Kysymys koiranomistajille
Monesti olen ihmetellen katsonut paria kotini lähellä liikkuvaa koiranulkoiluttajaa. Heillä on kakkapussit mukana, laittavat koiran jätökset siihen mutta sensijaan että veisivät sen pois, viskaavat sen pussin pusikkoon. Mitä järkeä ylipäätänsä on laittaa koirankakka maatumattomaan muovipussiin ja sitten heittää se pusikkoon? Eikö sitten kannattaisi jättää se kakka maahan maatumaan?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:23"]
Osa kuvittelee että se ne pussit maatuu, kun Hauska koirankakkapussi niin mainostaa.
[/quote]
Kyllä ainakin yksi näistä koiranulkoiluttajista käyttää kakkapussina kaupan muovisia hedelmäpusseja. Eivät maadu vaan sielläpä niitä pusikossa on useita kesästä talveen ja taas seuraavana keväänä. Ap.
Käsittämätöntä, itselle koiranomistajana ei kyllä tulisi mieleen heittää minkään sortin kakkapussia luontoon enkä ole kyllä meillä päin tuollaiseen törmännyt. Ei kai tähän muuta voi sanoa kuin että ihmiset ovat tietämättömiä ja/tai välinpitämättömiä :/
Naurettavaa. En ole IKINÄ jättänyt keräämättä. Ja aina olen kyllä vienyt pussit roskiin.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:29"]
Missäpäin asut ap? :D
[/quote]
Lahti.
Ehkä näillä pussittajilla on se pointti ettei kukaan ainakaan astu kakan päälle. Teki niin tai näin, aina koiranvihaajat löytää jotain valittamisen aihetta.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:35"]Ehkä näillä pussittajilla on se pointti ettei kukaan ainakaan astu kakan päälle. Teki niin tai näin, aina koiranvihaajat löytää jotain valittamisen aihetta.
[/quote]
Mulla tämä. täällä on älyttömän harvaan roskiksia että ei paljoa kiinnosta kantaa yhtä paskapussia 10km päästä kotiin.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:35"]
Ehkä näillä pussittajilla on se pointti ettei kukaan ainakaan astu kakan päälle. Teki niin tai näin, aina koiranvihaajat löytää jotain valittamisen aihetta.
[/quote]
No oisko liikaa vaadittu että veisivät ne pussit lähimpään roskiin? Jos ei sitä jaksa tehdä, ehkä kannattaisi miettiä sopiiko koiranpito juuri hänelle.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:35"]Ehkä näillä pussittajilla on se pointti ettei kukaan ainakaan astu kakan päälle. Teki niin tai näin, aina koiranvihaajat löytää jotain valittamisen aihetta. [/quote] Mulla tämä. täällä on älyttömän harvaan roskiksia että ei paljoa kiinnosta kantaa yhtä paskapussia 10km päästä kotiin.
[/quote]
No lapset sitten ihmettelee, että mikä aarre lenkkipolun varressa olevassa pussissa on.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:35"]Ehkä näillä pussittajilla on se pointti ettei kukaan ainakaan astu kakan päälle. Teki niin tai näin, aina koiranvihaajat löytää jotain valittamisen aihetta. [/quote] Mulla tämä. täällä on älyttömän harvaan roskiksia että ei paljoa kiinnosta kantaa yhtä paskapussia 10km päästä kotiin.
[/quote]
No mitä järkeä on pitää koiraa, jos se on noin vaivalloista. Yhtälaillahan sitä voisi kaikki roskat heittää tien poskeen, kun ei vaan jaksa viedä niitä mihinkään roskiksiin.
Jos ei jaksa kantaa roskiin asti, sit mielummin jättää keräämättä. Pussitetut paskat jossain ojassa on kyllä älyttömyyden huippu, en tiennyt että näin idiootteja koiranomistajia löytyy. Olen oikeasti ihan hänmästynyt
Meillä yksi sankari (50-60v nainen) heittää aina meidän taloyhtiön orapihlaja-aidan juurille koiransa jätöspussukan. Taloyhtiön roskis olisi siinä 5 metrin päässä, aidan toisella puolella. Saisi ihan vapaasti laittaa sen sinne vaikka ei olisi talon asukaskaan. Koskaan en ehdi sitä sanomaan, kun näen ikkunasta hänen kyykistelevän aidan juurelle. Sapettaa aikuisen ihmisen tyhmyys.
Osa kuvittelee että se ne pussit maatuu, kun Hauska koirankakkapussi niin mainostaa.