Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olen aina ärtynyt miehelle kun hän tulee työmatkoilta kotiin?

Vierailija
10.09.2014 |

Mieheni matkustaa paljon työnsä puolesta, n. 200 päivää vuodessa. Kun hän on reissussa, mulla on kova ikävä ja me soitellaan pari-kolme kertaa päivässä. Mutta sitten kun mies tulee kotiin, niin tunnen itseni jotenkin kiukkuiseksi ja ärtyneeksi. Varmaan kiva tulla kotiin kun mä olen happamana täällä odottamassa. Mistä tää johtuu? Ollaan oltu yhdessä viitisen vuotta, lapsia ei ole.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ikävä purkautuu kiukkuna? Näytätkö muuten tunteita kuinka avoimesti? Osaatko erottaa tunteistasi turhautuneisuuden, hermostumisen, kiukun, vittuuntuneisuuden, surun? Jos sua alitajuisesti esim itkettää, mutta blokkaat itkun pois, ja tunne purkautuu kiukkuna. Tutustu itseesi ja tunteisiisi.

Vierailija
2/3 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaikki tunteet tulee pintaan, kun mies tulee kotiin. Sä olet niin odottanut miestä ja ikävöinyt, että sä et osaa enää pitää tunteita kurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. Tekis mieli syliin ja halata, kun on ollut ikävä ja mitä se toinen jätti tänne yksin...lapsijuttuja, ollut äitiä ja isiä ikävä...ja nyt on ollut omaa miestä ikävä, ja se onkin tärkeä. Kokeilevat ens kerralla halata eka. Tuleeko sitten kiukku vaiko ei.