Mulla on tänään synttärit:(
Ja olen itkenyt koko päivän. Mies ei antanut mitään lahjaa. Meidän tytär oli paketoinut oman korunsa ja antoi sen. Hänellä kun oli niin paha mieli, ettei äiti saa mitään. Mies oli tosin ostanut lahjan, mutta ei antanut sitä, koska mä olen niin huono äiti ja vaimo.
Enpä olis varmaan lahjaa vastaan ottanutkaan, mutta paha on mieli lapsenkin takia.
Kommentit (13)
nyt luet sillä vähän lakia että keksivät nyt sitten jonkun yllärin sulle lapsen kanssa yhdessä!!
Sattumoisin tiesin lahjasta ja kysyin miksen sitä saa. Mies sanoi, että kuvittelenko mä, että tälläsessa tilanteessa hän vielä ostelisi mulle lahjoja. Haluaa erota kai, emme tosin voi paljoa keskustella.
Mä olen henkisesti niin loppu, että ilmeisesti se ero on ainut vaihtoehto.
Niín ja huono äiti olen sen takia, kun hermot menee välillä ja huudan ja kiroilen lapsille. Lapsia olen kuitenkin hoitanut, kun mies on tehnyt uraa.
Hyvää syntymäpäivää, vaikka olisit millainen äiti ja vaimo! Jos olet huono, niin aina voi parantaa, ja jos et ole huono, haistakoon ukkosi hikisiä varpaitaan.
Iloitse lapsestasi, hän kuulostaa hurmaavalta. Ajatella nyt, oman korunsa käärinyt pakettiin. Liikuttava.
Ja vähänkö ihana lapsonen sinulla, jos omastaan antaa saadakseen äidin paremmalle mielelle! :)
Toivottavasti tilanteesi kääntyy parhain päin, ajattele asiaa näin, että vaikka tämä yksittäinen syntymäpäivä meneekin vähän mönkään, niin sinulla on vielä monia ihania synttäreitä edessäsi!
Etkä sinä ole huono äiti! Kaikilta meiltä lasten kanssa hermot välillä menee, ei se huonoa äitiä tee, ja jos omasta mielestäsi parantamisen varaa on (niin kuin meillä kaikilla;) ), niin, ei kun pieniä muutoksia siihen äitiyteen.
Yksi näin syntymäpäiväsi kunniaksi voisi olla se, että otat tuon ihastuttavan ja hyväsydämisen tyttäresi ja menette jonnekkin kakkukahville tai jätskille, mistä nyt tykkäätte.
Miehesi taitaa purkaa pahaa oloaan sinuun, toivottavasti pystyisitte keskustelemaan asioista, kävi sitten loppupeleissä miten tahansa, onhan asiat selvitettävä...Itsesikin kannalta.
Lämmin halaus ja paljon onnea!
tollasta vollotusta yksistä synttäreistä... ja vielähän tässä on päivää jäljellä ja ukon rutale ehtii tuoda sen lahjan...
En kertakaikkiaan tajua miten ne lahjat on niin tärkeitä...
paha mieli...
sano ap tyttärellesi että hän on paras lahja minkä äiti voi saada :)
Vaan se, että ap:llä menee huonosti ja kaikki tunteet kärjistyivät tähän syntymäpäivään.
ja että siksi en anna lahjaaa jonka jo ostin?