Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pienen suklaan antaisit. Suututin työkaverin.

JKS
18.08.2021 |

Eli on tullut vähän kärhämää erään nuoren työkaverin kanssa. Ei mitään haukkumista tai riitaa mutta kumpikin tiuskinut toisilleen. Yritettiin selvittää asiaa mutta tuli väärinkäsitys jälleen ja nyt ollaan murjotettu kumpikin muutaman viikon.

Haluaisin jättää työpisteelle jonkun suklaan ja pyytää anteeksi. Olen nainen ja tämä toinen osapuoli mies. En halua että luulee että yritän iskeä tai muuten antaa itsestäni lapsellista kuvaa. Yritin tosiaan jo kerran selvittää asiaa mutta hän kiivastui vain lisää. Tänään ei enää edes moikannut.

Sinänsä äsrsyttää alkaa junnua lepyttelemään mutta on tämäki ahdistavaa ettei voida istua vierekkäin edes kahvipöydässä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä anteeksi. 

Vierailija
22/27 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen suklaan kun suututit työkaverin niin ettei hän ole edes puhunut sulle viikkoihin? Miten olisi pieni itseanalyysi ja sähköposti, jossa pyydät kunnolla anteeksi? Mulla on tällä hetkellä tilanne että työkaveri aiheutti toimillaan sen että loukkaannuin töissä, eikä tilanne millään v*n Pätkiksellä, tai edes viidellä kilolla konvehteja, tule korjaantumaan. Haluan että hän osoittaa ymmärtäneensä tekonsa, odottaa henkistä kasvua ja on oikeasti pahoillaan. Joiltain ihmisiltä tällaista on tietysti ihan turha odottaa, mutta tämä olisi toiveeni.

Onko tosiaan työkaverin syy, että on onnistunut suututtamaan Sinut? Kelaa rauhassa, voisiko asia olla jopa toisinpäin työkaverin mielestä. Tai jospa olet sellainen hirmu, jonka suututtamista saa jokaiikka pelätä. Tuo sinun kielenkäyttö ainakin viittaa sellaiseen vaihtoehtoon:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihmiset, mitä työelämätaitoja!!

Olkaa kilttejä ja kohteliaita toisillenne. Ymmärtäkää. Käyttäytykää. Olkaa aikuisia. Etsikää yhteistä ratkaisua. Vaikka sitten huumorilla.

- Ennen nämä alkeet osattiin, ei enää. Miksi??

Minä suuttuisin vain enemmän (ja olen nainen), jos yritellään lepytellä tavaralla - saatika pienellä suklaanpuolikkaalla!  Sehän kertoo, että antaja haluaa mitätöidä välikohtauksen ja toisen osapuolen.

Vierailija
24/27 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei arvosta pientä ja söpöä vaan ISOA. Isoin lentosuklaalevy mitä saa (250g). Vielä parempi olisi kossupullo.

Kossupullosta leppyy joka jamppa.

T. Ikänsä miesvaltaisella alalla työskennellyt

En tosiaan mitään junttikossua arvostaisi.

Vierailija
25/27 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on niin että minä en ollut vihainen tai kiukutellut En vain jaksanut jutella. Ja kun olin hiljaa tulkittiin että olen vihainen. Alkoi kyselemään onko kaikki hyvin. En siihenkään jaksanut vastata koska mitään ongelmaa ei ollut . Ongelma tuli siinä vaiheessa kun alettiin tentata mikä mua vaivaa eikä edes vaivannut mikään.

Jälkikäteen pahoittelin että sori kun en jutellut mutta ei huvittanut . Sitten taas suututtiin. Minä sanoisin että osaa ne miehetkin olla vaikeita. Nyt ei siis edes moikkaa aamulla.

Vierailija
26/27 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars patukka, niinku että mars nyt siitä.

Vierailija
27/27 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Asiahan on niin että minä en ollut vihainen tai kiukutellut En vain jaksanut jutella. Ja kun olin hiljaa tulkittiin että olen vihainen. Alkoi kyselemään onko kaikki hyvin. En siihenkään jaksanut vastata koska mitään ongelmaa ei ollut . Ongelma tuli siinä vaiheessa kun alettiin tentata mikä mua vaivaa eikä edes vaivannut mikään.

Jälkikäteen pahoittelin että sori kun en jutellut mutta ei huvittanut . Sitten taas suututtiin. Minä sanoisin että osaa ne miehetkin olla vaikeita. Nyt ei siis edes moikkaa aamulla.

Käyttäydyit junttimaisesti, joten hänelle jäi väärä käsitys.

Toistan: pyydä anteeksi. Selitä, että sinulla oli huono päivä/olit väsynyt/psyykelääkkesi olivat loppuneet jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi