Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TP:t viikkoon 35

29.08.2006 |

Tämä pino on meille jotka toivoimme pikkukakkosta ja nyt haaveemme on toteutuneet,Kaikki kahden lapsen äidit pinoon!

en tiiä oliko jo pino,en huomannut.

ei meille ihmeempää,Juho ryömii aina vaan pidempiä matkoja ja mulla itellä järkyttävä kestoväsymys ja päänsärkykin riesana(ja mitä teen koneella heh)

Juho pitäis saada vielä yksille päikkäreille mutta nykyään se on yhtä temppuilua=(

ryömii ja kierii sängyssäkin*huoh*

äityliini ja Juho 9kk1pv=)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui miten lyhyt pino=( melkein mun yksinpuhelua mutta ei onneksi aivan.

Viiville olen meilannut vaan ei vastausta vielä oo tullut,toivottavasti kaikki OK??

Kölli ja muut pinoon kans,tää on nolon lyhyt pino tällä viikolla mutta jospa ensi viikko parempi?

Juho kävi taas muskarissa aamulla ja tykkää tosi paljon!

yksi 10kk ikäinen siellä jo käveleekin!

meillä ryömitään jo kovaa pitkin asuntoa ja voi raukkaa,on niin likaiset lattiat,taitaa tulla huomenna taas siivouspäivä.pölyjä Katrin kans pyyhinkin tänään.

Meillä tosiaan Katrin aikana ei koskaan tarvinnut sitoa kaapinovia eikä se aukonut niitä jatkuvasti ja muutenkin oli niin rauhallinen,Juhon takia on jo useita kaapinovia teljetty kun se jatkuvasti on siellä.

ei siis ole sukupuoliasia vaan luonnejuttu=)

nyt loppuviikon pinoon muitakin käskee hän=)miehellä onkin työviikonloppu eli tosi tylsää tulee olemaan=(

äitiliini+Juho 281105

Vierailija
2/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostanpa etusivulle meitä vaikka hopoliinin lisäksi muut ei oo pinoutuneet,apuva!!

ensi viikko olkoon aktiivisempi!!

pitäis mennä antaan välipala Juholle ja jatkaa pitsan tekoa,yhden paistoin ja toinen pitäis vielä,nam=)

laihis unohtuu hetkeksi.

Mutta siivonnut olen että jotain ees.

huomenna koko päiväksi sitten anopille!

TULUKAA NYT MUUTKIN PINOON!!!=)

äityliini ja vilkas ryömijäpoika Juho 9kk+risat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, tulkaas pinoutumaan!!!!

Mulla alko tänään hoito" urakka" ; hoidan loppuvuoden siskon poikia (3v10kk ja 1v9kk)! Ihan kivaa, on esikoisella seuraa päivittäin serkkupojasta!! Eikä varmaan ittelläkään aika käy pitkäksi.. =)

Ei tänne muuta uutta kuulu..huomenna mennään miehen kanssa käymään kaupungilla (lapset menee hoitoon siksi aikaa!!), rautatientorilla on joku " amazing thailand- juttu, käydään siellä ja varmaan syömässä/leffassa. Ihanaa!!

Hyvää viikonloppua äityliini ja muut, jos joku täällä käy.. =)

P.S. Meillä tää netti edelleen pätkii, katotaan kuinka monta kertaa tää viesti tulee tällä kertaa.. =)

Vierailija
4/7 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo viikko,vain minä ja hopoliini pinoutuneet?

Eilen oltiin iltaan asti anopilla ja kunhan Juho tuosta herää eli n.tunnin päästä mennään katsomaan kaverini 1,5 viikon ikäistä pientä poikavauvatuhisijaa=)mä pääsen huokailemaan ihastuksesta taas=)

sateisen näköistä.

Oikeesti,missä kaikki TP:t ollut tällä viikolla?

Meitä muutenkin niin vähän*mutta tiivis porukka* =)

äitiliini ja hurjasti ryömivä Juho 9kk+1viikko

Vierailija
5/7 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kadota kokonaan,eihän??

jos joku kahden lapsen äiti lukee tätä eikä ole ennen kirjoittanut,mukaan vaan!!!!!!!!!!!!!

Mua kyrsii tää väsymys mutta eipä tälle mitään voi ja taitaa nuo e-pillerit tätä päänsärkyä aiheuttaa mutta en muutakaan ehkäisyä ota että kärsin,oma valinta...

Juho on joka paikassa touhuamassa,paaaaljon vilkkaampi ja erilainen kuin tyttö vauvana joka oli niin rauhallinen.pojat=)

pitäis viedä jätkänpätkä aamu-unille,mutta nykyään se on aika taistelua sängyssä...rattaissa ei nuku kauempaa kuin pinniksessäkään eli sinänsä sama kumpaan laittaa...

näin unta että palasin töihin,kauhee painajainen=/

äitiliini huhuilee kamuja ja Juho ryömijäinen 9kk2pv

Vierailija
6/7 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hiljaista tosiaan..missähän kaikki on, Viivi_ ja muut??

Meillä on äityliini ihan toisinpäin kuin teillä, tuo esikoinen (poika siis) on ollut vauvana paljon rauhallisempi tai kiltimpi. Ei koskaan (ihan oikeesti!) ole syönyt hiekkaa/kiviä, ei ole repinyt kirjahyllystä/pöydiltä tavaroita alas, vaan on antanut niiden olla ihan rauhassa. Sekä kylässä että kotona. Mutta tämä neiti syö pihalla kaksin käsin hiekkaa, kiviä ja kaikkea muuta mahdollista, repii pöydät ja hyllyt puhtaiksi tavarasta jne..Ja muutenkin neiti jo on pari kuukautta heittäytynyt mahalleen lattaille raivoamaan, jos jotain kiellettyä ei ole saanut tehdä..oikea pikku- äkäpussi. =) Esikoinenkin on erittäin temperamenttinen, mutta ei ollenkaan ole samalla lailla vielä vauvana känkännyt, kun tämä neiti..mitäköhän siitä isompana tulee.. =)

Arki alkaa pikkuhiljaa kesän jälkeen rullaamaan, mies tänään ekaa päivää koulussa illan. Opiskelee työn ohessa ja on usein illat koulussa, joten olen lasten kanssa kaksin n. 14h vuorokaudesta..tämä eka päivä kyllä mennyt ihan mukavasti, on jopa ehditty/jaksettu hieman leipoa!

Niin se meiän vauvakin vaan kasvaa, huomenna tulee jo 10kk täyteen

Vierailija
7/7 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hiljaista tosiaan..missähän kaikki on, Viivi_ ja muut??

Meillä on äityliini ihan toisinpäin kuin teillä, tuo esikoinen (poika siis) on ollut vauvana paljon rauhallisempi tai kiltimpi. Ei koskaan (ihan oikeesti!) ole syönyt hiekkaa/kiviä, ei ole repinyt kirjahyllystä/pöydiltä tavaroita alas, vaan on antanut niiden olla ihan rauhassa. Sekä kylässä että kotona. Mutta tämä neiti syö pihalla kaksin käsin hiekkaa, kiviä ja kaikkea muuta mahdollista, repii pöydät ja hyllyt puhtaiksi tavarasta jne..Ja muutenkin neiti jo on pari kuukautta heittäytynyt mahalleen lattaille raivoamaan, jos jotain kiellettyä ei ole saanut tehdä..oikea pikku- äkäpussi. =) Esikoinenkin on erittäin temperamenttinen, mutta ei ollenkaan ole samalla lailla vielä vauvana känkännyt, kun tämä neiti..mitäköhän siitä isompana tulee.. =)

Arki alkaa pikkuhiljaa kesän jälkeen rullaamaan, mies tänään ekaa päivää koulussa illan. Opiskelee työn ohessa ja on usein illat koulussa, joten olen lasten kanssa kaksin n. 14h vuorokaudesta..tämä eka päivä kyllä mennyt ihan mukavasti, on jopa ehditty/jaksettu hieman leipoa!

Niin se meiän vauvakin vaan kasvaa, huomenna tulee jo 10kk täyteen