under the domen jakso tänään
Miten jakso päättyi. En uskaltanut katsoa loppukohtausta :/
Kommentit (8)
Angie katsoi kaappiin, sitten joku iski sitä lapiolla ja veri lensi.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:39"]Angie katsoi kaappiin, sitten joku iski sitä lapiolla ja veri lensi.
[/quote] okei, kiitti.
Angie oli viemässä roskia ja huomasi järvestä pelastetun omituisen tytön haahuilevan kadulla. Angie seurasi järvestä "noussutta" tyttöä kouluun, tyttö huomasi Angien ja juoksi karkuun. Angie kurkisti kaappiin mihin tyttö oli katsonut, kauhistui (näki jotain kaapissa) ja samantien tulikin veitsestä. Kuoli kait se Angie.
Sen tytön kuva oli kirjassa jota Juniorin eno selasi. Onko se tyttö hukkunut joskus aikoinaan ja nyt nousi kuolleista...?
Aa pitikin tulla lukemaan! Kerkesin jo juhlis kun mulla oli tänään vapaa ilta että katon loistavan sarjan uuden jakson ja kymmenen aikaan tajusin että se meni jo.. Tyhmä minä! Ilmeisesti oli aika karu/pelottava jakso?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:49"]
Aa pitikin tulla lukemaan! Kerkesin jo juhlis kun mulla oli tänään vapaa ilta että katon loistavan sarjan uuden jakson ja kymmenen aikaan tajusin että se meni jo.. Tyhmä minä! Ilmeisesti oli aika karu/pelottava jakso?
[/quote]
Sähän voit katsoa sen netistä. Oli kyllä hyvä jakso, tapahtui paljon, en kerro mitään;)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 23:49"]
[/quote]
Sähän voit katsoa sen netistä. Oli kyllä hyvä jakso, tapahtui paljon, en kerro mitään;)
[/quote]
Mulla on tabletilla "telkkari" jolla pystyn nauhoittamaan ohjelmia, siellä se on on kunhan saan ladattua :) mutta ottaa päähän kun olisin kerennyt katsoa sen ja missasin..0
Oli kyllä jännä jakso, mielenkiinnolla odotan tulevaa. Mistä sitä tietää vaikka se poliisinainen, angie jne heräisivät kuolleista kuten tyttö järvestäkin :)
Kuoliko Angiekin?