Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fyysisen läheisyyden kaipuu

Vierailija
11.09.2014 |

En halua/osaa/pysty seurustella, varsinkaan tällä hetkellä. Yhden illan jutuista en saa juurikaan mitään irti, korkeintaan seksuaalista tyydytystä, jos mies osaa hommansa. Olen kuitenkin viimeiset viisi vuotta viettänyt sinkkua ja huomannut, että tarvitsen fyysistä läheisyyttä. Seksisuhteessa sitä ei myös tule samalla tavalla. 

Löysin itselleni sopivan partnerin, kenen kanssa voin saada hyvää seksiä, sekä fyysistä läheisyyttä ilman sitoumuksia. Nyt kuitenkin tunteet heittävät vuoristorataa, välillä mietin millaista olisi olla parisuhteessa hänen kanssaan, toisaalta ehkä jopa jonkun muun kanssa ja välillä taas haluan olla aivan yksin. Tavallaan haluan läheisyyttä, mutten haluaisi suunnitella tulevaisuutta, enkä täysin sitoutua kehenkään... Onko tämä yleistä muillakin, vai enemmän yleensä miesten ongelma? Apuja miten voisin selvittellä ajatuksiani, tuntuu ettei mikään tunnu hyvältä. Ei yksin eikä yhdessä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei kukaan sovi minulle. Aluksi tuntuu mukavalta, mutta yhtäkkiä haluankin työntää ihmistä kauemmas itsestäni. En ole ikinä parisuhteessa satuttanut itseäni kunnolla, mutta jonkinlaista sitoutumiskammoa kai löytyy. Olen ollut lapsesta asti todella itsenäinen ja joutunut viettämään paljon aikaa yksikseni. Olen niin sekaisin tunteideni kanssa. Ap

Vierailija
2/3 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miesten ongelma. Ei miesten tarvitse miettiä noin monimutkaisesti vaan keskittyä siihen, että yrittää sitouttaa mahdollisimman aggressiivisesti ensimmäisen, joka suostuu edes johonkin. Sitten taas kymmenen vuoden tauko seuraavia kahvitreffejä odotellessa. Kuvailet karkkikaupassa joka aamu heräävän ihmisen elämää. 

-Mies 29v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät löytämäsi henkilön fyysisestä läheisyydestä, muttei hän ole sellainen joka sopisi sinulle parisuhteeseen.