Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paskin horoskooppi?

Vierailija
17.08.2021 |

Mielestäni kalat on sellainen raukkamainen liero.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaat ovat maailman rohkeimpia ihmisiä. Rohkeita ja röyhkeitäkin ja pääsevät eteenpäin elämässään, jos vain viitsivät yrittää.

On tutkittukin, että suurin osa maailman kirurgeista on oinaita.  Enkä ihmettele.

Rakastavat haasteita ja onnistumisia.   Myös suuri osa yrittäjistä on oinaita, jotka uskaltavat ottaa riskejä.

Helvetin kovia myös painamaan duunia omassa yrityksessään.   Osa myös melkoisia naistenmiehiä, sillä kilpailu ja sen voittaminen on yksi osa oinasmiehen rohkeutta ja eteenpäin menoa.

Myös hyviä perheenisiä.

En tiedä horoskoopeista. vaan kerran luon parikin artikkelia siitä, minä vuoden aikana tietyssä ammateissa menestyneet ihmiset ovat syntyneet.   Sieltä tämän luin.

Vierailija
22/36 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinaat ovat maailman rohkeimpia ihmisiä. Rohkeita ja röyhkeitäkin ja pääsevät eteenpäin elämässään, jos vain viitsivät yrittää.

On tutkittukin, että suurin osa maailman kirurgeista on oinaita.  Enkä ihmettele.

Rakastavat haasteita ja onnistumisia.   Myös suuri osa yrittäjistä on oinaita, jotka uskaltavat ottaa riskejä.

Helvetin kovia myös painamaan duunia omassa yrityksessään.   Osa myös melkoisia naistenmiehiä, sillä kilpailu ja sen voittaminen on yksi osa oinasmiehen rohkeutta ja eteenpäin menoa.

Myös hyviä perheenisiä.

En tiedä horoskoopeista. vaan kerran luon parikin artikkelia siitä, minä vuoden aikana tietyssä ammateissa menestyneet ihmiset ovat syntyneet.   Sieltä tämän luin.

Kallistun samalle kannalle.  Oinaat ovat usein myös sotilaina, ja suuret sotapäälliköt menneisyydessä ovat olleett juuri oinaita.

Mutta tietty tämä on yksilöllistä, ei kaikista ole kaikkiin töihin eikä saavutuksiin.

Siihen tarvitaan muutakin kuin jokin pelkkä syntymäaika. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusiko AP vähän enemmän avautua ?

T: kalat

Vierailija
24/36 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskimmat horoskoopit ovat ip- ja viikkolehdissä. Ne tekee aina joku, joka vaan kerkee jauhaa jotain. Ei mitään tietoa merkkien ominaisuuksista tai planeettojen liikkeistä. 

Kuule kun se on ihan sama. Merkkien ominaisuudet ja planeettojen liikkeiden vaikutukset ovat huuhaata.

Vierailija
25/36 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset ovat ainakin parhaita. Olen itse kaksonen, ja enkä voisi kuvitella, että voisin seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei olisi kaksonen. 

Muissa asioissa voin toki joustaa, mutta en horoskooppimerkissä. 

Vierailija
26/36 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kaksoset on todella kaksinaamaisia ja pettävät aina ystävänsä.

Suorastaan vaarallisia. Luimuja , eivät ota vastuuta mistään, eivät kaihda mitään keinoja rikastuakseen ja itse asiassa ovat onnettomia luusereita. Epäluotettavia . Valehtelijoita. 

Vierailija
27/36 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset ovat ainakin parhaita. Olen itse kaksonen, ja enkä voisi kuvitella, että voisin seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei olisi kaksonen. 

Muissa asioissa voin toki joustaa, mutta en horoskooppimerkissä. 

Tyypillistä että pönötät omaa egoa. Ei kukaan muu ymmärrä sitä gloriaa mikä sinun pään yläpuolella on.Et  ymmärrä että tämäkin on valhetta. Gloriaa ei ole, et ole sen arvoinen. 

Vierailija
28/36 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijona. Yksinkertaisesti paras. Onko muita horoskooppimerkkejä muka edes olemassa?

Vierailija
29/36 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusiko AP vähän enemmän avautua ?

T: kalat

Kalaihmiset ovat rehellisiä, charmikkaita ja luotettavia.Hyvä vaatemaku , miellyttäviä kaiken kaikkiaan. Erityisen kauniit silmät. 

Vierailija
30/36 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppeihin uskovat tulisi asettaa holhoukseen.

Vierailija
31/36 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leijona. Yksinkertaisesti paras. Onko muita horoskooppimerkkejä muka edes olemassa?

Leijonamiehet puoleensa vetäviä mutta ei ole luotettavia. Siis minun ihastukset. 

Vierailija
32/36 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härät on kunnon kusipäitä

Vierailija
33/36 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyet pelureita ja jousimiehet kieroja.

Vierailija
34/36 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kaksoset on todella kaksinaamaisia ja pettävät aina ystävänsä.

Kaikki tuntemani kaksoset ovat herkkiä js lojaaleja. Kantavat maailman murheet, mutta ulospäin näyttävät hymyä sulloinkin kun suru painaa mieltä. Kaksosilla kaksi puolta, jota kaikki eivät näe.

Epävarmoja tyranneja jotka hakevat ihailijoita kaikin keinoin. 

Vierailija
35/36 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ujoja . Säälivät itseään . Maailma käsittelee heitä väärin.Rehellisesti. Kaikista miehistä jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita on Leijona se kaikkein mitättömin. 

Vierailija
36/36 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi