Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että jättäisi minut jos ulkonäköni menisi

Vierailija
10.09.2014 |

Puhuttiin siis yleisesti palovammoista ja sitten kysyin että häiritsisikö jos mulle tulis pahat palovammat ja ulkonäköni huonontuisi radikaalisti mutta pysyisin kuitenkin samana ihmisenä henkisesti ja fyysisesti pystyisin toimimaan normisti, ainut olis toi ulkonäkö. Mies sanoi siihen että "et säkään mua kattelis jos multa amputoitais kyrpä".  

Sanoin että kai se ymmärtää että mun ulkonäkö tulee huonontumaan iän myötä jossain vaiheessa ja mies sanoi vaan että se vaikuttaa missä vaiheessa suhdetta se huononee. Eli ilmeisesti iän tuona rupsahdus on ok kerta siihen ehtii mennä vielä kauan aikaa ja suhteemme syventyä..

Jäi ihan äärettömän huono mieli tosta. Väittää että rakastaa mun luonnetta mutta näemmä ulkonäkö on aika merkkaavassa osassa. Oon sanonut useasti että kehuis mieluummin mun luonnetta kuin ulkonäköä mut ehkä luonteessa ei sit oo kauheesti kehuttavaa kun kehut jää "hyvä perse"-linjalle. Oonko vaan nipo ämmä ku loukkaannun tälläsestä?

Ja ps. en osaa kuvitella jättäväni miestäni vaikka siltä amputoitais kyrpä (:D) enkä varsinkaan joidenkin palovammojen takia. Ja kyseessä siis avokki.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kattelis kyl tollasta äijää yhtään..tuntuu olevan todella pinnallinen. Vertaa vielä isoa palovammaa kyrvän menetykseen. Idiootti äijä.

Vierailija
2/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmaa vastannu ukolle, et "Tiedät kyllä missä asunnon ovi sijaitsee. Sun ei tartte jäädä odottelemaan mun rumentumistani vaan voit nyt jo mennä etsimään sen ikuisesti kauniin ja nuoren naisen."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt suurimman osan kehoa peittäviä palovammoja? Kasvoista ei enää tunnista. Miettisin itsekin muutamaan kertaan suhteen jatkamista. Ystävänä pysyisin.

Vierailija
4/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:08"]

Oletko nähnyt suurimman osan kehoa peittäviä palovammoja? Kasvoista ei enää tunnista. Miettisin itsekin muutamaan kertaan suhteen jatkamista. Ystävänä pysyisin.

[/quote]

Olen, niistä kuvista tuo keskustelu juuri lähti. itse en ole yhdessä miehen ulkonäön kanssa vaan luonteen. Toki hänen ulkonäkönsä miellyttää silmää, mutta se ei ole syy miksi olen yhdessä hänen kanssaan.. 

Tuntuu pahalta odottaa sitä hetkeä kunnes olen liian vanha hänelle/kunnes ulkonäölleni käy jotain dramaattista. Hän muistaa myös kertoa kuinka kaverinsa tykkäävät minusta ja kun kysyn mistä ne mussa tykkää, vastaa että ulkonäöstä. Mies kertoo myös usein kuinka ylpeä on kun hänellä on kaunis nainen. V*tuttaa että ulkonäkö on niin määrävässä asemassa kun kuitenkin omasta mielestä luonne on tärkeämmässä roolissa.

Ainiin, nyt kun oikein pohdin asiaa niin tuli vielä mieleen sekin kuinka hän sanoi että mitään muita kauneusleikkauksia hän ei hyväksyisi mulle paitsi silarit ois kivat. Kehuu myös jatkuvasti alastonmalleja ja julkkiksia ja muita vastaavia. Niitä on kuulemma hyväksyttyä kehua kun niitä mies ei ikinä voisi saada. Taviksien kehuminen ois taas paha. Itseä ei kiinnostaisi kuulla mitään muiden naisten kuolaamisia.

Tästä tulikin hirveä vuodatus, anteeks. -ap

Vierailija
5/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sanoi mullekin. Tarkensi vielä että jättöuhka koskee erityisesti tilanteita jossa lihoisin/tulisi ryppyjä/ syöpä=tukka lähtisi/lasten saaminen muuttaisi pilden ulkonäön "puutteelliseksi" tai jos sairastuisin vakavasti koska miksikään omaishoitajaksi ei halua. Pistin ukon pihalle. Oli hänelle järkytys :D

Onnea vaan sille joka tämän kultakimpaleen itselleen sai ja vielä lisääntyikin sen nahjuksen kanssa :D

Vierailija
6/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Ei se ihminen siellä palovammojen takana ole kuitenkaan toinen. Hyväksyt siis myös sen, että sinut jätetään samojen seikkojen vuoksi.

Vierailija
7/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suhde viileni kun sairastuin ja lihoin 30kg, alkoi vähättely selvä häpeäminen ja pahoinpiteli myös kerran pahasti. Sinne meni 12 vuoden avioliitto. Nyt ollaan ystäviä taas ja arvet on parantunut ja olen myös laihtunut entisiin mittoihini ja tervehtynyt :) En olisi todellakaan uskonut että mieheni olisi ollut noin pinnallinen. Sikäli olet onnekas että miehesi sanoi sulle tuon suoraan. Vaihtoon ukko vaan.

Vierailija
8/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyttävää puhetta mieheltäsi, loukkaavaa suorastaan. Kuulostaa todella kypsymättömältä tyypiltä, rakastaakohan hän edes oikeasti, kun kuulostaa että oot vain näyttelyesine hänelle? 

Vierailija
9/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:17"]

Meillä suhde viileni kun sairastuin ja lihoin 30kg, alkoi vähättely selvä häpeäminen ja pahoinpiteli myös kerran pahasti. Sinne meni 12 vuoden avioliitto. Nyt ollaan ystäviä taas ja arvet on parantunut ja olen myös laihtunut entisiin mittoihini ja tervehtynyt :) En olisi todellakaan uskonut että mieheni olisi ollut noin pinnallinen. Sikäli olet onnekas että miehesi sanoi sulle tuon suoraan. Vaihtoon ukko vaan.

[/quote]

Mies on muuten oikeasti juuri sitä mitä haluan, en ole ikinä tuntenut samalla lailla mitä tunnen häntä kohtaan. Tämä asia kyllä mietityttää kun näkökantamme poikkeavat tässä aiheessa niin pahasti.. Itselleni kuitenkin tämä on niin tärkeä asia että haluaisin että kumppani ajattelisi samalla tavalla. Kaikki muu meillä kuitenkin natsaa joten en osaa määritellä että onko tämä syy heittää kaikki muu menemään. Tuskin ikinä tulee vastaan ihmistä jonka kanssa on kaikesta samaa mieltä. -ap

Vierailija
10/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:17"]

[/quote]

Olen, niistä kuvista tuo keskustelu juuri lähti. itse en ole yhdessä miehen ulkonäön kanssa vaan luonteen. Toki hänen ulkonäkönsä miellyttää silmää, mutta se ei ole syy miksi olen yhdessä hänen kanssaan.. 

Tuntuu pahalta odottaa sitä hetkeä kunnes olen liian vanha hänelle/kunnes ulkonäölleni käy jotain dramaattista. Hän muistaa myös kertoa kuinka kaverinsa tykkäävät minusta ja kun kysyn mistä ne mussa tykkää, vastaa että ulkonäöstä. Mies kertoo myös usein kuinka ylpeä on kun hänellä on kaunis nainen. V*tuttaa että ulkonäkö on niin määrävässä asemassa kun kuitenkin omasta mielestä luonne on tärkeämmässä roolissa.

Ainiin, nyt kun oikein pohdin asiaa niin tuli vielä mieleen sekin kuinka hän sanoi että mitään muita kauneusleikkauksia hän ei hyväksyisi mulle paitsi silarit ois kivat. Kehuu myös jatkuvasti alastonmalleja ja julkkiksia ja muita vastaavia. Niitä on kuulemma hyväksyttyä kehua kun niitä mies ei ikinä voisi saada. Taviksien kehuminen ois taas paha. Itseä ei kiinnostaisi kuulla mitään muiden naisten kuolaamisia.

Tästä tulikin hirveä vuodatus, anteeks. -ap

[/quote]

Vaikuttaa varsinaiselta saaliilta, tämä mies. On niitä onneksi kunnollisiakin. Tai todennäköissti kyse on siitÄ, kuten miehesi itsekin vihjasi, että ei hän ole vie kypsä sitoutuneeseen suhteeseen ja siksi teidän suhdekaan ei ole vielä sillä tasolla, jolla ulkonäkö ei merkkaa vähemmän kuin muut asiat. Niin tai näin, haluatko jäädä sitä odottamaan vai etsitkö miehen joka on jo sellainen kuin haluat?

Vierailija
11/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä laatua on runsaasti tarjolla, vieläpä tyrkyllä. Ehkä soisi mieluummin, että pariutuisivat toisten yhtä yksinkertaisten kanssa, mutta en puutu asiaan.

Vierailija
12/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tätä asiaa ajattelen niin sitä pahempi mieli tulee.. :( Ehkä ei pitäis väsyneenä ajatella. -ap 

Vierailija
13/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet vain valinnut väärän miehen. Luultavasti intohimojen takia ajattelematta millainen hän on.

Vierailija
14/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kuulee, että mies valittaa keskustelupalstalla siitä, millainen ulkoinen habitus miehellä on tai että mies pelkäisi tulevansa jätetyksi ulkomuotonsa vuoksi. Naisilla ulkonäkökriteerit keskittyvätkin ilmeisesti yleensä suhdetta edeltävän ajan karsintaan ja kun suhteeseen mennään ei siellä samalla tavalla luoda miehen ulkonäölle paineita kuin monet naiset joutuvat vastaavasti suhteissaan kokemaan.

Miehet ovat ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia, monet tämän ominaisuuden peittävät ja alkavat hiljalleen tuoda tätä esiin ajan kuluessa, vastenmielistä.

Vierailija
15/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 19:02"]

Harvoin kuulee, että mies valittaa keskustelupalstalla siitä, millainen ulkoinen habitus miehellä on tai että mies pelkäisi tulevansa jätetyksi ulkomuotonsa vuoksi. Naisilla ulkonäkökriteerit keskittyvätkin ilmeisesti yleensä suhdetta edeltävän ajan karsintaan ja kun suhteeseen mennään ei siellä samalla tavalla luoda miehen ulkonäölle paineita kuin monet naiset joutuvat vastaavasti suhteissaan kokemaan.

Miehet ovat ulkonäkökeskeisiä ja pinnallisia, monet tämän ominaisuuden peittävät ja alkavat hiljalleen tuoda tätä esiin ajan kuluessa, vastenmielistä.

[/quote]

* Eli mies ei valita siitä, että nainen arvostelisi hänen ulkoista olemustaan

Vierailija
16/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 18:17"]

[/quote]

Mies on muuten oikeasti juuri sitä mitä haluan, en ole ikinä tuntenut samalla lailla mitä tunnen häntä kohtaan. Tämä asia kyllä mietityttää kun näkökantamme poikkeavat tässä aiheessa niin pahasti.. Itselleni kuitenkin tämä on niin tärkeä asia että haluaisin että kumppani ajattelisi samalla tavalla. Kaikki muu meillä kuitenkin natsaa joten en osaa määritellä että onko tämä syy heittää kaikki muu menemään. Tuskin ikinä tulee vastaan ihmistä jonka kanssa on kaikesta samaa mieltä. -ap
[/quote] no ei tietenkään KAIKISTA asioista voi olla samaa mieltä mutta tuo on jo aika iso näkemysero minun mielestäni. Jättäisin. Jos joutuisit esim pahaan autokolariin niin kyllä siinäki voi naama sen verran muotoutua että miehesi jättäisi kylmästi. Ällöttävä mies

Vierailija
17/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tutkitusti ovat herkempiä jättämään puolisonsa niissä tilanteissa, joissa nainen sairastuu vakavasti. Tästä näkökulmasta miehesi kommentti ei ole yllättävä, pikemminkin kertoo vain tyhmyydestä kun paljasti oman luonteensa eikä sanonut sitä samaa mitä muutkin miehet, eli rakastan tietysti kulta vaan sun luonnetta ja pysytään ikuisesti yhdessä -liibalaabaa.

Vierailija
18/18 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontees on paska ja haluu vaan pillua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi