Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuohan on törkeän hyvää.

Vierailija
18.08.2021 |

Viritin perusmakaronilaatikon paketillisella pekonia ja paketilla sinihomejuustoa. Meinasin ottaa lisää vaikka nälkä lähti yhdellä lautasellisella. Saksin pekonin aika pieneksi. Paistoin sen jauhelihan ja pilkotun sipulin kanssa. Makaronit keittämättä vuokaan ja murustin sekaan homejuuston. Sitä juustoa ehkä aavistus liikaa mutta onpahan makua. Mausteena mustapippuria rouheena ja yksi lihaliemikuutio. Kaiken päälle perus munamaito.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ruokaisaa kamaa!

Vierailija
2/13 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veget, karppaajat ja low fatit älkööt vaivautuko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nälkä kun kuulostaa niin hyvältä - vaikken oikeestaan edes välitä pekonista tai sinihomejuustosta! XD

Vierailija
4/13 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai laitoit vielä kermaa ja nyrkillisen voita päälle sulamaan?

Vierailija
5/13 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanut tykkäämään lihaliemeen tehdystä makaronilaatikosta, siihen sekaan sulatan voimakasta koskenlaskijaa. Nyt tekis mieli kokeilla niin että lisäisi vielä tota sinihomejuustoa :D

Vierailija
6/13 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin sanomaan, että Koskenlaskija puuttuu, mutta joku ehtikin jo mainita sen. Kunnon Facebook-Kotiruokaryhmäkamaa.

Vierailija
7/13 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika ruokaisaa kamaa!

Joo kyllä tuolla nälkä lähtee. Syön siitä ainakin vielä huomenna. Ehkä jopa perjantaina.

Ap.

Vierailija
8/13 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai laitoit vielä kermaa ja nyrkillisen voita päälle sulamaan?

En laittanut ja voit uskoa ei tuo niitä tarvitse.

Ap.

Vierailija
9/13 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla myös aurinkokuivattuja tomaatteja makaronilaatikossa. Vink vink.

Vierailija
10/13 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli nälkä kun kuulostaa niin hyvältä - vaikken oikeestaan edes välitä pekonista tai sinihomejuustosta! XD

Jäi sulle eilen vastaamatta vaikka kommenttisi nauratti. Et ees välitä pekonista ja sinihomejuustosta ja silti tuli nälkä. Aika hyvin meikältä kun pelkällä tekstillä noin tehokkaasti toimii. Laatikko muuten riittää vain tämän päivän enää. Aikuinen tyttö siitä söi vähän ja minä eilen illalla otin lisää. 

Saattaa olla että tuota samaa tekee jotkut tänään. Mikäs siinä oikeasti hyvää ja täyttävää.

Vierailija
11/13 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kokeilla myös aurinkokuivattuja tomaatteja makaronilaatikossa. Vink vink.

Aika monia juttuja voi kokeilla. Rajaan pois ainakin sukulaiset ja kansantanhut.

Vierailija
12/13 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveesti suolaa ja vielä lihaliemikuutiosta lisää. Hyvää varmaankin sellaisesta, joka syö muutenkin liikaa suolaa, itse tuskin pystyisin nielemään.

Vierailija
13/13 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveesti suolaa ja vielä lihaliemikuutiosta lisää. Hyvää varmaankin sellaisesta, joka syö muutenkin liikaa suolaa, itse tuskin pystyisin nielemään.

Miehenä sitä toivoo että nainen pystyy nielemään. Ihan vinkkinä ne makunystyrät on enimmäkseen kielen alkupuolella. Mitä syvemmälle pystyt ottamaan niin sitä todennäköisemmin et maista mitään. Toista se on aromipesän kanssa. Joillakin on vasta pestynäkin mukana myös maku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi