Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimojen mielikuvitus ja kokeilunhalu

Vierailija
11.09.2014 |

Ihan mielenkiinnosta kyselisin, kuinka kokeilunhaluisia te arvot rouvat olette parisuhteessanne seksin suhteen ja onko teillä paljonkin mielikuvitusta makuuhuoneessa? Entä uskallatteko puolisollenne nuo halut ja toiveet kertoa? Kuinka aktiivisia vaimot olette seksirintamalla?

Meillä vaimo tuntuu olevan melko mielikuvitukseton eikä koskaan kerro mitään haluja tai toiveitaan. Olisiko teillä vaimoilla ( myös muut parisuhteessa olevat naiset voivat kertoa) ajatuksia, kuinka saada omasta vaimosta innostuneempi ja avoimempi kertomaan haluistaan ?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 07:25"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:52"]

Olen nainen ja mut on haukuttu aina seksuaalisesti liian aktiiviseksi. Mulle ei riitä mikään ja mulle on ihan sama mitä tehdään kunhan tehdään jotakin hmm. kivaa. Sitten on ongelmamme ainoa se, että mieheni sanoo ei enää kiltti enempää en jaksa. Ja näin on aina ollut ihan nuoresta pitäen muidenkin kanssa. Pienoinen kriisi välillä synytyy, ellen mä saa itteeni niska-persotteella välillä tekemään jotain muutakin, aina touhuamassa jotain tai vaikeroimassa kun haluttaa. No nyt mies nukkuu pitkän työpäivän kunniaks ja mä en saa mitää ku korkeintaan herättyään aamulla. Vittu mä vaihtasin omat haluni vaikka nunnan siveellisyyteen välillä. Niin mikä se kyssäri olikaan, sorry!

[/quote]

Olen erittäin seksuaalinen ja pervo. En säikähdä vähästä, moni nainen on  "rukoillut" lopeta lopeta lopeta. Olen niin pervo että tässävaiheessa vasta sytyn. Kumma kyllä sana on mennyt eteenpäin ja minulle jopa maksettais jos kävisin hoitamassa teidänlaisianne. Muuta ongelmaa ei ole kun se että kieli menee helläksi ja jööti myös, mutta onneksi palautuvat pian pervotteluun.

[/quote]

Tuolle viimeisella postaukselle neuvoisin aloittamaan viestien luvun ylhäältä alaspäin :(

Vierailija
22/22 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 23:52"]

Olen nainen ja mut on haukuttu aina seksuaalisesti liian aktiiviseksi. Mulle ei riitä mikään ja mulle on ihan sama mitä tehdään kunhan tehdään jotakin hmm. kivaa. Sitten on ongelmamme ainoa se, että mieheni sanoo ei enää kiltti enempää en jaksa. Ja näin on aina ollut ihan nuoresta pitäen muidenkin kanssa. Pienoinen kriisi välillä synytyy, ellen mä saa itteeni niska-persotteella välillä tekemään jotain muutakin, aina touhuamassa jotain tai vaikeroimassa kun haluttaa. No nyt mies nukkuu pitkän työpäivän kunniaks ja mä en saa mitää ku korkeintaan herättyään aamulla. Vittu mä vaihtasin omat haluni vaikka nunnan siveellisyyteen välillä. Niin mikä se kyssäri olikaan, sorry!

[/quote]

Mielenkiinnosta kysyn. Olen siis mies Millä tavalla olet yliaktiivinen ja mikä sulle ei riitä?. Koetko itsesi nymfomaaniksi vaiko sinussa halua tuottavissa mieliteoissa. Vai onko sinulla paneminen aina mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi