Juhlimme vaihdevuosia! Kuukautisten loppumista
Kuukautisten loppuminen on niin ihana asia, että sitä kannattaa juhlia vielä enemmän kuin niiden alkamista! Vai miten on, viittaan tytön kuukautisten alkamisen juhlimista koskevaan ketjuun.
Mutta miten te vaihdevuosia eli kuukautisten loppumista juhlitte?
Itse aioin vittuilla täysin rinnoin, ja tarjoan karjalanpiirakoita.
Kommentit (6)
Joo kyllä kuukautisten loppumista voip juhlia. Enemmän se elämää hauskuuttaa ja helpottaa. Ainakin mulle on kuukautisista ollut todella paljon vaivaa ja harmia. Ne ovar rajoittaneet elämääni, aiheuttaneet noloja tilanteita, kipua ja vaivaa. Ja hemoglobiinikin on niin alhainene, että vaivoin jaksan mitään vaikka rautaakin olen popsinut lisää aika ajoin.
Eli juhlat vaan pystyyn kun niistä pääsee!
Olen käyttänyt hormonikierukaa jo 14 vuotta, ja minulla ei sen aikan ole ollut kuukautisia. Nyt vaihdevuodet ovat alkamassa, mutta ei sitä juuri huomaa. Joskus tulee hiukan "henkilökohtaista hellettä", mutta muuten en ole huomannut mitään erikoista. Joten en tiedä milloin juhlia:-)
Äiti heittäisi minua kakulla päähän jos kutsuisin hänet meille juhlistamaan hänen vaihdevuosiaan...
Kuinka kauan ne vaihdevuodet (olen huomannut että tosiaan kyse on vuosista!) kestävät? Äidillä on ollut erilaisia oireita nyt kolmatta vuotta ja niin kiukkuinen!
Ja lisukkeeksi punajuuri salaattia.