Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissit kutisee, kihelmöi.....

Vierailija
10.09.2014 |

Mistä apua? Mistä johtuu? 

Olen rasvannut vaikka kuinka paljon erilaisilla voiteilla ja öljyillä, tuntuu ettei siitä ole apua. Tuntuu kuin se kutina olisi enemmän tuleva sisältä päin eikä niinkän ulkoa päin. 

Kiitos jos osaatte vastata miksi tälläisiä oireita on tai miten niitä voisi hillitä ja helpottaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kutisee ja kihelmöi aina silloin kun niitä jostain syystä turvottaa. Varsinkin nännipihan ympäriltä. Eipä siihen oikein muu auta kuin rasvaaminen. Se kutina tosiaankin tulee kuin sisältä päin! Tukala olo.

Vierailija
2/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvottaa, esimerkiksi ennen kuukautisia?

En huomaa päälle päin itselläni turvotusta, en ainakaan usko näkeväni, vaikka eipä kai kaikkea pientä huomaakaan. Menkat pitäisi alkaa parin päivän sisällä kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmästä voi olla apua.

Vierailija
4/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain syitä kutinaan tiedosa, kuulisin mieluusti. Ap

Vierailija
5/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausoire?

Vierailija
6/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään kokemuksia? Ap

Vierailija
7/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä keskustelu. Mene lääkäriin aivopieru!

Vierailija
8/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 09:28"]Onko jotain syitä kutinaan tiedosa, kuulisin mieluusti. Ap
[/quote]

Loisia. Niitä löytyy vähän kaikkialta elimistössä.

Vierailija
9/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutina on rinnanpäissä, syy voi olla hiivasieni. Kokeile Daktarin-salvaa.

Voi tulla vaikka miehesi suusta. Onko astmaatikko, joka käyttää kortisonisuihkeita? Se altistaa suun hiivalle.

Vierailija
10/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ikäinen olet? 30+ -ikäisillä rintakudos alkaa muuttua, ja se aiheuttaa rinnassa turvotusta, pistelyä, kutinaa ja arkuutta. Se on ihan normaalia, joskin aika ajoin kiusallista.

Vierailija
11/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:20"]Jos kutina on rinnanpäissä, syy voi olla hiivasieni. Kokeile Daktarin-salvaa.

Voi tulla vaikka miehesi suusta. Onko astmaatikko, joka käyttää kortisonisuihkeita? Se altistaa suun hiivalle.
[/quote]

Ihan älyvapaa kommentti. Oletteko tosiaan näin kuutamolla? Ei ihme ettei teidän jutuistanne tule koskaan mitään.

Vierailija
12/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24 vuotias. Ap

Vierailija
13/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hiivasieneen.... mutta kiitos vinkistä.

Vierailija
14/16 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka oon 14v ja mulla kutisee tissit. En kehtaa kertoo äitille ja tää ei oo kivaa. Ilkeen tuntuista ja ei mitenkää jeesaa mikää. Voiko se johtua tissien kasvusta? Oon myös ollu poikakaverin kaa yhdynnäs sillai nii enhän mä voi olla raskaana? Tai siis eihän kutina tisseissä oo raskaus oire?
ja mitä halpaa rasvaa voi laittaa tisseihin?

Vierailija
15/16 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tänne tuli näitä tissialoituksia yht'äkkiä useampia erilaisia?

Inselli-jonne keksi tänään uuden sanan "tissit" ja nostaa nyt kaikki löytämänsä ketjut.

Vierailija
16/16 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.09.2014 klo 11:20"]Jos kutina on rinnanpäissä, syy voi olla hiivasieni. Kokeile Daktarin-salvaa.

Ihan älyvapaa kommentti. Oletteko tosiaan näin kuutamolla? Ei ihme ettei teidän jutuistanne tule koskaan mitään.

Ei ole älyvapaa.   Ihmiselle voi tulla hiivaa myös kaulaan ja rintojen alle.

Hiiva elää ihmisessä kaikissa kosteiss paikossa.  Ja kesäisin hikoillaan paljon.

Vuodepotilailla tulee hiivaa myös nivusiin, noiden edellisten lisäksi.

Hiivaa voi tulla erityisesti ylipainosella ihmisellä kaikkiin ihopoimuihin.

Juuri siksi mm. nivuset pitää aina kuivata huolellisesti, myös vuodepotilailla ja laittaa nivusiin vaikkapa sideharsoa, että nivuset pysyvät kuivina, ettei hiiva sinne pesiydy.

Ikävä sanoa kommetoijalle, mutta vaikutat itse olevan pahasti kuutamolla, kun et  tuollaista perusasiaa ole tiennyt, vaikka aivan varmaan nuorehkona ihmiset luet lehti ja mediaa jatkuvasti.