Minua on alettu haukkumaan koulussa :(
Eli siis minua on alettu haukkumaan koulussa. Kaikki alkoi siitä, kun olen vaan esittänyt hieman typerää koulun kiusaajalle, jolle ei viitsi mielipiteestään puhua kun sen verran vajakille vaikuttaa että käy kimppuun kun vähänkin on eri mieltä. ( On ihan itse hännkin huomannut että olen vain esittänyt. ) Ja tuon esittämisen takia haukkuu minua jälkeenjääneeksi idiootiksi, vaikka saankin hyviä numeroita kokeista ja ylipäätään pärjään koulussa. Olen hyvin herkkä ja ujo ihminen, joten en ole uskaltanut kertoa opettajalle. Enkä pysty haukkumista napakasti sanomallakaan lopettamaan ujouteni takia. Mitä oikein voisin tehdä ?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:01"]Kiusaaminen on hyvin yleistä ja hyvähän siihen on yrittää löytää keinot kuinka sen saa lopetettu. Siitähän tässä on kyse, eikö vain?
[/quote]p
Terveppä terve turpaan vain ja haistattelut päälle..
Ap tarvitsee apuja. Hyvähän erillaisia neuvoja on antaa
Joku kääntää posken, joku puolustautuu nyrkein, joku ilmoittaa poliiseille, joku kääntää porukan kiusaajaa vastaan. Hyviä neuvoja kaikki
Jos olet yhdeksännellä luokalla niin ohita juurikin tyyliin, ette jaksa kiinnostua sillä pääset pian pois. Jos taas olet seitsemmännellä luokalla ei auta muu kuin vetää turpaan haukkujaa.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 17:15"]
Tiedät kyllä vastauksen, en kaipaa. Jos sinua ei kiinnosta auttaa niin ole hyvä ja poistu. -Ap
[/quote]
Ei tuo ole herkkyyttä ja muita positiivisia asioita, vaan pelko pinnassa. Kun pelkäät vähemmän etkä nimittele toista vajakiksi edes mielessäsi, ärsytät häntä vähemmän. Ihmisillä, hölmöimmilläkin, on tapana aistia vihamielisyys ja kostaa se jos vain voivat.