Miksi niin monet naiset ovat toisilleen töykeämpiä kuin miehille?
Olen ihmetellyt ja tuskaillut tämän kanssa taas viime aikoina: alkuun toisilleen vieraat naiset ovat tavatessaan toisilleen mukavia, mutta varsin pian näytetään "se oikea puoli" itsestä ja aletaan negatiivisiksi ja töykeiksi ja esim. ihan tiuskitaankin työpaikalla. Mutta heti kun mies tulee tilaan, ollaankin paljon miellyttävämpiä hänelle. Miksi muita naisia kohtaan saa käyttäytyä huonosti?
Kommentit (24)
Miten minusta tuntuu, että ne työpaikan ikävät tyypit on aika tasaseen kumpaakin sukupuolta.
Mutta voihan se olla että joku Irmeli on salaa ihastunut johonkin työpaikan mieheen ja haluaa esittää hänelle mukavampaa kuin on. Vähän hymyillä, lirkutella ja flirttailla.
Puretaan muihin naisiin huonon äiti-tytär -suhteen (yleistä Suomessa) aiheuttamia traumoja, kun ei niitä osata käsitellä tai edes ymmärretä olevan?
Mitäs tuolla on väliä kun miesten syyksi sekin jotenkin käännetään
En oikein usko että kyse on vain tuosta, koska omat läheiset naispuoliset ystäväni eivät koskaan käyttäytyisi minua kohtaan tuolla tavalla enkä itse heitä kohtaan. Ei tulisi mieleenkään. Sitten yhtäkkiä joiltain vähemmän läheiset kuvittelevat että noin voi käyttäytyä.