Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten nämä artistit oikein elää, kun kaikilla jo vuoden työttömyys saa taloudelliseen kriisiin

Vierailija
18.08.2021 |

Sanikin avautuu, että 27v tienestit vedettiin vuodessa alas. Eipä ole kummoisia summia 27v saanut kasattua, kun vuodessa mennyt.
Itse olen ollut työttömänä välillä vuosia, välillä vähemmän. Ikinä ei ole kriisi iskenyt, kun olen osannut mitoittaa menot oikein.

Toisekseen, elääkö kaikki eturivin artistit kädestä suuhun, vaikka hyvin tuntuvat tienaavan, kun se rahavalitus alkoi heti viime vuonna jo?

Ärsyttää tuo julkkisten/muusikoiden ulina työttömyydestä ja rahattomuudesta, kun sitä se on meillä tavallisilla pulliaisilla ilman koronaakin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole ”sitten kun” elämää varten pihisteleviä, vain punalapputuotteita, kutomista ja kirjaston kirjoja harrastavia akkoja, kuten av

Ei olekaan. He ovat persaukisia, vastuuttomia, rahansa turhuuteen tuhlanneita vinkujia.

Vierailija
22/31 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanin yritys meni konkurssiin, siinä varmaan paloi rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saa työttömyyskorvausta, siitä se johtuu. Mikäs meillä palkansaajilla kun ansiosidonnainen lähtee rullaamaan tosi nopsaan. Mutta kuinka pitkälle omat säästösi riittäisivät, jos tulot loppuisivat ja mitään tukia et saisi mistään?

Tuo on tilanne, joka monilla artisteilla on.

Vierailija
24/31 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää saattaa tulla yllätyksenä, mut suurin osa suomalaisista elää kädestä suuhun. Tulot riittävät just menoihin, mutta mitään puskuria ei ole. Näen tätä ympärilläni ihan keskiluokkaisilla ihmisillä koko ajan.

Oma tausta on köyhä, nykyään olen varsin hyvätuloinen. Elän puolta vaatimattomammin kuin suurin osa tuttavistani, joilla ei edes oo yhtä hyvät tulot. Harvalla on sitä suositeltua kolmen kk puskuria.

Vierailija
25/31 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla normipalkansaajallakaan mitään tuhansien eurojen puskuria tilillä on.

Vierailija
26/31 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sijoitusasuntojen myynti riittää kattamaan vain vuoden elämisen? Aika paljon Sani törsää vuodessa.

En ole kattavasti perillä enkä seurannut Sanin tekemisiä, mutta tuli vaan mieleeni, että olisiko asuntojen myynnillä rahoittanut yritystään. Varmasti hänen elinkustannukset ovat suuremmat kuin minulla, työtä hakevana yksinasuvana ICT-ammattilaisena.

Vierailija
27/31 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa puhutaan sijoituskämppien myynnistä, mutta aloittaja ei ole sitä aihetta avannut yhtään. Ei edes linkkiä..

Vierailija
28/31 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät saa työttömyyskorvausta, siitä se johtuu. Mikäs meillä palkansaajilla kun ansiosidonnainen lähtee rullaamaan tosi nopsaan. Mutta kuinka pitkälle omat säästösi riittäisivät, jos tulot loppuisivat ja mitään tukia et saisi mistään?

No eihän nämä tätä tajua. Luullaan, että kaikki yrittäjät on rikkaita kapitalistisikoja, jotka heittelee rahaa mennen tullen ja tavatessa. Hyvä se on tavallisen työttömän mennä rahaa vinkumaan, mutta yrittäjällä onkin sitten pikkasen hankalampi tilanne. Kannattaa tutustua tuohonkin puoleen, jos joskus käy mielessä ryhtyä vaikka yrittäjäksi.

Vierailija
29/31 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

korona aikana yrittäjät saa työttömyyskorvausta.

Vierailija
30/31 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin yllättynyt kuinka "vähän"nightwishin soittajat tienaa, siis lukuunottamatta Holopaista.

Keikkaa ja muuta sälää paljon silti reilu 100k .  

Hyvä asiantuntija vetäsee saman verran vähemmällä duunilla.

Artisteilla monenlaisia vuosia,ja rahaa palaa helposti kun sitä tulee joskus kunnolla,   harva osaa sijoittaa.

Cheekki keekki poikkeus vissiin.

Vierailija
31/31 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Aikakoneen Sani ruikuttaa että yhyyyhyy kun joutuu myymään sijoitusasuntojaan? Eikös se omaisuus juuri sitä varten ole että sillä turvataan kriisihetket esimerkiksi juuri myymällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi