Miksi et omista airfryeria? Kyseessä 2000-luvun tärkein keksintö joka mullisti ruuanlaiton ja koko kitchen industryn
Perus uuniin verrattuna airfriyerilla saa huomattavasti maukkaammat paistot kypsentämällä ruoan ulkoapäin, jolloin pinta krispyyntyy mutta ruoan sisäosat jäävät moistiksi. Käytännössä sama kuin deep fryettäessä mutta terveellisempää koska ei tarvitse öljyä.
Kommentit (41)
😂😂😂 Ja jälleen yksi turhake lisää keittiöön.
Mulla on jo kiertoilmauuni, ja osaan valmistaa sillä hyvää ruokaa ja ihania leivonnaisia.
Vai että oikein mostiksi.. 🤣
Vastaus kysymykseen, koska mulla on uuni, liesi ja mikro. En tarvii airfryeriä viemään tilaa keittiöstäni.
Tarkoitat varmaan meal preppingissä ja dinneröinnissä tärkeä?
Sellainen mainospläjäys. Mihin tarvitsisin, kun en tarvitse uppopaistamiskojettakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein mostiksi.. 🤣
Vastaus kysymykseen, koska mulla on uuni, liesi ja mikro. En tarvii airfryeriä viemään tilaa keittiöstäni.
Edit, moistiksi
kitchen industry? krispi? moisti? deep fryer?
Kannattaisiko opetella suomea, jos aikoo Suomessa elää?
Krispiintyy ja moistiksi, mahtavaa! Eiku marvellousta!
en halua valmistaa ruokiani muovissa, siksi.
Mitä on kripyyntyminen ja deep fryettaminen? Eikä minua oikeastaan kiinnosta myöskään kitchen industryn ongelmat, mitälie ovatkaan.
Keskityin kokkaamaan ihan näillä tavallisilla uunilla, liedellä ja mikroaaltouunilla. Toisaalta, nykyaikainen hiiligrilli on mainio vehje! Kivasti sopii vanhanaikaisen nestekaasugrillin vierelle.
Olen miettinyt että voisiko tuolla korvata perinteisen uunin kun vielä sinkkuihminenkin olen, mutta en ole vielä ihan vakuuttunut.
Härpäkkeet maksaa rahaa ja vie tilaa. En anna rahojani pois turhuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
en halua valmistaa ruokiani muovissa, siksi.
tai teflonissa ja muissa vastaavissa myrkyissä
Meinaatko että tavan uunissa ruoka kypsyy jotennin sisältäpäin?
Anoppi osti. Ei krispyyntynyt. Moistiksi jäi.
Turha härpäke