Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas. YouTubessa leviää videosarja jossa haastatellaan koronarokotteeseen kuolleiden läheisiä

Vierailija
18.08.2021 |

Miksi tuollaista valhetietoa annetaan julkaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kuolee 150 ihmistä vuorokaudessa, 50000 ihmistä vuodessa. Kuka mihinkin. En ehdi katsoa kaikkien haastatteluja. Niin moni kuolee nykyaikana. Mikä ihmisiä vaivaa kun kaikki kuulemma kuolee nykyään. Ei ennen kuoltu.

Vierailija
2/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko tätä?

Miten se voi olla valhetta, kun itse omaiset tuossa puhuvat asiasta? Tuskinpa he feikkasivat pojan kuolemaa. Mieti vähän kuinka tyhmästi sanoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse olenkin rokotemyönteinen, niin tottakai on selvää, että niihin myös kuolee ihmisiä. Ei se asia peittelemällä poistu. 

Kuitenkin tämän hetkisen tiedon valossa, suurempi haitta on koronasta kuin rokotteesta. 

Vierailija
4/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on tosi loukkaavasta sanottu omaisia kohtaan..... Kuvittele jos sun rakas läheinen kuolisi johonkin, ja joku sanoisi sulle vaan että älä valehtele. Vähän voi käyttää empatiaa edes silloin jos joltain on kuollut rakas ihminen.

Vierailija
5/5 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse olenkin rokotemyönteinen, niin tottakai on selvää, että niihin myös kuolee ihmisiä. Ei se asia peittelemällä poistu. 

Kuitenkin tämän hetkisen tiedon valossa, suurempi haitta on koronasta kuin rokotteesta. 

ja olikohan juuri eilen, kun katsoin, että tutkimuksen mukaan 105 oli kuolemia, joissa epäiltiin rokotteelta olevan yhteyttä kuolemaan ( Suomessa siis)

Mielestäni aina on hyvä tutkia asioita eri kanteilta, vaikka olisikin aika varma omasta mielipiteestään. Ja omassa lähipiirissäni 98 prosenttia on rokotteen ottanut.  Perheestäni kaikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi