Mitkä asiat ovat mielestäsi outoja, mutta..
..sellaisia, että ei niistä mitään haittaakaan ole?
Eli outoja tapoja ja asioita, jotka ovat sinusta outoja, mutta todennäköisesti vain sinusta, sillä asia on vaaraton eikä siitä ole haittaa kenellekään?
Esimerkiksi: "Minusta on outoa, jos aikuinen ihminen syö ruokaa vauva-otteella, eikä käytä veitseä ja haarukkaa".
Tämän kaltaisia siis tarkoitan. Mutta esimerkiksi: "Minusta on outoa, että jotkut tupakoivat raskaana ollessaan". Tämä on kaikista vähintäänkin outoa, mutta lähinnä väärin. Eli tämänkaltaisia en tarkoita.
Tämä ketju ei ole tosikoille, eikä tässä ole tarkoitus alkaa analysoimaan sen kummemmin asioita, mitä muut kokevat oudoiksi. On itseasiassa kiva katsoa, tunnistanko itseni muiden mielestä oudoista asioista.
Eli kaiken "mä en käytä veitseä ja haarukkaa, ooks nyt ap parempi ihminen ku minä häh??" kommentit voi jättää pois. Katsotaan kauanko menee, ennenkuin jollain keittää yli :)
Voin itse aloittaa ketjun:
Minusta on outoa, jos aikuisella ihmisellä on yhden hengen sänky itsellään käytössä parisängyn sijaan, vaikka olisikin sinkku.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on outoa, että mieheni kaataa kaikki tiskivedet ja muut vessanpönttöön eikä lavuaariin. Etenkin kun keittiö ja vessa on eri puolilla kämppää.
Putkimiehen neuvo on ollut se, että sinne wc- pönttöön ei saa laittaa mitään muuta kuin ne, mitä sinne kuuluu ( * eli "vessa-asiat" sekä sen wc- paperin).
Nykyään ei siis kaataa rasvaisia tiskivesiä tms., koska ne ajan mittaan rasvoittavat putkia / Joskus niitä on sinne kai neuvottukin kaatamaan...
Joku on kuulemma laittanut jopa kissanhiekat tai peräti tampooneita,
mutta niitä ei missään nimessä lykätä sinne ! Tai sitten saa maksaa putkiremontit...
Se, kun jotkut pitävät talvella pipoa niin ettei se suojaa korvia.
Hrrr....