Oletko käynyt oopperassa?
Minä melkein kävin pari vuotta sitten, mutta se meni loppuunmyydyksi ja se jäi nyt. Onko oopperaan joku pukukoodi olemassa?
Talluska.
Kommentit (14)
En ole ehtinyt, mutta nyt houkuttaisi, kun siitä on tullut kapinallista.
T. Vanha punkkari
Vierailija kirjoitti:
Olen. Pukeutuminen samanlaista kuin balettiin ja teatteriin.
Minä en pukeudu kyllä teatteriin.
Kermaperse-eliitin kurkku-ullitusta kuuntelemaan? Joo ei. Sieltä saa koronan!
Olen käynyt monta kertaa.
Siellä näkee pukeutumista ihan laidasta laitaan, farkuista ja villapaidasta iltapukuihin.
Puhdasta ja siistiä olisi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt monta kertaa.
Siellä näkee pukeutumista ihan laidasta laitaan, farkuista ja villapaidasta iltapukuihin.Puhdasta ja siistiä olisi hyvä olla.
No mulla on tapana olla puhtaat ja siistit vaatteet ihan joka paikassa.
En, enkä mene. Koko talo pitäisi hävittää. Korkeaky*päkult tuu ripaskaa.
Olen käynyt ainakin kymmenen kertaa. Kuuntelen ja katselen oopperaesityksiä myös televisiosta, silloin kun niitä tulee. Eihän se tietenkään liveä korvaa.
Paras veronpalautus. Itse maksan satasen ja vissiin kaksi sataa menee veronmaksajien laskuun.
Onko Milanossa se kuuluisa La Scala vai muistanko aivan väärin?
Upeaa live-esitystä kaikille aisteille oopperassa. Suosittelen. Kunhan on vaatteet päällä , ei muuta väliä pukeutumiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Berliinissä, Pariisissa, Milanossa ja Glyndebournessa. Töölössä on aika noloa.
Haluaisin nähdä minkälaiset Marimekkotädit minua on miinustaneet.
On mulla pari marimekkoakin, mutta miinustin pääasiassa siksi, että vain teennäinen hölmö ajattelee, että joku paikka voi tehdä harrastamisesta noloa.
Pitäisi kriminalisoida koska haluaa levittää koronaa.
Joku tuttu aikoinaan kovasti mainosti oopperaa ja sanoi, että sinne voi mennä ihan tavallisissa siisteissä arkivaatteissa, mutta kuluneimmat lenkkarit on syytä jättää kotiin.
Olen. Pukeutuminen samanlaista kuin balettiin ja teatteriin.