Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko puolet palstalaisista bannattu vai miksi täällä on näin hiljaista nykyään

Vierailija
09.09.2014 |

Ennen oli paljon eläväisempää. Saiko puolet av-porukasta banaania siitä pedarijutusta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä vihapuheista kuulemma paljon ongelmaa. 

Vierailija
2/13 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kyllä puhelimella toimii mutta pedo-bannit on edelleen päällä ja käsittämättömältä kyllä tuntuu. ei sillä ettenkö osaisi silti tänne kirjoittaa, mutta jotenkin lievästi meni maku tähän palstaan pedari-hyysäyksen takia. on muitakin palstoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että moni käy ainakin vähemmän, jos ei ole kokonaan lopettanut, koska mobiiliversio ei toimi. Mulla toimii puhelimella muuten, mutta ketjun toiselle sivulle ei pääse ilman kolmatta sivua -> ei tule kommentoitua ja turhauttaa käyttää koko palstaa. Ärsyttää muuten myös, kun kappalejaot ei toimi, sekin vaikuttaa siihen jaksaako vaivautua kirjoittamaan. Palstan taso on myös laskenut silmissä, etenkin nyt tämän vuoden puolella.

Vierailija
4/13 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa hulluja "miehiä" sekä pedofiilejä. Ei jaksa. Teinityttöjen jutut vielä mene, mutta kun joku "mies" täällä avautuu jostain ihme asiasta sekä pedofiilit kertoo fantasioitaan niin ei oikein jaksa innostaa

Vierailija
5/13 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks, kun tänne paskaan ei pääse enää kännykällä.

Vierailija
6/13 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Eipä toimi yhtään tämä palsta.

Vierailija
7/13 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse läpi kuin satunnaisesti.

Vierailija
8/13 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi ei

Vierailija
9/13 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koko ajan toiminut kännykällä :0 ja lähes päivittäin selaan et kai oisin huomannu jos ei toimis. Käyttis Android ja selain Chorme. Oon nytkin puhelimella

-ap

Vierailija
10/13 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käyn enää satunaisesti, mut aina vaan joku vela kiukuttelee tai pedari kertoo fantasioitaan. Pedareiden vastaiset jutut lähtee heti ja bannia saa, mut fantasiat saa olla.

Vierailija
11/13 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva.fi on estettynä selaimelta. Onneksi. Paljon onnellisempi ilman palstaa ja negatiivisuutta.

Vierailija
12/13 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 22:08"]Minäkin käyn enää satunaisesti, mut aina vaan joku vela kiukuttelee tai pedari kertoo fantasioitaan. Pedareiden vastaiset jutut lähtee heti ja bannia saa, mut fantasiat saa olla.
[/quote]

Velan kiukuttelun lisäksi täällä väheksytään eri ammattiryhmiä, pienten lasten mammat valittää ja mäkättää ja joku tekee aloituksia kakasta. Paska porukkaa siis.

Vierailija
13/13 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mobiiliversio ei toimi just nyt. Etteköhän te kohta taas saa minutkin ihan kunnolla kimppuunne :3

t. se 16-vuotias teini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi