt eläkeläisenä muutin takaisin Suomeen. Että sekin ihanuus on itse koettu ja läpieletty.
Nyt mietin, että mieluummin lähtisin joka vuosi 2-3 kuukaudeksi eri paikkoihin viettämään "talvea". Elämä on liian lyhyt kökittäväksi yhdessä paikkaa, ja mieli edelleen utelias kokemaan uutta.
Älä aliarvioi toisen alakuloa.
Varhainen syksy, eli jatkuva sade ja kylmä, tuulinen sää, saattaa olla se oljenkorsi, joka katkaisee kamelin selän. Koronarajoitukset tähän päälle, niin moni ei tarvitse enää ikinä rokotusta saati sairaalapaikkaa.