Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulta varastettu pikkuhousut?

Vierailija
11.09.2014 |

Aikoinaan huomasin, että yhdet pikkuhousuni olivat kadonneet, kun toin pyykit taloyhtiön pyykkituvasta kotiin. Otin opikseni ja aloin kuivata alusvaatteeni kotona. Vaan äskettäinpä huomasin, että taas oli yhdet kadonnut. Tällä kertaa pyykkikorista bileiden jälkeen viime viikonloppuna. Ei aavistustakaan, kuka ne vei, jengiä oli paljon.

Olenko joku erityinen pikkaripervojen magneetti vai onko tällainen yleistäkin? Onko sinulle sattunut tällaista? Miten suhtauduit asiaan, aavistitko syyllisen ja osaatko neuvoa, mihin kivenkoloon ne piilotan, ettei sama toistu vielä uudelleen?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja muutama muukin vaate.

Pöllittiin pyykkituvasta.

Vierailija
62/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa on viety pari kertaa. Epäilen naapurin kissaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päältä, kuivaushuoneesta  vai kaapista, mainitkaa myös.

Vierailija
64/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää parempi huoli tavaroistanne.

Vierailija
65/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 21:10"]Jotkut on ilmeisesti tosi köyhiä, kun ei ole varaa ostaa edes Tarjoustalon tai vastaavan halpispikkareita vaan pitää pyykkituvan narulta varastaa. Nämä ovat selkeästi tyttöjä, jotka varastavat omaan tarpeeseen. Mahtaa olla köyhä elämä. Likaisia pikkareita taas vievät pervot sedät.  Näin siis kuvittelisin. Itseltäni ei ole koskaan pöllitty. 

Kuvitelmasi on väärä. "Likaiset sedät" vievät kyllä niitä puhtaitakin.

Miksi ihmeessä? Pukeutuvatko niihin itse?

Jotkut pukeutuvat. Toisia kiihottaa hyväillä penistä naisten alushousuilla. Materiaali voi tuntua hyvältä tai sitten kiihottaa pelkkä ajatus siitä, että runkkaa jonkun tietyn naisen alushousuilla tai ylipäätään naisten pikkuhousuilla. Tai sitten kaikkia näitä yhtäaikaa.

Itse hyväilen pikkareita kädessäni illalla nukkumaan mennessä. Tosin ne on ostettuja, ei kiinnosta käytetyt (edes pestynä). Olen huomannut, että vaikuttaa positiivisesti unenlaatuun. Eli pointti on kai, että kyllä niille voi olla yllättäviä käyttötarkoituksia. Älkää silti varastako, se on typerää ja epäkunniottavaa.

Vierailija
66/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kerran naispuolisen työkaverini (oikein upea peppu) kotiin erään hänelle myymäni pöydän ja tottakai "piti" käydä vessassa ennen kotiin lähtöä. Otin hänen pyykkikoristaan muutamat pikkuhousut mukaani. Menin jopa niin pitkälle, että otin mukaani ne työpaikalle ja hänen kanssaan juteltuani menin vessaan nuuhkimaan niitä naisen pikkareita. 

Vierailija
67/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin on viety alushousut pyykkituvasta kuivumasta ja olen mies

Vierailija
68/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Huittisissa omakotitalossa asuessa, oli pyykkinarultamme viety, minun pikkreita useasti.

Vierailija
69/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein kerran naispuolisen työkaverini (oikein upea peppu) kotiin erään hänelle myymäni pöydän ja tottakai "piti" käydä vessassa ennen kotiin lähtöä. Otin hänen pyykkikoristaan muutamat pikkuhousut mukaani. Menin jopa niin pitkälle, että otin mukaani ne työpaikalle ja hänen kanssaan juteltuani menin vessaan nuuhkimaan niitä naisen pikkareita. 

Jos nainen on yhtään älykkäämpi tapaus niin voi hyvinkin tajuta mihin ne oli kadonnut

Vierailija
70/78 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex muikkeli antoi mulle kerran ns. "muistoksi" stringit. Ihan jalo ajatus oli, tai lähinnä varmasti huumorillakin oli asiansa. Tämä kyllä varmasti puutteessaan olisi antanut jotakin muutakin..

Vierailija
71/78 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän miehet reagoisi jos joku veisi heidän kalsareita? Voisi miehet tuota ajatella ennen kuin vievät toisten pikkuhousuja.

Jaa, no kai sitä olisi lähinnä imarreltu että joku kokee ne niin kiinnostavina että haluaa ne.

Vierailija
72/78 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä kukaan puhtailla pikkareilla tekee. Mutta käytetyissä on naaraan tuoksu, se on äärimmäisen kiihottavaa. Joltakin satunnaiselta panokaverilta olen joskus pöllinyt kun ei kehtaa suoraan pyytää. Pitäisi varmaan pervona ja sairaana, vaikka se on vain yksi fetissi lukemattomien muiden joukossa.

Vierailija
73/78 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa vahingossa varastanut, kun tapana on tyhjennellä pyykkituvalla kone suoraan koriin tai säkkin. Ja sitten kotona huomaan, että nämä ei ole muuten minun. Mitäs jättävät niitä sinne koneeseen. Yleensä kiikutan ne takaisin tuvalle, paitsi kerran...

Olen siis nelikymppinen ukko. Löysin puhtaiden seasta lasten pikkuhousut, huomasin mammoja pihalla. Menin sitten parvekkeelle heilutteleen niitä ja kysyin onko nämä ehkä teidän?

"MIKSI sinulla on meidän tytöt pikkuhousut?" ja muutenkin näytti olevan murha mielessä. Äkkiä voisi saada pervon sedän maineen, mutta nyt en vaan voinut vastustaa kiusausta ja katsoa, miten reagoidaan.

Hymyksihän se sitten meni.

Vierailija
74/78 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pitkään haaveissa mieli kysyä yhdeltä, suostuisiko se antamaan. En ole vielä kehdannut, enkä usko että antaisikaan. Toisaalta tämä kysyminen olisi parempi, kuin salaa varastaminen.

Vierailija
75/78 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
76/78 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
77/78 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena opiskelijana olin asuntolan saunassa kaverin kanssa ja meiltä kummaltakin pöllittiin saunomisen aikana pikkarit :(

Huh huh käy kateeksi siinä on joku nuorimies saanut mahtavat tuoksut ja maut.

Vierailija
78/78 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivuri käy taas täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi