Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hemmetti siinä on että niin moni mies istuu vessassa puoli tuntia?

Vierailija
18.08.2021 |

Naiset taas tuntuvat asioivan normaalisti kakkosellakin max viidessä minuutissa joten en ymmärrä mikä siinä miehillä kestää. Huono ruokavalio ja ummetus, pakko selata puhelinta samalla vai mikä? Onneksi olen nyt etätöissä niin ei tarvitse kärsiä toimistolla kun kaikki vessat on varattuna lounaan jälkeen :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä 20 minuuttia kuluu viemärin avaamiseen.

Vierailija
22/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tyhjentävät itsensä kuonasta kokonaan, siksi. Eipähän ole täysin paska(ihminen) naisten mielestä…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn aamukakalla joka aamu töissä.

220 työpäivää vuodessa kertaa 10 minuuttia=36,66 tuntia kakkaamista työajalla ja palkka juoksee.

Säästän myöskin monta säkillistä vessapaperia joka on arvokasta näin korona aikana. 

Enpä ole huomannut että vessapaperin hinta olisi dramaattisesti noussut.

M32

Vierailija
24/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavara tulee yleensä aika luikauksella nykyisin, mutta ei siitä sen

Vierailija
25/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin tästä kerran töissä ja gallupin tulos oli tosiaan että miehet ottavat sitä omaa aikaa noin. 

Vierailija
26/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn aamukakalla joka aamu töissä.

220 työpäivää vuodessa kertaa 10 minuuttia=36,66 tuntia kakkaamista työajalla ja palkka juoksee.

Säästän myöskin monta säkillistä vessapaperia joka on arvokasta näin korona aikana. 

Kannattaisiko paskoa töissä aina puoli tuntia? Siitä tulisi yli 100h palkallista istuntoa.

Vierailija
27/28 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aku Ankan taskarin ehtii just lukemaan puolessa tunnissa.

Tämä!

Joka viikko ilmestyy uusi taskari pesualtaalle. Olen sanonut 1000 ja 1 kertaa että ei pahus vieköön lukemista pashahyysiin. Siellä on jo valmiiksi laatikossa luettavaa, eikä ole taatusti niitä kaikkia lukenut. Paskaantuu ja vesiroiskeentuu kohta kaikki taskarit.

Vierailija
28/28 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää, taas kohta tunnin odottanut vessaan pääsyä. Sattuu jo rakkoon. Yhtään mitään ääntä ei edes kuulu vessasta, kunhan istuskelee muuten vain läppärin kanssa. Itsekästä varata vessa noin pitkäksi aikaa, miksi omaa aikaa ei voi viettää vaikka makkarissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi