Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaa, kiitos

Vierailija
11.09.2014 |

otin eilen taksin Helsingin keskustasta etukäteen sovittuna rahattomana. Sain numeron johon soittaa tietenkin maksaakseni laskun tänään. Nyt tämä numero sanoo, että numero ei ole käytössä. Ajattelin, että on laiton taksi mutta, se mihin kirjoitti numeron, lappu on kirjoitetu paperille jossa on takapuolella "taksihelsinki". Olen soittanut taksipalveluun ja he eivät osaa auttaa. Jätin pantin ja haluaisin sen takaisin, joten jos olet taksikuski tai sellaisen tunteva, niin osaisitko auttaa?

ja olin kännissä, kiitos kysymästä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tais tykätä sun pantista, harmi.

Vierailija
2/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kuittia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko numeropalvelu siitä numerosta mitään?

Vierailija
4/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nropalvelu kerro siitä mitään jos linjalla sanoo ettei ole käytössä. Se tykkäsi sun pantista ja sillä selvä. Se on ihan tarkoituksella antanut väärän nron, tuskin sait kuittiakaan.

Vierailija
5/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun soitan numeroon niin sanotaan, että numero ei ole käytössä. Googlesta kun katsoo numeroa, niin se menee johonkin ulkomaalaiseen ambulanssifirmaan. Sen kummempaa kuittia ei ole kuin kuskin käsinkirjoittama numero ja siinä lukee taksi ja "kuitin" takapuolella valmiiksi tulostettu taksihelsinki. Tästä olettaisin että laillinen on. Vai onko kellä tahansa lupa hankkia tälläinen tuloste? Epäselvä osoite myös, jotakin lucakeino/leino  mutta osoitteen loppuosaa ei ole.

Vierailija
6/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, ap. Mitä meni panttina? :(

Vierailija
7/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeä kultakoru:( Tuskin rahallista arvoa kamalasti mutta mulle tärkeä kaiverruksineen.

Vierailija
8/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissähän on useita taksiyrityksiä, kannattaa niitä katsella läpi. Outoa jos et saanut oikeaa kuittia. Ekana tuli tuosta leinosta mieleen Leo Leino..

Vierailija
9/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä varma että se oli oikeasti taksi? Mietinpä vaan kun et kuittiakaan saanut. Muistatko kuskia? Tai oliko taksikyltti katolla?

Vierailija
10/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä taksitarkastajaan, sitä kautta voit alkaa purkamaan tätä mysteeriä. Sherlokkina joudut hieman penkomaan asioita ja kyselemään aikatauluja (kuka? missä? mistä? milloin?). Eiköhän ne solmut siitä aukene.

Vierailija
11/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko pimeän taksin, Tuksu?

Vierailija
12/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuksu, pelkästään tavallinen työtätekevä kännissä ollut henkilö:) Taksitarkastajaan olin yhteydessä, mutta mitäs hekään voivat tehdä:(

Vierailija
13/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sitä humalassa toilailtu pahemminkin.

Vierailija
14/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 16:00"]

Oletko sä varma että se oli oikeasti taksi? Mietinpä vaan kun et kuittiakaan saanut. Muistatko kuskia? Tai oliko taksikyltti katolla?

[/quote]

Luulen että ei ollut oikea taksi. Kyltti oli katolla ja tosiaankin itse kirjoittamansa numeron takapuolella taksihelsinki-numero.

Vierailija
15/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 16:29"]

No on sitä humalassa toilailtu pahemminkin.

[/quote]

Niin, yritän ajatella näin että kaikki on elossa :)

Vierailija
16/16 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla Taksin numero katolta muistiin  niin selvii. Nyt meni helyt.

Jätin kerran munat pantiks, nyt oon eunukki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme