Paskin horoskooppi?
MielestÀni kalat on sellainen raukkamainen liero.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Oinaat ovat maailman rohkeimpia ihmisiÀ. Rohkeita ja röyhkeitÀkin ja pÀÀsevÀt eteenpÀin elÀmÀssÀÀn, jos vain viitsivÀt yrittÀÀ.
On tutkittukin, ettÀ suurin osa maailman kirurgeista on oinaita. EnkÀ ihmettele.
Rakastavat haasteita ja onnistumisia. Myös suuri osa yrittÀjistÀ on oinaita, jotka uskaltavat ottaa riskejÀ.
Helvetin kovia myös painamaan duunia omassa yrityksessÀÀn. Osa myös melkoisia naistenmiehiÀ, sillÀ kilpailu ja sen voittaminen on yksi osa oinasmiehen rohkeutta ja eteenpÀin menoa.
Myös hyviÀ perheenisiÀ.
En tiedÀ horoskoopeista. vaan kerran luon parikin artikkelia siitÀ, minÀ vuoden aikana tietyssÀ ammateissa menestyneet ihmiset ovat syntyneet. SieltÀ tÀmÀn luin.
Kallistun samalle kannalle. Oinaat ovat usein myös sotilaina, ja suuret sotapÀÀlliköt menneisyydessÀ ovat olleett juuri oinaita.
Mutta tietty tÀmÀ on yksilöllistÀ, ei kaikista ole kaikkiin töihin eikÀ saavutuksiin.
Siihen tarvitaan muutakin kuin jokin pelkkÀ syntymÀaika.
Halusiko AP vÀhÀn enemmÀn avautua ?
T: kalat
Vierailija kirjoitti:
Paskimmat horoskoopit ovat ip- ja viikkolehdissÀ. Ne tekee aina joku, joka vaan kerkee jauhaa jotain. Ei mitÀÀn tietoa merkkien ominaisuuksista tai planeettojen liikkeistÀ.
Kuule kun se on ihan sama. Merkkien ominaisuudet ja planeettojen liikkeiden vaikutukset ovat huuhaata.
Kaksoset ovat ainakin parhaita. Olen itse kaksonen, ja enkÀ voisi kuvitella, ettÀ voisin seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei olisi kaksonen.
Muissa asioissa voin toki joustaa, mutta en horoskooppimerkissÀ.
KÀyttÀjÀ7437 kirjoitti:
Kaksoset on todella kaksinaamaisia ja pettÀvÀt aina ystÀvÀnsÀ.
Suorastaan vaarallisia. Luimuja , eivÀt ota vastuuta mistÀÀn, eivÀt kaihda mitÀÀn keinoja rikastuakseen ja itse asiassa ovat onnettomia luusereita. EpÀluotettavia . Valehtelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoset ovat ainakin parhaita. Olen itse kaksonen, ja enkÀ voisi kuvitella, ettÀ voisin seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei olisi kaksonen.
Muissa asioissa voin toki joustaa, mutta en horoskooppimerkissÀ.
TyypillistÀ ettÀ pönötÀt omaa egoa. Ei kukaan muu ymmÀrrÀ sitÀ gloriaa mikÀ sinun pÀÀn ylÀpuolella on.Et ymmÀrrÀ ettÀ tÀmÀkin on valhetta. Gloriaa ei ole, et ole sen arvoinen.
Leijona. Yksinkertaisesti paras. Onko muita horoskooppimerkkejÀ muka edes olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Halusiko AP vÀhÀn enemmÀn avautua ?
T: kalat
Kalaihmiset ovat rehellisiÀ, charmikkaita ja luotettavia.HyvÀ vaatemaku , miellyttÀviÀ kaiken kaikkiaan. Erityisen kauniit silmÀt.
Horoskooppeihin uskovat tulisi asettaa holhoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Leijona. Yksinkertaisesti paras. Onko muita horoskooppimerkkejÀ muka edes olemassa?
Leijonamiehet puoleensa vetÀviÀ mutta ei ole luotettavia. Siis minun ihastukset.
Neitsyet pelureita ja jousimiehet kieroja.
Vierailija kirjoitti:
KÀyttÀjÀ7437 kirjoitti:
Kaksoset on todella kaksinaamaisia ja pettÀvÀt aina ystÀvÀnsÀ.
Kaikki tuntemani kaksoset ovat herkkiÀ js lojaaleja. Kantavat maailman murheet, mutta ulospÀin nÀyttÀvÀt hymyÀ sulloinkin kun suru painaa mieltÀ. Kaksosilla kaksi puolta, jota kaikki eivÀt nÀe.
EpÀvarmoja tyranneja jotka hakevat ihailijoita kaikin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ujoja . SÀÀlivÀt itseÀÀn . Maailma kÀsittelee heitÀ vÀÀrin.Rehellisesti. Kaikista miehistÀ jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita on Leijona se kaikkein mitÀttömin.
Oinaat ovat maailman rohkeimpia ihmisiÀ. Rohkeita ja röyhkeitÀkin ja pÀÀsevÀt eteenpÀin elÀmÀssÀÀn, jos vain viitsivÀt yrittÀÀ.
On tutkittukin, ettÀ suurin osa maailman kirurgeista on oinaita. EnkÀ ihmettele.
Rakastavat haasteita ja onnistumisia. Myös suuri osa yrittÀjistÀ on oinaita, jotka uskaltavat ottaa riskejÀ.
Helvetin kovia myös painamaan duunia omassa yrityksessÀÀn. Osa myös melkoisia naistenmiehiÀ, sillÀ kilpailu ja sen voittaminen on yksi osa oinasmiehen rohkeutta ja eteenpÀin menoa.
Myös hyviÀ perheenisiÀ.
En tiedÀ horoskoopeista. vaan kerran luon parikin artikkelia siitÀ, minÀ vuoden aikana tietyssÀ ammateissa menestyneet ihmiset ovat syntyneet. SieltÀ tÀmÀn luin.