Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita elämäänsä kyllästyneitä ?

Yksinelämässä
18.08.2021 |

Liekö jotain alkavaa 30v kriisiä jota aioin olla omalla kohdallani koskaan tunnustamatta vai mikä siinä on.
AVIOMIES - oltu 11 v yhdessä; tuntuu ettei meillä ole nykyään mitään puhuttavaa. Aina vain lapsiin liittyvää, jos olemme kahden enimmäkseen olemme hiljaa. Seksiä on ,tosin halut usein ei kohtaa mies ei jaksa koska on lihonnut aika paljon.. välillä se on ihan hyvääkin ja oikeastaan siinä hetkessä tuntuu ainoastaan hyvältä se yhteinen oleminen.
KOTI - mies haikailee talon omistamisen perään. Minä en oikein tiedä edes haluisinko asua tässä kaupungissa, en tiedä missä lopulta edes olisi hyvä olla. Lasten kannalta varmasti ihan vain tässä kaupungissa johon ovat tottuneet. Asumme rivitalossa ja miellän että tämän kun saisi remontoida oman näköiseksi olisi ihan riittävää minulle.
MIEHEN KAVERIT- enimmäkseen olen aina ajatellut että vitsit ne on niin kivoja ja hauskoja tyyppejä, nykyään ne vain vtuttavat. Olenkin tajunnut että ne ovat ihan pintaliitäjiä, epäaitoja egoistejä.
MIEHEN SUKULAISET- minä olen ottanut roolia sukulaissuhteiden ylläpitoon; eräänä päivänä tajusin että jos en tee aloitteita sieltä suunnilta ei kuulu yhtään mitään niinpä lopetin sen yrittämisen kokonaan ja ollaankin saatu olla keskenämme

Oma puoliskoni yhteenvetona
En tiedä mitä tekisin työurani suhteen 4 lasta joita olen hoitanut enimmäkseen kotona ja olisi aika miettiä omaakin työtä mutta en osaa palata vanhaan työhöni lähihoitajana surkea palkka ja raskasta kaikinpuolin

Omat kaverini asuvat pitkin suomea ovat lapsettomia ja elävät jotain ikuista nuoruuttaan jokainen. Ei ole siis oikein mitään yhteistä. Yleensä kuuntelen heidän ongelmiaan omiani en kykene jakamaan kun tavallaan ei ole mitään jaettavaa ei ne ymmärrä mitään lapsiperhe ruuhkavuosia

Onko muilla vastaavia ajatuksia ja miten olette päässyt asioista yli ja saanut sellasen positiivisen vaihteen päälle?

En jaksaisi erotakaan mitä siitä
Elämästä sitten tulisi 4 lapsen kanssa keskenään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä vaikuttaa olevan erilaiset ajatukset elämästä

Vierailija
2/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ne tekee kuolemaa afganistanissa ja sinä valitat tollasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Vierailija
4/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika feikiltä, mikä pakonomanen tarve sulla on remontoida rivitaloa? Miksi et tyydy siihen mitä on??

Vierailija
5/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa 30v kriisiltä. Et tiedä mitä elämältäsi haluat. Voimia ap! Aina voi mennä terapiaan.

Vierailija
6/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on ehkäisy jäänyt? Miksi on pitänyt tollaisen keskelle tuoda tähän maailmaan 4 lasta??

Häpeisit ajatuksiasi jos osaisit mutta pakko tänne tulla kirjoittelemaan!

Vierailija
7/7 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllästyttää, nimittäin tämä työelämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän