Alkaako teillä valua nenä maskin alla?
Menin tänään sisätiloihin, jossa piti käyttää maskia. Ei mitään nuhaoireita, kun kävelin sinne. Heti kun olin laittanut maskin, alkoi nenä valua. En tajua.
Kommentit (12)
Alkaa. Mutta se tuntuu pahemmalta kuin on, ei se sitten oikeasti valu niin paljon kuin luulee.
Kyllä, valuu ja alkaa kurkkua kaihertamaan hirveesti ja yskin. Kertismaskit pahimpia, olen varmaan allerginen jollekkin mitä niissä on. Kangasmaskeista tulee vaan tuo, että yskin vedet silmissä.
Siitä maskista lähtee tosi paljon pientä hiukkaspölyä. Tuntuu itselläni siltä kuin siitepölyallergia iskisi.
Alkaa.
Mutta nenän vuoto on minulle lähes normaali olotila, nyt maskin kanssa sen saa piilotettua :D toki itseä häiritsee kun ylähuuli märkänä, mutta eipähän muut huomaa.
Ja itselläni se on pahentunut koko ajan, alussa ei ollut ongelmia pitää.
Alkaa. Oon ihmetelly, että mikä sen saa aikaan? En ole allerginen, ei ole mitään sairauksia, mutta homeelle olen altistunut vuosien ajan. Mutta siis ei muulloin valu nenä kuin maskin kanssa. En oo siksi maskia pahemmin pitänyt, koska joudun vähän väliä niistämään. V-tuttaa ne vihaiset katseet. On tämä sietämätöntä aikaa.
Miten niin "valua"? Sulaako nenä maskin kuumuuden ja kosteuden takia ja "valuaa" pois nesteen lailla?
Mulla kans, onneksi ei tarvi paljon pitää. Alkuun yskittikin, mutta nyt on sellasia maskeja, jotka ei yskitä. Siniset yskitti, mustat ei.
Joskus valuu,joskus ei.Isoin syy otan alergia lääkeet iltasella.En aammu koska ne väsytää minua.Kun unohtannut otaa,nokkani vuotaa tietyinä vuoden aikoina.
Ei, mutta ylähuuli hikoilee, kurkkua kuivaa ja ääni käheytyy. Ja lasit on huurussa.
Kyllä. Yleensä se löytyy hetken päästä navan kohdalta.