Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos isä käy aina neuvolassa ja vanhempainillassa?

Vierailija
11.09.2014 |

Onko se outoa? Isä käy aina, äiti ei ikinä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies menee koska minä en halua/ei kiinnosta. Vihaan niitä lässyttäviä neuvolantätejä, miehellä on pidempi pinna. Ja vanhempainilloissa en jaksa myöskään käydä, olen itse opettaja joten saan järkätä ties mitä iltaa ja varttia ympäri vuoden, joten lasten isä menee meidän muksujen vanhempainiltoihin.

Vierailija
22/25 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄÄ Mammat syssää isälle kaikki. Remontit ja lastenhoidot. Nykyajan naisten mielestä miehen on hoidettava lapsi. Ne juoksee jumpissa, opiskelevat ja keksivät vaikka mitä ettei lapsen kanssa tarvi olla. Eka haluavat kolme vaatimalla. Sit homma jää isälle, eikä isä ees pääse thaimaaseen viikoksi kavereiden kanssa. Muija juoksee jumpis ja opiskelee. Teen kaiken. Nyt lähen matkalle, hoitakoo ite kaikki.:..D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulan kantaan osuit;) mammat tajusivat. Että muutoksen aika.

Vierailija
24/25 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 13:45"]

NÄÄ Mammat syssää isälle kaikki. Remontit ja lastenhoidot. Nykyajan naisten mielestä miehen on hoidettava lapsi. Ne juoksee jumpissa, opiskelevat ja keksivät vaikka mitä ettei lapsen kanssa tarvi olla. Eka haluavat kolme vaatimalla. Sit homma jää isälle, eikä isä ees pääse thaimaaseen viikoksi kavereiden kanssa. Muija juoksee jumpis ja opiskelee. Teen kaiken. Nyt lähen matkalle, hoitakoo ite kaikki.:..D

Juuh, noinhan se on, minä toisin menen Thaimaahan, en Thaimaaseen. Mies sitten hoitaa lapset ja huushollin sinä aikana. Eikös se kaikilla mene niin?

[/quote]

Vierailija
25/25 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 13:31"]

On se outoa, jos äiti ei ole koskaan äitiysneuvolan jälkeen käynyt lapsen kanssa neuvolassa tai edes niin, että mukana on myös isä. Sekin on outoa, jos isä ei ole kertaakaan käynyt lastenneuvolassa, edes vaimon ja lapsen kylkiäisenä ensimmäisellä kerralla (kun tuossa vaiheessa moni esikoisen synnyttänyt on vielä siinä kunnossa, ettei edes istumaan kykene).

[/quote]

Nykyään on normaalia, että molemmat vanhemmat osallistuvat lastensa elämään, neuvolaa, hammashoitolaa tai vanhempainiltoja ei ole rajattu vain toisen vanhemman sallituksi toimialueeksi. Se, ettei kykene osallistumaan tai hoitamaan asioita, vaikka olisi muuten terve (ja paniikkihäiriötön), on outoa.

Lapsemme päiväkodissa vanhempainiltaan osallistuu aika tasan puolet isejä ja puolet äitejä, muutamalla harvalla on molemmat vanhemmat paikalla. Jako on aika samanlainen koulussakin.