Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulta varastettu pikkuhousut?

Vierailija
11.09.2014 |

Aikoinaan huomasin, että yhdet pikkuhousuni olivat kadonneet, kun toin pyykit taloyhtiön pyykkituvasta kotiin. Otin opikseni ja aloin kuivata alusvaatteeni kotona. Vaan äskettäinpä huomasin, että taas oli yhdet kadonnut. Tällä kertaa pyykkikorista bileiden jälkeen viime viikonloppuna. Ei aavistustakaan, kuka ne vei, jengiä oli paljon.

Olenko joku erityinen pikkaripervojen magneetti vai onko tällainen yleistäkin? Onko sinulle sattunut tällaista? Miten suhtauduit asiaan, aavistitko syyllisen ja osaatko neuvoa, mihin kivenkoloon ne piilotan, ettei sama toistu vielä uudelleen?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kesämökin pyykkikorista oli viety yhdet pikkuhousut, kun tuttavapariskunta oli ollut viikonloppuna käymässä. Huomasin vasta pestyjä kuivumaan laittaessa yksien puuttuvan. Tuttavapariskunnalla mukana oli n. 20v poika, mutta tuntuu kyllä oudolle?

Vierailija
42/78 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa alkoi jossakin vaiheessa häviämään ja lopulta silloinen seksikumppanini jäi kiinni tästä! Huhhuh, siihen loppu seksit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on kadonnut ehkä kolmet noin 15 vuoden aikana. Juhlissa, mökillä, tai sit oon vaan kotona huomannut että puuttuu. En muista tarkalleen tilanteita, mutta aina on ollut niin että ois mahdotonta edes arvata kuka ne on vienyt. En oo jäänyt liikaa pohtimaan, pitäkööt hyvänään.

Vierailija
44/78 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vietiin rintsikat ja se oli raivostuttavaa kun ne maksoi 70e. Svithu saathana se oli iso raha opiskelijalle!

Vierailija
45/78 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, monetkin. Tiedoksi haistelijoille: korona iskee 😂

Vierailija
46/78 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viety. Olin ulkomailla rantakohteessa ja käytin paikallista pesulaa joka maksoi erikseen, sellaista itsepalvelu kolikkopesulaa. Kun tulin hakemaan pyykit ne oli joku heittänyt koriin koneesta ja siitä puuttui noin kahdet pikkuhousut oli hävinneet eli joku joka laittoi vaatteni koneesta koriin oli vienyt ne. Alueella liikkui turistien lisäksi myös kerjäläisiä. Vähän kyllä huvitti että jollekin kelpasi pikkuhousut, minulla on myös hpv liekö tarttunut. 

Vierailija
47/78 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäyksenä tuohon että alueella oli todella halpoja kauppoja joista olisi saanut uusia pikkuhousuja 1-3e kpl, mutta joku vei pesulasta ne käytetyt.

Vierailija
48/78 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on. Orava vei pihalta puuhun viimekesänä ja sielä ne roikkuu edelleen.

Vierailija
49/78 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta varastettiin kotoa pesuhuoneesta jossa myös wc, niin yhdestä pöytätason laatikosta bikinien yläosa, alaosa oli vähän alempana laatikossa tavaroiden alla ja yläosa päällä joka viety. Usean päivän ellei viikonkin jälkeen vasta huomasin sen.

Vierailija
50/78 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa alkoi jossakin vaiheessa häviämään ja lopulta silloinen seksikumppanini jäi kiinni tästä! Huhhuh, siihen loppu seksit.

Etkö voinut tavatessanne kun seksikumppanisi oli lähdössä kotiin antaa tälle suoraan jalastasi pikkuhousut mukaan:)

Vierailija
51/78 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa varastettiin useammat käytetyt pikkuhousut. Käyttämättömät olivat matkalaukussa jäljellä.

Vierailija
52/78 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein muutamaviikkositten  muuton uuteenasuntoon.  Ihmettelin kun pikkuhousuni hupenivat ylttävän nopeasti, rupesin tarkemmin tutkimaan kolmet pikkuhousut ovat kadonneet muutonyhteydessä, vaikka kaikki oli pakattuna säkkeihin. 

Vierailija
53/78 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on viety ja tiedossa on kuka vei. miehen kaveri ja kahdet stringit, liene kiihottuu niistä joten en suuttunut koska tavallaan tiedän tuosta eleestä että olen haluttu😊

Vierailija
54/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko miehellesi? Sanoitko tälle näpistelijälle mitään? Annoin kerran omani kaverille, kun keskustelu jotenkin ajautui siihen ja huomasin hänen kiinnostuvan niistä, ajattelin että parempi näin päin.

Vierailija
55/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira vei mun kalsarit likapyykki pussista.

Sain ne kalsarit takaisin vetoleikin jälkeen.

Tosi on.

Vierailija
56/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ja tein rikosilmoituksen asiasta.

Vierailija
57/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja suoraan jaloista.

Vierailija
58/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kauniimpi osapuoli sanoi minulle " Hei haetko pyykit kuivaushuoneesta? " . Johon minä tottakai hain sitten pyykit pois ja illlalla alkoi ihmettely kenen alushousuja meillä oikein on? Minä olin ottanut kaikki pyykit koska enhän minä tiedä millaisia pyykkejä meillä on. No hiljaa palautin pyykit takaisin.

Vierailija
59/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän miehet reagoisi jos joku veisi heidän kalsareita? Voisi miehet tuota ajatella ennen kuin vievät toisten pikkuhousuja.

Vierailija
60/78 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm-hmmm... miten pikkutuhma kysymys... ei kyllä kerrota!!!

😚😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi