Paulan sydän sille Jirin tytölle??
Kommentit (21)
Niin minäkin olen luullut mutta eikös Salkkareissa kaikki oo yhtä mahdollista kuin Kaunareissa.. ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:12"]
Niin minäkin olen luullut mutta eikös Salkkareissa kaikki oo yhtä mahdollista kuin Kaunareissa.. ap
[/quote]
ehkä sydän pieni, sopivan kokoinen ja sitten vielä tosi sopiva kun ovat sukulaisia
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:13"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:12"]
[/quote]
ehkä sydän pieni, sopivan kokoinen ja sitten vielä tosi sopiva kun ovat sukulaisia
[/quote]
Sukulaisia? Eihän Paula ole Jirin äiti?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:23"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:13"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:12"] Niin minäkin olen luullut mutta eikös Salkkareissa kaikki oo yhtä mahdollista kuin Kaunareissa.. ap [/quote] ehkä sydän pieni, sopivan kokoinen ja sitten vielä tosi sopiva kun ovat sukulaisia [/quote] Sukulaisia? Eihän Paula ole Jirin äiti?
[/quote]
sukulainen synonyymi äiti?
Spoiler mutta Paulahan herää, ettekö ole lukenee juonareita?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:10"]ei kai lapselle voi laittaa aikuisen sydäntä...
[/quote]No tämä nyt kuitenkin on vaan Salkkarit. Niin siinä tulee käymään.
Paula ei ole jirin äiti vaan TÄTI, myös täti on sukulainen. Itsekin olen varma, että Nella saa lopulta Paulan sydämen.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 08:00"]Paula ei ole jirin äiti vaan TÄTI, myös täti on sukulainen. Itsekin olen varma, että Nella saa lopulta Paulan sydämen.
[/quote]Kyllähän se jaksonnimistä selviää.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:10"]ei kai lapselle voi laittaa aikuisen sydäntä...
[/quote]Eikä sen puoleen isyyttä varmistaa samanlaisista luomista. Haloo, tää on televisiosarja!
paula on myös äitipuoli jirille ;)
niin joo paula on jirin äidin sisko ja isän (ex/nykyinen/ex)vaimo
Jirin on Lassen ja Paulan siskon lapsi. Näin muistaisin, kun Jiri vaihtoi oman sylkitestinsä Severin näytteen kanssa kun tutkittiin onko Lasse isä.
Sama juonikuvio ollut myös salkkareissa aikaisemmin, muistaako kukaan Hannaa?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 08:44"]
Sama juonikuvio ollut myös salkkareissa aikaisemmin, muistaako kukaan Hannaa?
[/quote]
En muista!!??
Erikoista vaan kun se Eva oikein sanoo "lapsilla on pidemmät jonot" (sydänsiirtoihin) ja tämän ainakin itse käsitän niin että lapsen on saatava toisen lapsen sydän. Eli sarjakin tiedostaa asian mutta???
JIRIN TYTTÖ? Näin 2 sekuntia yhtä jaksoa jossa nuori tyttö makasi sairaalassa, jiri viekussa ja jiri vertasi jotain ihme sydämenmuotoisia syntymämerkkejä tai jtn. Siis onko tuo tyttö jirin lapsi?
ei kai lapselle voi laittaa aikuisen sydäntä...