Montako kertaa olette käyneet Triplassa? Minä kerran
Ei vain ole kiinnostanut mennä uudestaan. Väittävät, että siellä on enemmän liikkeitä kuin missään muualla, mutta en itse kokenut sitä niin.
Kommentit (30)
Vähintään viikottain. Ihan ruokakaupassakin tulee siellä käytyä.
Melkein joka viikko, se on meidän lähin Prisma missä tehdään ostokset.
En kertaakaan. En pidä isoista kauppakeskuksista, koska niissä niin tolkuttoman pitkät välimatkat joka paikkaan.
En kertaakaan koska luin jostain ettei siellä ole ilmaisia pysäköintipaikkoja. Sello lännessä ja itis idässä tarjoavat ilmaisen pysäköinnin useaksi tunniksi.
Ehkä 30 kertaa, puhtaalla ostosreissulla ehkä 4 kertaa. Muuten tulee käytyä 2-3 kertaa kuussa koskapa työpaikka sattuu olemaan siellä.
Kerran. Olimme hotellissa siinä lähistöllä ja kävimme hakemassa kaupasta evästä. Kierreltiin vähän siellä, mutta ei ollut minun paikka. Asioin seuraavallakin reissulla luultavasti ruokakaupassa Triplassa, mutta siinä kaikki. En uskoisi käyväni Triplassa, jos asuisin Helsingissä.
Ajan siitä neljästi päivässä ohi. Käynyt en ole kertaakaan😂
Vierailija kirjoitti:
En kertaakaan koska luin jostain ettei siellä ole ilmaisia pysäköintipaikkoja. Sello lännessä ja itis idässä tarjoavat ilmaisen pysäköinnin useaksi tunniksi.
Ei pidä paikkaansa, pysäköinti on ilmainen pari tuntia (vai kolme?) kun lataat sovelluksen. Sama juttu kuin Redissä.
Kymmenisen kertaa, mikä on aika vähän, kun se on minulle lähin kauppakeskus. Tottumuksesta lähden edelleen yleensä keskustaan.