Paskin horoskooppi?
Mielestäni kalat on sellainen raukkamainen liero.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Oinaat ovat maailman rohkeimpia ihmisiä. Rohkeita ja röyhkeitäkin ja pääsevät eteenpäin elämässään, jos vain viitsivät yrittää.
On tutkittukin, että suurin osa maailman kirurgeista on oinaita. Enkä ihmettele.
Rakastavat haasteita ja onnistumisia. Myös suuri osa yrittäjistä on oinaita, jotka uskaltavat ottaa riskejä.
Helvetin kovia myös painamaan duunia omassa yrityksessään. Osa myös melkoisia naistenmiehiä, sillä kilpailu ja sen voittaminen on yksi osa oinasmiehen rohkeutta ja eteenpäin menoa.
Myös hyviä perheenisiä.
En tiedä horoskoopeista. vaan kerran luon parikin artikkelia siitä, minä vuoden aikana tietyssä ammateissa menestyneet ihmiset ovat syntyneet. Sieltä tämän luin.
Kallistun samalle kannalle. Oinaat ovat usein myös sotilaina, ja suuret sotapäälliköt menneisyydessä ovat olleett juuri oinaita.
Mutta tietty tämä on yksilöllistä, ei kaikista ole kaikkiin töihin eikä saavutuksiin.
Siihen tarvitaan muutakin kuin jokin pelkkä syntymäaika.
Halusiko AP vähän enemmän avautua ?
T: kalat
Vierailija kirjoitti:
Paskimmat horoskoopit ovat ip- ja viikkolehdissä. Ne tekee aina joku, joka vaan kerkee jauhaa jotain. Ei mitään tietoa merkkien ominaisuuksista tai planeettojen liikkeistä.
Kuule kun se on ihan sama. Merkkien ominaisuudet ja planeettojen liikkeiden vaikutukset ovat huuhaata.
Kaksoset ovat ainakin parhaita. Olen itse kaksonen, ja enkä voisi kuvitella, että voisin seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei olisi kaksonen.
Muissa asioissa voin toki joustaa, mutta en horoskooppimerkissä.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Kaksoset on todella kaksinaamaisia ja pettävät aina ystävänsä.
Suorastaan vaarallisia. Luimuja , eivät ota vastuuta mistään, eivät kaihda mitään keinoja rikastuakseen ja itse asiassa ovat onnettomia luusereita. Epäluotettavia . Valehtelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoset ovat ainakin parhaita. Olen itse kaksonen, ja enkä voisi kuvitella, että voisin seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei olisi kaksonen.
Muissa asioissa voin toki joustaa, mutta en horoskooppimerkissä.
Tyypillistä että pönötät omaa egoa. Ei kukaan muu ymmärrä sitä gloriaa mikä sinun pään yläpuolella on.Et ymmärrä että tämäkin on valhetta. Gloriaa ei ole, et ole sen arvoinen.
Leijona. Yksinkertaisesti paras. Onko muita horoskooppimerkkejä muka edes olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Halusiko AP vähän enemmän avautua ?
T: kalat
Kalaihmiset ovat rehellisiä, charmikkaita ja luotettavia.Hyvä vaatemaku , miellyttäviä kaiken kaikkiaan. Erityisen kauniit silmät.
Horoskooppeihin uskovat tulisi asettaa holhoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Leijona. Yksinkertaisesti paras. Onko muita horoskooppimerkkejä muka edes olemassa?
Leijonamiehet puoleensa vetäviä mutta ei ole luotettavia. Siis minun ihastukset.
Neitsyet pelureita ja jousimiehet kieroja.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Kaksoset on todella kaksinaamaisia ja pettävät aina ystävänsä.
Kaikki tuntemani kaksoset ovat herkkiä js lojaaleja. Kantavat maailman murheet, mutta ulospäin näyttävät hymyä sulloinkin kun suru painaa mieltä. Kaksosilla kaksi puolta, jota kaikki eivät näe.
Epävarmoja tyranneja jotka hakevat ihailijoita kaikin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ujoja . Säälivät itseään . Maailma käsittelee heitä väärin.Rehellisesti. Kaikista miehistä jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita on Leijona se kaikkein mitättömin.
Oinaat ovat maailman rohkeimpia ihmisiä. Rohkeita ja röyhkeitäkin ja pääsevät eteenpäin elämässään, jos vain viitsivät yrittää.
On tutkittukin, että suurin osa maailman kirurgeista on oinaita. Enkä ihmettele.
Rakastavat haasteita ja onnistumisia. Myös suuri osa yrittäjistä on oinaita, jotka uskaltavat ottaa riskejä.
Helvetin kovia myös painamaan duunia omassa yrityksessään. Osa myös melkoisia naistenmiehiä, sillä kilpailu ja sen voittaminen on yksi osa oinasmiehen rohkeutta ja eteenpäin menoa.
Myös hyviä perheenisiä.
En tiedä horoskoopeista. vaan kerran luon parikin artikkelia siitä, minä vuoden aikana tietyssä ammateissa menestyneet ihmiset ovat syntyneet. Sieltä tämän luin.