Haluatko viestin vainajalta? Meedio vastaa!
Esitä kysymyksesi ja minä välitän vastauksen vainajalta.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:55"]Esitä kysymyksesi ja minä välitän vastauksen vainajalta.
[/quote] Kalle, rakastatko minua vielä?
Onko sinun hyvä olla. Oletko rauhallinen, haluaisitko kostaa?
Joo, kerro, mitä mummoni ajattelee, kun en ehtinyt hänen kuolinvuoteelleen poikaystävän takia. Ja mitä mieltä hän on elämästäni nyt ja aiemmin?
Oliko hänellä kovat kivut kuollessaan? Kuuliko hän? Tunsiko hän? Miltä hänestä tuntui?
Haluaisin kuulla terveiset Matilta. Vain yksi kysymys: miksi?
Mitä mummo toivoisi minun tekevän?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:57"]Onko sinun hyvä olla. Oletko rauhallinen, haluaisitko kostaa?
[/quote]
En janoa kostoa, mutta tietenkin on vittumaista olla kuollut.
T. John F. Kennedy
Teitkö todella itsemurhan? Tulitko silloin luokseni kun tunsin lämpöä ja kätesi omani päällä? Sartuuko sinuun vielä? Olen hirveän surullinen kun lähdit, sinulla oli vielä koko elämä edessäsi...
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:59"]Joo, kerro, mitä mummoni ajattelee, kun en ehtinyt hänen kuolinvuoteelleen poikaystävän takia. Ja mitä mieltä hän on elämästäni nyt ja aiemmin?
[/quote]
Ymmärsit väärin: en kykene välittämään sinulle vastausta tietyltä täsmälliseltä vainajalta vaan joltain sattumanvaraiselta vainajalta.
Topi sanoo moi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:57"]Onko sinun hyvä olla. Oletko rauhallinen, haluaisitko kostaa?
[/quote]
En janoa kostoa, mutta tietenkin on vittumaista olla kuollut.
T. John F. Kennedy
[/quote]
jaaaaaaa, tämmöinen ketju :D
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:59"]Joo, kerro, mitä mummoni ajattelee, kun en ehtinyt hänen kuolinvuoteelleen poikaystävän takia. Ja mitä mieltä hän on elämästäni nyt ja aiemmin? [/quote] Ymmärsit väärin: en kykene välittämään sinulle vastausta tietyltä täsmälliseltä vainajalta vaan joltain sattumanvaraiselta vainajalta. Topi sanoo moi.
taitaa tulla sit helvetistä nää viestit, koska Topi sinne varmaan joutuikin. ap.
[/quote]
Haluaako joku isovanhemmista sanoa minulle jotain?
Joo, kysyppä siltä Auerin mieheltä kuka sen tappo.
Mitäs meidän faija miettii? Joko olet tavannut tuttuja siellä? Mikä meininki?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:55"]
Esitä kysymyksesi ja minä välitän vastauksen vainajalta.
[/quote]
Tuliko minusta sellainen kuin toivoit? Oletko ylpeä minusta? Harmittaako sinua ettemme ehtineet tutustua paremmin?
Onko minulle viestiä? Monta asiaa jäänyt sanomatta.
Nim. 78
Hei rakas pikkuinen. Kuinka voit? Olet ajatuksissamme joka päivä.
Onko linja varattu vai muuten vaan hidas?