Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako teillä valua nenä maskin alla?

Vierailija
18.08.2021 |

Menin tänään sisätiloihin, jossa piti käyttää maskia. Ei mitään nuhaoireita, kun kävelin sinne. Heti kun olin laittanut maskin, alkoi nenä valua. En tajua.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yleensä se löytyy hetken päästä navan kohdalta.

Vierailija
2/12 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa. Mutta se tuntuu pahemmalta kuin on, ei se sitten oikeasti valu niin paljon kuin luulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun alkoi, mutta ei enää.

Vierailija
4/12 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, valuu ja alkaa kurkkua kaihertamaan hirveesti ja yskin. Kertismaskit pahimpia, olen varmaan allerginen jollekkin mitä niissä on. Kangasmaskeista tulee vaan tuo, että yskin vedet silmissä.

Vierailija
5/12 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä maskista lähtee tosi paljon pientä hiukkaspölyä. Tuntuu itselläni siltä kuin siitepölyallergia iskisi.

Vierailija
6/12 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa.

Mutta nenän vuoto on minulle lähes normaali olotila, nyt maskin kanssa sen saa piilotettua :D toki itseä häiritsee kun ylähuuli märkänä, mutta eipähän muut huomaa.

Vierailija
7/12 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itselläni se on pahentunut koko ajan, alussa ei ollut ongelmia pitää.

Vierailija
8/12 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa. Oon ihmetelly, että mikä sen saa aikaan? En ole allerginen, ei ole mitään sairauksia, mutta homeelle olen altistunut vuosien ajan. Mutta siis ei muulloin valu nenä kuin maskin kanssa. En oo siksi maskia pahemmin pitänyt, koska joudun vähän väliä niistämään. V-tuttaa ne vihaiset katseet. On tämä sietämätöntä aikaa. 

Vierailija
9/12 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "valua"? Sulaako nenä maskin kuumuuden ja kosteuden takia ja "valuaa" pois nesteen lailla?

Vierailija
10/12 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans, onneksi ei tarvi paljon pitää. Alkuun yskittikin, mutta nyt on sellasia maskeja, jotka ei yskitä. Siniset yskitti, mustat ei.

Vierailija
11/12 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus valuu,joskus ei.Isoin syy otan alergia lääkeet iltasella.En aammu koska ne väsytää minua.Kun unohtannut otaa,nokkani vuotaa tietyinä vuoden aikoina.

Vierailija
12/12 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ylähuuli hikoilee, kurkkua kuivaa ja ääni käheytyy. Ja lasit on huurussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi