Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaudenaikainen pettämisahdistus tms.

Vierailija
10.09.2014 |

Näen unia, että mies pettää ja olen aivan neuroottinen asian suhteen, vaikka ei ole syytä. Onko tämä jotain normaalia huolta nyt kun olen raskkana vai oikeesti jotain raskausmasennusta? Muuten voin mielestäni oikein mainiosti. En jaksa tällaista ärsyttävää taakkaa! >:(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen samanlaisia unia vaikken raskaana. Kai sen pelko aikaisemmista tapauksista( miehistä) aiheuttaa. Tai sitten sen vaan aavistaa.

Vierailija
2/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuntasi tietää enemmän kuin sinä. Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samaa raskauden aikana. Samat ajatukset eivät vaivanneet ennen eivätkä jälkeen raskauden. Liekö hormonit herkistäneet sitten tyhmille ajatuksille. Tsemppiä!

Vierailija
4/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli raskaana ollessa ihan samaa! Olin todella ahdistunut kun mies oli joskus harvoin viettämässä iltaa kavereidensa kanssa. En voinut nukkua, sydän hakkasi jne. Hyi. Kai ne on ne hormonit. Ei minullakaan ollut mitään oikeaa syytä epäillä häntä.

Vierailija
5/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä painitaan raskaana saman asian kanssa. Yritän olla ajattelematta kun ei mitään syytä ole epäillä tuollaista mutta minkäs teet! Onhan tää loukkaavaa miestä kohtaan epäillä syyttä suotta vaikken tietenkään epäilyksiäni ole mitenkään ilmaissut. Tsemppiä sulle!

Vierailija
6/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli raskaana sama, kirjoitinkin siitä tänne ja sain haukut samantien. Nyt vauva on nelisen kuukautta, ja edelleen saan samoja pelkokohtauksia, ja aina kun mies lähtee juhlimaan, pelkään pahinta. Vaikka ei ole syytä epäillä mitään. Pelkään että mies kännissä pettää ja tiedän, että se olisi mulle niin kova paikka etten olisi varma pääsisinkö siitä yli. Ja en todellakaan halua, että perheeni hajoaa. Inhoan näitä ajatuksia.

Vierailija
7/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se luonnollista, että kun suhteessa alkaa olla suuremmat jutut pelissä (eli uusi ihminen) nostaa se valmiustasoa katastrofeihin. Naisen elimistö varmaan juurikin tuosta syystä käsittelee ihan aiheellisia pelkoja.

Vierailija
8/8 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, ettei omaan mieheen pysty luottamaan. Itse ottaisin pahana loukkauksena turhat ja varsinkin jatkuvat pettämisepäilyt. Toimiva, ehjä parisuhde perustuu ennen kaikkea luottamukseen. Ennemminkin alkaisin pelätä, että nyt se mies vasta pettääkin. En yhtään ihmettelis jos alkais miettiin et kerta kuitenkin epäillään, niin miksei sitten käytä tilannetta hyväkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi