Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Voiko nainen voittaa miehen kädenväännössä, ihan oikeesti?

Vierailija
29.08.2006 |

Musta ei.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niiiiiiiiiiiiiiiiin voimakkaita. Tietysti ne kukkakepitkin.

Vierailija
22/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppäilen että olis joku mimmi joskus jonkun tavismiehen kädenväännössä voinut voittaa helpostikkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieläkin saavutuksesta ylpeä enkä annan kenenkään vesittää sitä väittämällä, ettei nainen muka voi voittaa miestä!

Vierailija
24/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteli että mä oon ihan heikko, vaikka pitäsi sen tajuta et jos mä käyn 2 kertaa viikossa salilla, ja sen lisäks pumissa, pakkohan mulla on habaa olla!!!

Itte se ei liiku mitään erikoisemmin.

Vierailija
25/29 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän minäkin meinaan.

Vierailija
26/29 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopion Kaupunkilehdessä oli artikkeli. Nykyaikainen nainen päihittää miehen fyysisesti. Minulla ei ole kokemusta asiasta mutta uskon että en pärjäisi kaikille naisille. Olen 53 vuotias raskasta työtä tekevä mies mutta fysiikassani on toivomisen varaa.

Vierailija
27/29 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

me väännettiin ana  non 20 vuotiaina illan istujaisissa, tytöt ja pojat, mä voitin aina sen yhden pojan! no laksetaanko se jo mieheksi kun on täysikäinen? mut itse olen fyysisentyöntekijä ollut jos silloin.

Vierailija
28/29 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä? Itse olen vääntänyt kättä luokkakaveripoikien kanssa jo ala-asteelta lähtien ja jatkanut samaa hommaa myös aikuisiässä. Voitan keskimäärin joka kolmannen miehen, jonka kanssa väännän. En ole mikään lihaskimppu, urheilija tai mömmöjen syöjä, en harrasta kädenvääntöä muuten kuin kokeilen joskus huvikseni.  Roteva ja luonnostaan vahva olen kuitenkin. Fyysinen perusvahvuus periytyy geeneissä, oman vahvuuteni olen perinyt isältäni, joka taas papaltani. Siskoni taas on tullut äitiini, eikä pysty vääntämään mun kanssa esim. ollenkaan (vaikka hänkin on mielestäni keskivertonaista vahvempi).

Vierailija
29/29 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädenvääntöhän on valtaosin tekniikkalaji. Eli jos on tekniikka hallussa, voittaa vahvemmankin, mutta toki, jos vastassa on oikein paljon vahvempi, niin sitten tilanne on toinen, mutta yleisesti ottaen ei kädenvääntö kerro voimasta oikeastaan yhtään mitään.

Eli toki nainen voi voittaa miehen, jos vaan hallitsee tekniikan selkeästi paremmin kuin mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän