Petin tahattomasti vaimoani :(
Kommentit (13)
Tahattomasti? Siis vahingossako ja vasten tahtoasiko se munasi tunkeutui vieraan vaginaan?
Olet varmaan ensimmäinen maapallolla, joka senkin ihmeen on kokenut.
Kompastuit toisen naisen pilluun kalu tanassa?
Jos taas oot kontannut kännissä jonku tirpusen yli, niin kärsi syyllisyys ja ole parempi puoliso vastaisuudessa.
Tahaton pettäminen tapahtui onneksi Porvoon raitilla, ei hätää. Otsikon hymiöstä provoon on liiiiiiiian lyhyt matka.
Hus trolli, hus! *sytyttelee noitavalkeita*
Tahattomasti?
vahingossa siis lipsahti vehje toisen jalkojen väliin, luikerteli itsekseen?
ensin sun täytyy myöntää itsellesi mitä on tapahtunut, rehellisesti.
sitten mietit kertoakko vai eikö.
se on asia josta voi päästä parisuhteessa yli, mutta arvet se joka tapauksessa jättää.
ajan kanssa asiaan varmasti on helpompi suhtautua, kun tunteet eivät kuohu niin voimakkaasti.
Voitko kuulostaa yhtään itsekkäämmältä? Luepa aloituksesi, ...paistaa minä, minä.
Nyt kerrot vaimollesi, ja vaimosi saa päättää antaako sinulle anteeksi. Sinä olet täysi paska, vaimosi ansaitsee miehen rinnalleen.
Katoku naspurinmuijavoli pylly pystyssä sängyssä housuitta illalla kun olin ryyppyillan jälkeen menossa kotiin. Erehdyin ovesta ja menin sisään, luulin että oma muija kiihkeänä odottaa. Vahingon jälkeen havahduin ja luikin kotiin.
Enemmän mä sun asemassa olisin huolissani siitä, antaako vaimosi tuon anteeksi, kun totuus selviää. Tuskin ja se on sinulle sialle ihan oikein.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 20:46"]
Voitko kuulostaa yhtään itsekkäämmältä? Luepa aloituksesi, ...paistaa minä, minä.
Nyt kerrot vaimollesi, ja vaimosi saa päättää antaako sinulle anteeksi. Sinä olet täysi paska, vaimosi ansaitsee miehen rinnalleen.
[/quote]
Kertoa? Miksi? Siksi, että on paha olla?
Siitäkös se vaimo riemastuu, sillähän se ei paha mieli sitten olekaan...
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 20:46"]
[/quote]
Kertoa? Miksi? Siksi, että on paha olla?
Siitäkös se vaimo riemastuu, sillähän se ei paha mieli sitten olekaan...
[/quote]
Totta helvetissä vaimolla on paha mieli kun saa tietää, mutta hän ansaitsee myös tietää millainen paska hänen miehensä on. Ellei vielä tiedä.
Saitko tahattoman siemensyöksyn ja koet siitä syyllisyyttä? Niin voi käydä kenelle tahansa vaikka unissa. Kyllä vaimosi tämän ymmärtää, älä ole huolissasi.
kyllä sä sitä halusit ihan yhtä paljon, ellet jopa enemmänkin! turha enää vinkua...
Miksi ihmeessä ?