Katainen twiittasi jälleen
Ja täysin fiksulta viestillä. Mitäs nyt sanotte kiusaajat?
Jyrki Katainen
@JunckerEU @MartinSelmayr @Europarl_EN Very good day. First time all together.Economy,Ukraine etc. Good discussions. Excellent colleagues.
19:05 - 11. syyskuuta 14
Kommentit (58)
Uus twiitti taas!!
"Public spending should prioritise research,innovation and other future-oriented investments.#JunckerTeamEU#eurogroup"
Nyt näyttää olevan suht oikein, vaikka useammin näkee kirjoitettavan "prioritize". Sisällöltään tosin täysin yhdentekevää lässytystä.
Ja vielä uudempi twiitti!
"Growth needs both better demand and supply.More accommodative fiscal policies won't help without reforms for better competitiveness."
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:02"]
Menkää itse Kataisen kenkiin.
[/quote]
Me in a my shoes.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:12"]
[/quote]
Me in a my shoes.
[/quote]
I goes to shoes myself.
Lisäksi uudelleentwiittasi oman mielipidekirjoituksensa Wallstreet Journalissa!
http://online.wsj.com/articles/europes-new-balancing-act-1410463749?KEYWORDS=Katainen
Tuosta ei näe koko juttua, mutta lukaisin yliopiston kirjaston kautta tuon alkuperäisen jutun. Ihan hyvää kieltä, joten Katainen ei sitä varmasti ole itse kirjoittanut tai ainakaan viimeistellyt. Eiköhän joku ole kääntänyt sen suomesta Jygän puolesta. Sisältö tosin sitä samaa ikuista jorinaa innovaatioista, investoinneista ja kasvusta vailla mitään konkreettisia ehdotuksia ympäripyöreän lätinän sijaan.
"Growth needs both better demand and supply.More accommodative fiscal policies won't help without reforms for better competitiveness."
[/quote]
"better demand and supply" :) Kun kasvusta on kyse, niin eiköhän "higher" olisi parempi sanavalinta. Kyllä huomaa helposti, ettei Katainen mikään talousasiantuntija ole.
Nice hear to a Jyrki good day is.
Jokos Jykä on keksinyt mikä on vastuullisuus englanniksi?
In Finland we have this thing called vastuullisuus, but it doesn't touch us =)
[/quote]
Jyrki tainnut siirtää twiittinsa assarilleen kun pahimmat typot on karsittu pois. Hyvä niin.
[/quote]
Me in a my shoes.
[/quote]
:D
Twitteriin mahduu rajallinen määrä kirjamia törpöt. Huomaa, että suomalaiset alkavat vasta nyt keksiä koko Twitterin.... pysykää siellä Facebookissanne.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:38"]
Twitteriin mahduu rajallinen määrä kirjamia törpöt. Huomaa, että suomalaiset alkavat vasta nyt keksiä koko Twitterin.... pysykää siellä Facebookissanne.
[/quote]
Mutta kun Jygä saa sen lyhyenkin viestin kirjoitettua väärin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 14:38"]
[/quote]
Me in a my shoes.
[/quote]
:D
[/quote]
Mulla tulee näistä mieleen tämä:
Toivottavasti Jykällä ei tule näin pahoja väärinkäsityksiä ;)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:25"]"Economy, Ukraine etc" no terve. [/quote]semmosia pikkujuttuja: D
[/quote]
Joo, vähän kuin lettutaikinaa luettelisi: "Maitoa, jauhoja, sokeria jne"
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:59"]Katainen on keksinyt hyvän keinon saada ihmiset kiinnostumaan twiiteistään.
[/quote] Kirjoitus- ja kielioppivirheiden bongaajat on ekstaasissa! Eipä noissa paljon muuta sisältöä ole, kaikki on niin good, niin good. Muitakin adjektiiveja olisi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:59"]Katainen on keksinyt hyvän keinon saada ihmiset kiinnostumaan twiiteistään. [/quote] Kirjoitus- ja kielioppivirheiden bongaajat on ekstaasissa! Eipä noissa paljon muuta sisältöä ole, kaikki on niin good, niin good. Muitakin adjektiiveja olisi.
[/quote]
Olisihan niitä toki muitakin adjektiiveja, muttei Jygge jaksa sellasia käyttää, koska ne pitäisi etsiä sanakirjasta.
Ehkä se kirjoitti ne "Kännissä"?/väsyneenä?
Mun twiitti vastauksena tähän olisi "Reps kops auts".