Miten joku voi niellä spermaa?????
Kommentit (35)
Eikö sulle tuu oksennusrefleksiä, kun ne tulee paineella sun suuhun? Ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:20"]Eikö sulle tuu oksennusrefleksiä, kun ne tulee paineella sun suuhun? Ap
[/quote]
Ei se nyt niin paineella tuu
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:23"]Eikö se maku okseta? Ap
[/quote]
Ei.
Eikä hajukaan okseta??? No *OKS* nyt kuitenkin!!! Mulle jo pelkkä haju saa oksennusrefleksin toimimaan. :-X Ap
Kyllä sen nielee, kun omalle kullalle tuottaa nautintoa. :)
Maistuu pahalta, tuntuu suussa lämpimältä limalta ja oksettaa kun menee kurkkuun. Nielin nuorena mieltä miellyttääkseni, enää en missään nimessä.
No en todellakaan jää pitämään niitä suussa päästäkseni sylkemään johonkin. Ohjaa niitä vähän kitalakea kohti eikä suoraan kurkkuun ja sen enempiä maiskuttamatta nielasee vaan.
Ei se mun mielestä pahemmin haise. Maistuu kummalliselle. Ihan helppo se on niellä. Melko samantekevää minulle, mutta on kiva tuottaa miehelle nautintoa.
Mun mies oli työmatkalla Kiinassa ja kun tuli takas niin mälli maistui jopa HYVÄLTÄ. Ruokavalio vaikuttaa. Vielä kun selvittäisi että mitkä ruuat...
Kaikkea te naiset teette miestä miellyttääksenne. Mä en ikinä suostu moiseen. :-X Ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:42"]Kaikkea te naiset teette miestä miellyttääksenne. Mä en ikinä suostu moiseen. :-X Ap
[/quote]
Joku sen sperman aina nielee, jos et sinä niin joku muu. ;)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:42"]Mun mies oli työmatkalla Kiinassa ja kun tuli takas niin mälli maistui jopa HYVÄLTÄ. Ruokavalio vaikuttaa. Vielä kun selvittäisi että mitkä ruuat...
[/quote]
Oli niin tuoretta mälliä mitä pääsit nielemään.. ;)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 01:04"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:42"]Kaikkea te naiset teette miestä miellyttääksenne. Mä en ikinä suostu moiseen. :-X Ap
[/quote]
Joku sen sperman aina nielee, jos et sinä niin joku muu. ;)
[/quote]
No nii-in. Annan emättimen nielläkin ne kaikessa rauhassa. Ap
Jos osaat niellä ruokaa tai juomaa, osaat spermaakin. Ei se ole teknisesti sen vaikeampaa.
tais apllä lentääkki jo näitä lueskellessa..
jänniä näpä epäkeskoset jotka esiintyvät naisena täällä.
Mun mielestä suihinotossa on paljon mukavampaa itselle, kun nielee spermat, ja teenkin aina niin jos otan loppuun asti. Paljon ällöttävämpää on se kun suu on täynnä ja spermat valuu suupielistä.
Miksi joku ei voisi niellä spermaa?????
t. Nainen 30-vee ja nauttii siitä ;)
nami nami, olen ottanut kerrallaan kolmen miehen spermat suuhun.