Haittaako miehiä jos nainen yli 182cm pitkä?
Jos kasvvot tosi nätit? ja muuten siro (kapeat hartiat, pinet rinnat,hoikka vyötärö, pitkät hoikat jalat)
Kommentit (47)
Haittaa, todellakin haittaa. Naisen pitää olla vähintään 10 senttiä itseä lyhyempi. Ihanne olisi sellaiset parikytsenttiä lyhyempi. Itselläni pituutta juurikin tuo 182 cm. Missään olosuhteissa ei nainen saa näyttää senttiäkään pidemmältä, vaikka hällä olisi minkälaiset korkkarit jalassa.
M34
Vierailija kirjoitti:
Haittaa, todellakin haittaa. Naisen pitää olla vähintään 10 senttiä itseä lyhyempi. Ihanne olisi sellaiset parikytsenttiä lyhyempi. Itselläni pituutta juurikin tuo 182 cm. Missään olosuhteissa ei nainen saa näyttää senttiäkään pidemmältä, vaikka hällä olisi minkälaiset korkkarit jalassa.
M34
Sanot nyt noin mutta kun jessica alban näköinen pitkä nainen tulee ovellesi menee sormi suuhun
Vierailija kirjoitti:
M34
Miksi ei? Isolta voi näyttää vaikka olisi itse lyhyempi.
No onhan se lähtökohtaisesti vähän pidemmästä päästä, mut mulle vois kelvata jos nätti. Ite 190cm. Kuva olis kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Sanot nyt noin mutta kun jessica alban näköinen pitkä nainen tulee ovellesi menee sormi suuhun
Ei hajuakaan, kuka on Jessica Alba, mutta kuukkeli kertoi, että pituutta hällä 169 cm, eli rimaa hipoen täyttäisi pituuden puolesta kriteerini, mutta ulkonäöllisesti häviää kyllä ihan naapurin tytöillekin, joten ei sormea suuhun, eikä Jessicaa jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Ei hajuakaan, kuka on Jessica Alba, mutta kuukkeli kertoi, että pituutta hällä 169 cm, eli rimaa hipoen täyttäisi pituuden puolesta kriteerini, mutta ulkonäöllisesti häviää kyllä ihan naapurin tytöillekin, joten ei sormea suuhun, eikä Jessicaa jatkoon.
tarkoitin kauniita kasvoja, silloin ei naisen pituus juuri miehiä haittaa
Noh, naisten pituusmieltymykset tuntien uskollisuutesi arveluttaisi, vaikka mulla nyt varsinaisesti mitään kriteereitä pituuden suhteen ole.
M, 177 cm
Haittaa. Ei yhtä suuri mutta yhtä korkealla.
Miten niin haittaa?! Olet täydellinen sellaisena kuin olet. Tarkoitatko onko naisellista olla pitkä vai mitä tarkoitat?
Mulla oli opiskelukaveri N 180cm,upea ja kaunis.
Olen itse 195 pitkä, ja olin ihastunut joskus parikymppisenä yhteen naiseen, joka oli mua hieman pidempi (!!). Olen seurustellut ainoastaan itseäni lyhyempien naisten kanssa, mutta en usko, että haittaisi, jos nainen, jonka kanssa seurustelen, olisi esim. 182 tai pidempikin.
Espanjalaisessa sarjassa oli kolme paria joissa jokaisessa nainen pitempi. Eniten ihmettelen etten nähnyt siinä mitään outoa.
Selvästi pidempi kuin 182cm olen, ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 195 pitkä, ja olin ihastunut joskus parikymppisenä yhteen naiseen, joka oli mua hieman pidempi (!!). Olen seurustellut ainoastaan itseäni lyhyempien naisten kanssa, mutta en usko, että haittaisi, jos nainen, jonka kanssa seurustelen, olisi esim. 182 tai pidempikin.
😍🔥🌋
N 160cm
Vierailija kirjoitti:
Tuskin haittaa. Tuollaisen naisen kanssa saa takuulla komeita, pitkiä ja vahvoja poikia.
Tuli heti mieleen naapurin pitkän naisen pitkät ja laihat, punatukkaiset pojat, joita kiusattiin rajusti koko peruskoulun ajan.
Itseäni haittaisi kyseinen pituus, mutta niin varmaan häntäkin haittaisi minun pituuteni.
Vielä menee, mutta edellyttää tosiaan sirorakenteisuutta.
M 192cm.
Minä en rehellisesti sanottuna ole koskaan miettinyt pituutta tai ikää minkäänlaisena rajoittavana tekijänä jota pitäisi edes ajatella jos muuten ihastuu kyseiseen naiseen ellei puhuta suorastaan useita kymmenistä senteistä/vuosista
Naiset luovat ihan itse itselleen rajoituksia kun eivät näytä valitsevan miestä itselleen vaan tyttökavereille/somessa esiteltäväksi.
Sitten tälläkin foirumilla vatvotaan, alapeukutetaan ja tuomitaan jokainen nainen joka erehtyi ihastumaan mieheen joka on Xcm lyhyempi tai *gasp* Y vuotta vanhempi (Y > 2) koska tällainen ei vaan ole hyväksyttävää.
Minuahan se ei haittaa, se on sen naisen ongelma jos siitä ongelma halutaan tehdä. Olen itse 179.5cm joten nainen olisi pidempi joka tapauksessa, tietenkin jos on vain sen 182-183 niin eroahan ei juuri käytännössä silloin ole.
Höh. Naisillahan se ongelma on kun ovat luoneet ihan itse ongelman siitä että miehen pitäisi aina olla 20cm pidempi mikä alkaa tuolla mitalla rajoittaa vaihtoehtoja jo melko dramaattisesti