Käsipesu vessassakäynnin jälkeen, moniko oikeasti tekee?
Minä vain avaan hanan ja huljuttelen maksimissaan sormiani vedessä. Saippuapesu kuivattaa ja minulla on atooppinen iho. Jos tarjolla olisi kosteusvoidetta, voisin jopa harkita käsipesua saippualla.
Olen itse bakteerikammoinen. Toisaalta tiedän, että pimppibakteereita enemmän haittaa pyyhkimättömän nenän hipaisu ja aivastuskin. Ja koronahan tarppuu pinnoilta hyvin, hyvin harvoin.
Kommentit (10)
Hei, minulla on mieletön vinkki: käsivoidetta myydään kätevissä pienissä tuubeissa, jotka mahtuu vaikka laukkuun! Sen voi ottaa aina mukaan :)
Vierailija kirjoitti:
Yöks sua.
Mä pesen aina kädet saippualla vessa-asioiden jälkeen.
Onneksi ei enää tarvii kätellä ihmisiä.
etkö käytä paperia vai etkö osaa pyyhkiä
Vierailija kirjoitti:
Hei, minulla on mieletön vinkki: käsivoidetta myydään kätevissä pienissä tuubeissa, jotka mahtuu vaikka laukkuun! Sen voi ottaa aina mukaan :)
Tiedän. Taida olla löytänyt sellaista, joka ei jossain vaiheessa vahingossa tursuisi laukun sisukseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöks sua.
Onneksi ei enää tarvii kätellä ihmisiä.etkö käytä paperia vai etkö osaa pyyhkiä
Minä käytän aina paperia, reippaastikin. Minua yököttävät eniten kahvat yms. säätönupit. En koske pissalla käydessäni ikinä sukuelimiini. Paperiakin on niin reilusti, että hyvä kun viemäri ei tukkoon mene.
Isolla hädällä taas en käy koskaan julksissa tiloissa siksi, että haluan pestä tapakupleni omalla bidee-suihkullani.
ap
Onko nykyaikana vielä ihmisiä, jotka ei pese käsiään vessassa käytyään mutta näköjään...Perushygieniajutut sentään luulisi kaikkien oppineen.
Hyi, kuinka moni EI pese käsiään wc-käynnin jälkeen? Kuuluu perushygieniaan ja hyviin tapoihin. Osta kunnon voidetta käsiisi ja rasvaa ne, jos saippua kuivattaa liikaa.
Kuvottavia ihmisiä. Mä en pystyisi olemaan pesemättä vaikka asun yksin ja käytän omaa vessaani. Jos en pese käsiäni, tuntuu ällöttävältä.
Ei mun vessan jälkeisellä käsien pesulla ole mitään tekemistä sen kanssa että olen itseäni pyyhkinyt vaan klähminyt kahvoja, vessanpöntön painiketta jne. En halua SUN kakkabakteereita mun käsilleni. Siitä on kyse. Onneksi nykyään on helppo lotrata vielä käsidesiä päälle sen jälkeen kun on avannut vessan oven eli koskenut kahvaan ellei pysty avaamaan tönäisemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Taida olla löytänyt sellaista, joka ei jossain vaiheessa vahingossa tursuisi laukun sisukseen.
ap
Osta sellainen, jossa on kierrekorkki. Ei tursua.
Yöks sua.
Onneksi ei enää tarvii kätellä ihmisiä.