vanheneva nainen
Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi, että elämä on aika lyhyt. Kun te mollaatte "vanhempia" naisia, mitä he tekevät ja mille näyttävät. Olette itse samassa liemessä jonkin ajan kuluttua, hormonitoimiminta saa aikaan kaikenlaisia muutoksia haluaa tai ei. Tukka ohenee, limakalvot kuivaa, vartalo muuttuu.Kaikki tulee yllätyksenä itselleenkin, koska aiheesta ei juurikaan jaeta infoa etukäteen. Miettikäähän hetki ennen seuraavaa kukkahattutätien kritisointianne- muutavan vuoden jälkeen saattaa iskeä pahasti omaan nilkkaan.
Kommentit (6)
Vaihdevuosi-ikäiset ovat kenkkuja ja "kipeitä". Kunpa ei olisi sellaisia lähipiirissä!
Se että vanhenee ja limakalvot kuivuu ei tee naisesta kukkahattutätiä, kyllä siinä pitää olla joku muu asia pahasti pielessä. Kaikki maailman infotko pitäisi kaikille kotiin jakaa, itse juttelen lääkärini kanssa kaikesta naiseuteen liittyvästä asiasta ja saan hyvää tietoa ja neuvoa esim. limakalvojen kuivumiseen, ei tule sängyssä ongelmia.
Tiedoksi vain, että naiselle vuodet 40-50 ovat parasta aikaa, seksuaalisesti ja muutenkin. Ja nykyisin 50+ naisetkin ovat bilehileitä **
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:40"]
Tiedoksi vain, että naiselle vuodet 40-50 ovat parasta aikaa, seksuaalisesti ja muutenkin. Ja nykyisin 50+ naisetkin ovat bilehileitä **
[/quote]
En ole samaa mieltä, kyllä nuoruus on parasta aikaa. Silloin jaksaa ja jaksaa, oppii nopeasti uutta ja elämä on iloista ja aktiivista. Vanhetessa energia hiipuu. Ei enää halua eikä jaksa hillua jossain aamuyöhön. Mutta vanhenemisessa on hienoa juuri se, kun tajuaa että seksuaalisuus ei olekaan 'koko elämä'. Eikä minulla ole enää levotonta tarvetta bilettää vaan viihdyn omassa rauhassa. Arvostan ja tavoittelen eri asioita kuin nuorena. Sisäinen rauha on niistä tärkein.
Niin, tottahan se on, että jo 35+ alkaa noi merkit näkyä itse kullakin ja vuodet vierivät siitä parikymppisestä ihan humahtaen aina tuntuen vaan kiihtyvän. Mutta sellainen tää ihmiselämä on valitettavasti. Eli vain paritumisikä ollaan hehkeinä ja kauniina, sitten aletaankin ottaa meistä mittaa, ettei oltaisi niin pinnallisia. Toiset takertuvat rahaan ja sen mukanaan tuomiin feikkiratkaisuihin, mutta se ei ole aitoa.