voinko olla menemättä tänään kouluun? nopeasti apua!
Asia on nyt niin, että räkää tursuaa nenästä, jalat ovat kipeät, eilen illalla oksetti, yöllä heräsin ihan ihmeellisiin vatsakipuihin ja olo on vain yksinkertaisesti huono ja vetämätön.
Olen 8. luokalla ja koulussa olisi tänään sellainen yksi testi, ei oikea koe kuitenkaan. Pitäisikö mun lähteä kouluun? Vai voiko ilman kuumettakin jäädä kotiin?
Puolet koko koulusta on tällä hetkellä kipeenä, mutta heillä on sentään kuumetta....äääh auttakaa D:
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:34"]Nro 16, anteeksi mitä. Jos vanhemmat pakottaa menet terkalle... [/quote] Mitenkä sit, jos pakottajina on laitoksen ohjaajat jotka uhkaavat soittaa sossulle, jos en käy koulussa?
[/quote]
Mene sinne terkalle tai hanki aika lääkäristä, soita itse sossulle, että kuinka kipeä olet. Lääkärille kerrot, että kolmen viikon ajan olet saanut lääkkeitä.
Tosiasia saattaa olla se, että jossain vaiheessa olet lusmuillut, valhedellut ja huijannut, ja nyt kun olet sitten kipeä, niin aikaisempien tekojesi takia sinua ei uskota.
[/quote]
Nääh, en ole tehnyt mtn noista, olen tukioppilas jne. Suurinosa mun paikasta vaan on täällä koulun (tai kouluttamuuden, kun siellä ei käydä) vuoksi, ja jos yhden annetaan jäädä pois koulusta niin kohta ne kaikki lusmuilijat on "kipeinä" ja kukaan ei suostu käymään koulussa. Ohjaajat vissiin haluavat välttää sen, taas. Me muut kärsitään laiskojen takia.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:55"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:38"] [quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:34"]Nro 16, anteeksi mitä. Jos vanhemmat pakottaa menet terkalle... [/quote] Mitenkä sit, jos pakottajina on laitoksen ohjaajat jotka uhkaavat soittaa sossulle, jos en käy koulussa? [/quote] Mene sinne terkalle tai hanki aika lääkäristä, soita itse sossulle, että kuinka kipeä olet. Lääkärille kerrot, että kolmen viikon ajan olet saanut lääkkeitä. Tosiasia saattaa olla se, että jossain vaiheessa olet lusmuillut, valhedellut ja huijannut, ja nyt kun olet sitten kipeä, niin aikaisempien tekojesi takia sinua ei uskota. [/quote] Nääh, en ole tehnyt mtn noista, olen tukioppilas jne. Suurinosa mun paikasta vaan on täällä koulun (tai kouluttamuuden, kun siellä ei käydä) vuoksi, ja jos yhden annetaan jäädä pois koulusta niin kohta ne kaikki lusmuilijat on "kipeinä" ja kukaan ei suostu käymään koulussa. Ohjaajat vissiin haluavat välttää sen, taas. Me muut kärsitään laiskojen takia.
[/quote]
Tuo onkin ikävää. Sitten sinulla on suuremmat mahdollisuudet siellä terkalla ja lääkärillä. Onko sinulla numeroa sinne sossulle ja kerrot hänelle tilanteen? Tai sitten valitat jollekulle opettajalle pahaa oloasi ja hän ohjaa sinut terkalle.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:38"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:34"]Nro 16, anteeksi mitä. Jos vanhemmat pakottaa menet terkalle... [/quote] Mitenkä sit, jos pakottajina on laitoksen ohjaajat jotka uhkaavat soittaa sossulle, jos en käy koulussa?
[/quote]
Mene sinne terkalle tai hanki aika lääkäristä, soita itse sossulle, että kuinka kipeä olet. Lääkärille kerrot, että kolmen viikon ajan olet saanut lääkkeitä.
Tosiasia saattaa olla se, että jossain vaiheessa olet lusmuillut, valhedellut ja huijannut, ja nyt kun olet sitten kipeä, niin aikaisempien tekojesi takia sinua ei uskota.