Onnistuin nolaamaan itseni täysin ja samalla
...pahoittamaan muutaman ihmisen mielen.
Meillä oli työpaikan virkistysilta lauantaina ja tänään sitten iltapäivästä kun jäätiin just lomalta tulleen työkaverin kanssa kaksin, kerroin sille siitä, miten "Kaisalla oli selkeästi sutinaa Mikon kanssa baarissa." Siinähän ehdin sitten ummet ja lammet spekuloida mitä ajattelin (ja aika varmasti tiedänkin) tapahtuneen. Eikä siinä mitään, ainahan töissäkin juoruillaan jos jotain juoruiltavaa on, mutta... Eiköhän Kaisan mies ollut juurikin saapunut hakemaan vaimoaan, tähän mukamas tyhjään käytävään.
Livahdettiin äkkiä paikalta ihan muina naisina, mutta voi jumalauta kuinka voi ihmistä hävettää ja kaduttaa! Soitanko mä tässä Kaisalle ja selitän tapahtuneen, vai menenkö huomenna pokkana töihin niinkuin en mitään tietäisi. Kaisa ei ole suoraan esimieheni, mutta kuitenkin minua ylemmässä asemassa ja sekin pelottaa. Ollaan hyvissä väleissä, vaan en tiedä ollaanko enää... Minä ja minun suuri suuni! Jos voisin tehdä tässä elämässä mitä vaan nyt toisin, niin pitäisin sen pari minuuttia turpani kiinni.
Nimet ym. yksityiskohtia toki muutettu. Mutta voi jumalauta. Mitä ihmettä tässä nyt voi enää muuta sanoa?
Kommentit (22)
No mitä tuosta. Itse muhinoin viime pikkujouluissa esimieheni kanssa, ja hänen vaimonsa joka on myös samassa talossa töissä sai kiinni itse teosta. Vaihdoin vain sitten tiimiä niin ei tarvi enää nähdä kumpaakaan ja asia ratkaistu. En jaksa moisia morkkistella, kun ei se mitään hyödytä, teot ei tule sillä tekemättömäksi.
Ap mikä on tilanne töissä? :D