Kuinka nolo on nainen, jota vain aviomies on pannut?
Toivoisin etenkin miesten mielipiteitä aiheesta.
Kommentit (183)
No mä en kyllä haluaisi miehen olevan kokematon. Siinä olisi sitten ollut kaksi noloa arkajalkaa säätämässä. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 15:41"]
No mun mielipide.......x oli aikoinaan neitsyt eli ei muita Nyt tavannu useampia naisia.....kehuneet kuinka osaavat ottaa suihin yms Mut ei x silleen hävinny niille paree oli ottamaan suihin ku moni muu Tokiinsa onhan siinä oma viehätys ku uusia panoja Suurin mikä vaikuttaa on et tykkää tuottaa toiselle sellaasen nautinnon et aivot sulaa ja et tykkää seksistä :D
[/quote]
Opettele kirjoittamaan!
Sinä olet 35. Ihminen on seksuaalinen olento läi elämänsä. Ehdit vielä. Jos muuten olet onnellinen, nauti siitä mitä sinulla on nyt
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:44"]eikä niin, että mies omasta mielestään on kerännyt kokemusta ja taitaa kaiken (omasta mielestään).
[/quote]
Olisiko miesten saastainen lutkittelu ja koskemattomuuden arvostaminen vain keino nostaa itsensä naisen yläpuolelle seksin saralla? Pelottaa, että vastassa on enemmän kokemusta ja tuomiona "ethän sä osaa mitään"? Vinkkinä noin ajatteleville miehille: kannattaa jokaiseen uuteen seksikumppaniin suhtautua uniikkina yksilönä, jolloin et todellakaan osaa mitään. Se 17 senttinen meisseli ei kovin pitkälle kanna.
-m77-
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:13"]
No mulla on joka tapauksessa valtava alemmuuskompleksi tästä asiasta. Ap
[/quote]
Miksi? Koetko jääneesi jostakin paitsi?
Tavallaan tuohon ongelmaan ei ole muita ratkaisuja kuin se, että päänsisäisesti alat hyväksyä sen, ettei sinulla ole eikä tule olemaan muita seksikumppaneita. Olettaen, ettet halua erota etkä pettää. Leskeksikään tuskin haluat jäädä lähitulevaisuudessa.
Mulle tulee yhden seksikumppanin ihmisistä mieleen ekana se, että ovat alkaneet tosi nuorina seurustella, niin ei ole ehtinyt olla muita. Tai sitten on uskovainen. Jos on jotain muuta, niin mitä sitten. Mitä se todellisuudessa muille kuuluu kuinka monen kanssa olet ollut.
No mun mielestä ois enemmän noloa jos on paljon panoja. Eikä sekään minusta paha asia, mutta jos mietitään kumpi nolompaa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:47"]
No mä en kyllä haluaisi miehen olevan kokematon. Siinä olisi sitten ollut kaksi noloa arkajalkaa säätämässä. Ap
[/quote]
Mistä mies saa kokemusta, jos kaikki naiset odottavat papin aamenta?
Ja kyllä se on kokeneemmallakin melkoista säätämistä jos parina on noviisi arkajalka. Kuten sanoin, niin jokainen yksilö, mikä toimi aiemmin ei nyt ehkä toimikkaan. Ja jos vielä jännittää niin ei osaa nauttia ja heittäytyä, ei osaa sanoa ja ohjata, eikä tiedä mitä haluaa.
Minulla on ollut ensimmäinen kerta, olen harrastanut seksiä ensikertalaisen kanssa, mutta kyllä kokemus on tässä(in?) asiassa kova juttu.
-m77-
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 16:13"]
No mulla on joka tapauksessa valtava alemmuuskompleksi tästä asiasta. Ap[/quote]
Miksi? Koetko jääneesi jostakin paitsi?
Tavallaan tuohon ongelmaan ei ole muita ratkaisuja kuin se, että päänsisäisesti alat hyväksyä sen, ettei sinulla ole eikä tule olemaan muita seksikumppaneita. Olettaen, ettet halua erota etkä pettää. Leskeksikään tuskin haluat jäädä lähitulevaisuudessa.
Mulle tulee yhden seksikumppanin ihmisistä mieleen ekana se, että ovat alkaneet tosi nuorina seurustella, niin ei ole ehtinyt olla muita. Tai sitten on uskovainen. Jos on jotain muuta, niin mitä sitten. Mitä se todellisuudessa muille kuuluu kuinka monen kanssa olet ollut.[/quote]
Lisänä tuohon ensimmäisen kappaleen listaan pistäisin ihan rehdisti ryhmäseksin ja parinvaihdon ja kolmannet pyörät. Ap:lle ne toki eivät tainneet käydä, mutta kyllä noita 40-50+ pariskuntia on paljonkin, jotka hakevat miestä aviovuoteeseen.
Eikä se kokemattomuus päälleppäin näy. Eli sen mukaan ei ohikulkijat arvostele.
No mun mies ei kyllä säätänyt yhtään ekalla kerrallamme. Ja se tosiaan tapahtui pari kolme viikkoa tapaamisesta, emmekä ole kirkossa vihityt. Miehen kaikki exät olivat kuulemma myös lähes tai täysin kokemattomia. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 10:38"]
Ei ole nolo. On vain kokematon.
-m77-
[/quote]
Miten ihmeessä se tekee kokemattomaksi? Päin vastoin, usein nämä naiset ovat niitä kokeneempia. Jos nainen panee 12 vuotta putkeen saman miehen kanssa ja seksiä saa monta kertaa viikossa, siinä tulee kokeiltua lähes kaikki maan ja taivaan välillä. Ja onhan siinä seksikertoja kerääntynyt miljoona kertaa enemmän kuin naiselle, jolla on vain 30 seksikertaa eri miesten kanssa.
[/quote]
Saman miehen kanssa paneminen on sitä rutiinia eikä siinä voi kokemuksesta puhua. On varmasti poikkeuksia, jotka piristävät seksielämäänsä aika ajoin
[/quote]
Toi että oletat pitkässä suhteessa seksin olevan "rutiinia", kertoo lähinnä sinusta. Himokkassa (lyhyessä tai pitkässä ) suhteessa se ei todellakaan ole mitään rutiinia, haloo!
Horoperseet kadehtivat kunniallisia, moraalisia naisia, joilla on niin paljon itsekunnioitusta, etteivät he jakele itseään kuin portot.
Mua kyllä ahdisti ja nolotti myös silloin 22-vuotiaana olla yhä neitsyt, niin se eka kerta oli totaalisesti vain kivulias runttaus ja mulle täysin ok niin, jotta sen jälkeen pääsi aloittamaan seksielämän. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:34"]Monen miehen unelma.
[/quote] kunnes kyllästyy tumpeloon. Ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 17:34"]Monen miehen unelma. [/quote] kunnes kyllästyy tumpeloon. Ap
[/quote]
Harjoittele miehes kanssa. Ei vieras muna tee taitavammaksi, vaan eri asioiden kokeileminen, jota voi myös sen yhden ja ainoan kanssa harjoitella. Luuletko, että monta tumpeloa kokeneena olisit yhtäkkiä taitavampi?
En jaksa lukea koko ketjua, mutta minusta tuo on tosi hienoa että on ollut vain miehensä kanssa, arvostan!
[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:47"]No mua ainakin kiinnostaa kovasti puhua miehen entisistä. Voin sitten verrata, kuinka paljon huonompi olen. Ap
[/quote]
Mitä järkeä tuossa on??
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 07:52"][quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 21:47"]No mua ainakin kiinnostaa kovasti puhua miehen entisistä. Voin sitten verrata, kuinka paljon huonompi olen. Ap
[/quote]
  Mitä järkeä tuossa on??
[/quote] Saan siten vahvistusta oletukselleni, että olen kaikista huonoin. Ap
Joka asiasta ilmeisesti saa tehtyä ongelman. Tilanne on paras, jos molemmat ovat samalla lähtöviivalla eli toistensa ensimmäisiä tai kokemusta molemmilla. Jos vain toinen on kokematon ja toinen sahannut useamman kanssa, alkaa varmasti hiertää jossain vaiheessa.
Jos nyt pääsisin valitasemaan uudelleen, olisin kokematon ja mies samoin. Yhdessä opettelu olisi parasta mahdollista, eikä niin, että mies omasta mielestään on kerännyt kokemusta ja taitaa kaiken (omasta mielestään).