Pirkko Jalovaara - vankeus odottaa
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288736613948.html
Siinä meillä tosi uskovainen. Toivottavasti tulee kunnolla linnaa ja ökytalot ja Audit takavarikoidaan. Kuvottava nainen!
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 16:31"]
Ateistien harjoittamaa ajojahtia ja mustamaalausta! Onhan se nyt ihan eri asia kääriä rahat liiviin uskovaisena kuin ateistina!
[/quote]
Niin ja antoihan se kuitenkin muutaman roposen niistä miljoonistaan siihen mihin piti. Ateisti olis taatusti pitänyt kaikki rahat itsellään.
Pirkko on pershäiriöinen psykopaatti.
Todella surullista, kun ihan varmasti on auttanut joitakin ihmisiä, mutta sitten tekee kaiken näin... fyrkkaa pitää tienata.
Mua ahdistaa, että Suomessa on ihan liikaa sellaisia karismaattisia saarnaajia, jotka lopulta paljastuvat jotenkin rikollisiksi. Niin on USA:ssakin. Mahtaakohan Pirkko olla syyllinen vai ei. Haluaisin uskoa hänen vilpittömyyteensä.
Esimerkiksi se Nokia Mission karismaattinen johtaja käyttikin hyväkseen jotain poikaa. Kuuluin nuorena Navigaattoreihin. Niiden Usalainen johtajakin tuomittiin jostain ja liike luhistui jne.
Ahdistaa
Jokaisen uskovaisen tulisi muistaa että ne saarnaajat ovat oikeasti vain ihmisiä eikä seuraavia Jeesuksesta niin ehkä joku tolkku säilyisi...
Ihmisiin pettyy aina. Kukaan ei ole täydellinen. Jumala onneksi on täydellinen ja Häneen voi luottaa täysin.
Jos silloin Nokia mission aikaan juttelimme kaverini kanssa siellä käydessämme, että sinne vaan lahjoitamme rahaa, mutta ne eivät julkaise missään sitä, paljonko tuottoa on ja mihin sitä käytetään ja paljonko.
Seuraavaksi kannattaa liittyä tai alkaa seurata vain sellaista liikettä, jossa ei liiku raha ollenkaan! Ei tosiuskovainen rahan takia saarnaa. Hankkii rahansa muusta työstä ja saarnaa sydämensä ilosta vaan.
Jeesuskaan ei kerännyt rahaa. Hän eli köyhästi.
Raha-ahneet pedarit.. big fucking suprise.
Eikö ketään hieman hämmästytä ja kummastuta se seikka että uskovainen ottaa rahaa palveluksistaan? Mielestäni todellinen Jeesuksen seuraaja ei välittäisi maallisesta, ja jakaisi Jumalan sanaa pyyteettömästi, vapaana maallisista kahleista.
Itse olen ainakin tällainen puhdas ja pyyteetön lähimmäisenrakastaja. Rakastan jopa av-mammoja, pus!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:03"]
Onneksi ahneella on paskainen loppu myös uskovaisella.
[/quote]
Miten kirkostaeroaminen auttaa tässä asiassa? Itse asiassa, mitä enemmän kirkosta vieraannutaan, sitä enemmän jalansijaa saavat jalo- ja auervaarat, koska ihmisillä ei ole mitään käsitystä normaalista kristinuskosta.
20 oot ihana :-) pus Mutta ethän vaan ole kännissä tai syönyt vääriä sieniä.
Älä sido puivan härän suuta, sanotaan Raamatussa, eli ei se ihan väärin ole jos saarnaaja myös vähän palkkaa työstään saa.
Mahtaakohan Pirkko olla syyllinen vai ei?Tätä asiaa on luvan myöntänyt taho (Poliisihallitus) tutkinut ensin n.7 kuukautta,ja siirtänyt esiintulleiden faktojen perusteella Helsingin poliisille esitutkintaan.Nyt poliisi on jäädyttänyt hänen varojaan yli miljoonan euron verran esitutkinnan ajaksi.Huvikseenko poliisi näin tekee,ajattelepa itse!Haluaisitko edelleen uskoa Jalovaaran olevan syytön?Jos näin on,ei voi mitään!
Pirkkohan on Ekonomi, nykyään ne on KTM. Mihin sitä pääsee taloudellisesta ajattelustaan. En oo antanut latinlatia ja en oo käynyt "kaatuilemassa". En oo vielä niin suurta syntiä tehnyt vaikka syntiä toki oon teh nytkin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:41"]
Pirkolla ei ole mitään tekemistä ev.lut kirkon kanssa. Hän on vain saanut käyttää joidenkin kirkkojen tiloja kun on ensin valehdellut sinisilmäisille kirkkoherroille. Nainen on koulutukseltaan ekonomi, joiden tehtävänä on rahan tekeminen. Tässä tapauksessa itselleen ja huijaamalla muita.
Kirkosta eroaminen ei tähän auta. Päin vastoin kirkkoon liittyminen auttaa kun sillä tavoin tällaisilta huijareilta loppuvat työt.
[/quote]
henilöllä ei myöskään ole mitään tekemistä oikean uskonelämän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 10:41"]
Pirkolla ei ole mitään tekemistä ev.lut kirkon kanssa. Hän on vain saanut käyttää joidenkin kirkkojen tiloja kun on ensin valehdellut sinisilmäisille kirkkoherroille. Nainen on koulutukseltaan ekonomi, joiden tehtävänä on rahan tekeminen. Tässä tapauksessa itselleen ja huijaamalla muita.
Kirkosta eroaminen ei tähän auta. Päin vastoin kirkkoon liittyminen auttaa kun sillä tavoin tällaisilta huijareilta loppuvat työt.
[/quote]
henilöllä ei myöskään ole mitään tekemistä oikean uskonelämän kanssa.
[/quote]
Onhan. Olen käynyt tilaisuudessa eikä siellä rahaa kerätty. Ei.
"the god i believe in isn't short of cash" - Bono
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 11:04"]
Näen kyllä että jos rahaa on tullut, se ei ole Pirkon vika. Vaan niiden tuhansien ihmisten jotka lähettävät rahaa! Minkä P sille voi?
[/quote]
Eikö Pirkko osaa kieltäytyä rahasta? Tai käyttää sitä oikeasti hyväntekeväisyyteen? Mihin hän rahankeräyslupaa tarvitsee, jollei rahaa halua? Miksi hän nettisivuillaan vuosien ajan pyysi ihmisiä lahjoittamaan rahaa Pirkon antamaan tilinumeroon?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:08"]Eikö ketään hieman hämmästytä ja kummastuta se seikka että uskovainen ottaa rahaa palveluksistaan? Mielestäni todellinen Jeesuksen seuraaja ei välittäisi maallisesta, ja jakaisi Jumalan sanaa pyyteettömästi, vapaana maallisista kahleista.
Itse olen ainakin tällainen puhdas ja pyyteetön lähimmäisenrakastaja. Rakastan jopa av-mammoja, pus!
[/quote]
P.J. ei ole ottanut rahaa mistään palveluksista. Se on kiertänyt kirkoissa ja ne idiootit ovat ITSE antaneet rahaa joko kolehtina tai laittaneet tilille.
Pirkon tilaisuudet ovat ilmaisia.
Minkä sille tekee jos ihmiset haluaa tehdä lahjoituksia.
Ovat saaneet apua ja kiitollisena tästä tehneet tilisiirtoja.
Onneksi ahneella on paskainen loppu myös uskovaisella.
www.eroakirkosta.fi