Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri väittää minun tupakoivan parvekkeella.

Vierailija
10.09.2014 |

Noin kuukausi sitten naapurini oli tiputtanut postiluukustani ihan ystävällisen kirjeen, jossa pyysi minua lopettamaan parvekkeella tupakoimisen, sillä savu kulkeutuu heidän asuntoonsa. Muutama päivä tästä eteenpäin näin naapurini rappukäytävässä ja ihmettelin kirjettä, sillä itse en tupakoi lainkaan eikä kukaan muukaan polta parvekkeellani. Tänään postiluukusta oli tullut uusi kirje. Naapuri haukkui minua valehtelijaksi ja sanoi vievänsä asian eteenpäin, jos tupakointi ei lopu. Ilmeisesti tarkoitti, että ottaa asian puheeksi seuraavassa taloyhtiön kokouksessa tms. Mitä ihmettä voin tehdä? Kukapa minua uskoisi, jos naapuri väittää kivenkovaa muuta?! Luulin, että minulla on järkevät naapurit, mutta taisin erehtyä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea siinä sinun ainakaan on mitään todisteita kerätä. Siinä on vain sana sanaa vastaan. Jospa savu kulkeutuukin vaikka alakerran parvekkeelta?

Vierailija
2/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei omalla parvekkeellaan saisi lähtökohtaisesti tupakoida? Mitä varten ne parvekkeet sitten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun tarvitsisi tehdä yhtään mitään? Jos taloyhtiön säännöissä ei kielletä parveketupakointia niin ihan tyhjästä märmättää.

Jos tupakointi on kielletty, niin pystyt toki todistamaan helposti myös sen ettet tupakoi. 

Vierailija
4/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

poltatko tupakkaa? jos et niin sit ei mitään hätää! ja vaikka polttaisit niin sanot vaan että "mä en tupakoi" toki kun ootte taloyhtiön kokouksessa niin ennen sitä oot polttamatta ettei tupakka haise. Aina voi valehdella, se on nykyajan meininki, kuten varmaan naapuristasi huomasit :)

Vierailija
5/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne taloyhtiön kokoukseen ja ota mukaan kaikki kauppakuittisi viimeisen parin kuukauden ajalta ja osoita että et ole ostanut tupakkaa kertaakaan.

Vierailija
6/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällästen takia muutin kerrostalosta omakotitaloon, yrität tuulettaa vauvan huonetta ja takas saat pelkkä tupakansavua , yök

Vierailija
7/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensimmäisenä on pakko kysyä poltatko yleensäkkään? Puolisosi?
Oletko joskus polttanut parvekkella? Puolisosi?
Asuuko teillä teinejä?

Jos et polta, ainakaan koskaan parvekkeella ja voit olla täysin varma ettei kukaan muukaan ole polttanut niin keskustele isännöitsijän ja taloyhtiön puheenjohtajan kanssa. Jos asut vuokralla niin kerro tilanne vuokranantajalle. Voihan se naapuri olla sellainen joka laputtaa muitakin..

Vierailija
8/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asustelen, eikä kukaan vieraskaan ole käynyt polttamassa parvekkeella. Eli minun parvekkeelta tämä savu ei kertakaikkiaan voi olla peräisin. Ap

Vierailija
9/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:17"]

Mene sinne taloyhtiön kokoukseen ja ota mukaan kaikki kauppakuittisi viimeisen parin kuukauden ajalta ja osoita että et ole ostanut tupakkaa kertaakaan.

[/quote]Toi ei kyllä todista yhtään mitään.

Vierailija
10/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta polttaako ap? Se on aika oleellinen asia.. ja jos polttaa niin missä

Vierailija
11/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 22:38"]

Mutta polttaako ap? Se on aika oleellinen asia.. ja jos polttaa niin missä

[/quote]"Itse en tupakoi lainkaan" lukee ihan aloitustekstissä!

Vierailija
12/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parveketupakointi ei ole kiellettyä. Taloyhtiön kiellot ei ylitä lakia.

Vaikka aloittaja polttaisikin, niin naapurin natinat on turhia.

Vierailija
13/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt muilta naapureilta, että onko valittaja ihan normaali. Itselläni oli naapuri, joka tuntui ihan normaalilta. Hän kertoi mitä yksi toinen naapuri aina teki. Uskoin aluksi, mutta sitten jutut meni ihan hurjaksi. Kyselin muilta ja selvisi, että normaalisti käyttäytyvä naapuri kertoilee kaikista ihan outoja tarinoita. Kuulin samalla, mitä minusta oli kerrottu. En tiedä mikä diagnoosi tällä naapurilla on, mutta juttujen perusteella joku sillä on oltava. Tuo tahallaan tupakalla kiusaaminen oli yksi aloitusjutuista.

Vierailija
14/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuulu naapurillesi pätkääkään vaikka polttaisitkin parvekkeellasi.Haistata paskat vaan moiselle kusipäälle

Vierailija
15/17 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista joka asian valittajista paistaa läpi se oma elämätön elämä. Ei osata elää ja antaa toisten elää..hyvä jos on käyty kotikatua kauempana, no ehkä siellä syrjäkylän mökisä jossa ei naapurit kuulunu ei näkyny ja ikkunatkin mettään päin. Suomalaiset ovat valittaja kansaa, mikään ei ole koskaan hyvin ja aina minä minä. Sallittakoon jokaisen tuprutella parvekkeillaan miten lystäävät ja ap kun ei edes polta, naurettavaa. Luulisi elämässä oevan suurempiakin huolia. Onneksi ei tarvitse noista kärsiä kun voi omalla pihalla vaikka lauma vieraita tupakoida ja vaikka piereskellä jos haluavat, ketään ei voisi vähempää kiinnostaa. Kävisivät narisijat joskus suuressa maailmassa katselemassa miten siellä elellään, iloitaan ja nautitaan elämästä, soitto soi ja ihmiset nauraa niin laihat kuin lihavat viiniä maistellen ja savukkeita poltellen jos niin haluavat.

Vierailija
16/17 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö siis kuka naapuri kyseessä? Jos et niin laita alas porraskäytävään lappu jossa pyydät häntä ilmaisemaan uudella lapulla sen kuka on, jotta voit kiikuttaa hänelle vastineen, jossa perehdyt tähän kimuranttiin jutskaan tarkemmin.

Vierailija
17/17 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naapurisi täytyy pystyä näyttämään toteen, että parvekkeellasi tupakoidaan, ole sinä ihan rauhassa. Jos joku lähtee ajamaan jotakin tuulesta tempaamaansa asiaa, niin kylllä hänelle jo alkumetreillä  selviää, että kalliiksi tulee pitemmän päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän