Mikä hemmetti siinä on että niin moni mies istuu vessassa puoli tuntia?
Naiset taas tuntuvat asioivan normaalisti kakkosellakin max viidessä minuutissa joten en ymmärrä mikä siinä miehillä kestää. Huono ruokavalio ja ummetus, pakko selata puhelinta samalla vai mikä? Onneksi olen nyt etätöissä niin ei tarvitse kärsiä toimistolla kun kaikki vessat on varattuna lounaan jälkeen :D
Kommentit (28)
Aku Ankan taskarin ehtii just lukemaan puolessa tunnissa.
Miehet osaa ottaa sitä omaa aikaa naisen samaan aikaan uhriutuessa kuinka sitä omaa aikaa ei koskaan ole.
Jaa no meillä kyllä minä istua rykötän paskalla sen puoli tuntia ja aviomies mesoaa että voisi olla nopeampi.
Kyllä, selaan puhelinta ja luen rauhassa iltalehteä, jne...
Laajentunut eturauhanen tekee kaiken vähän ahtaaksi ja hankalaksi siellä.
"Niin moni mies"
Harmi, että sulla on ollut niin monta äijää, joilla ummetus.
Julkisissa saniteettitiloissa homma kääntyy päälaelleen.
Ne vetää siellä käteen. Sehän on selvä.
Meillä ainakin puolen tunnin-tunnin vessareissu on miehelle sitä "omaa aikaa" kun paetaan lapsiperhetodellisuudesta. Itselleni saman asian ajaa juoksulenkki yksin.
Mä käyn aamukakalla joka aamu töissä.
220 työpäivää vuodessa kertaa 10 minuuttia=36,66 tuntia kakkaamista työajalla ja palkka juoksee.
Säästän myöskin monta säkillistä vessapaperia joka on arvokasta näin korona aikana.
Se on ainoa paikka koko talossa jossa oven saa lukkoon niin että sinä jäät toiselle puolen.
Siellä on hyvä olla vaikka asiaa ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin puolen tunnin-tunnin vessareissu on miehelle sitä "omaa aikaa" kun paetaan lapsiperhetodellisuudesta. Itselleni saman asian ajaa juoksulenkki yksin.
Niin totta. Joskus vaimo äkisi nukkumaan mennessä että kun meillä menee "hyvää nukkumiseen tarkoitettua aikaa" hukkaan kun vauva on jo unilla ja minä kuppaan vessassa. Voin sanoa että jos työpäivän ja iltapäivän vauvahärdellin jälkeen hyppään suoraan nukkumaan niin pyörin levottomasti koko yön ja unet on niin villejä että en sängyssä pysy.
Vierailija kirjoitti:
Ne vetää siellä käteen. Sehän on selvä.
Minä käytän masturbaatioon naista ja vessa reissut on ihan vaan sitä omaa aikaa.
Puhelimellehan sitä jämähtää kun on mukava ja rauhallinen paikka istua.
Mitä? Eikö teillä, ap, ole erikseen miesten ja naisten vessoja?
miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset miehet vs naiset
blaa blaa blaa
Vessassa vierähtää helposti hiukan pitempään kuin olisi järkevää, koska joko pelaan siellä Gameboylla tai luen jotakin lehteä.
Hih hih