WHATSAPP-palvelu Kuinka monen nuorella se on?
Hei, nuoreni tahtoisi kovasti WhatsApp-palvelun puhelimeensa, siis tän messengerin. Miten monella teidän perheissä se on käytössä? Vaaditaanko siihen luottokorttien tietoja? Tuleeko yllätysmaksuja? Pystyykö nuori esim tilailemaan siellä olevia maksullisia lisäjuttuja ja sitten tulee kauheat laskut puhelinliittymälle? KIITOS jos joku osaa valaista
Kommentit (18)
Koko homma on ilmanen, ei sieltä mitään voi tilata.
kaikilla se on.. taisiis tyhmäähän se on jossei sitä ota, ainakin joskus maksoi 1e / vuosi ja jos on rajaton netti niin kaikki viestit ilmaisia, jos ei oo rajatonta niin voi tulla vähän ongelmia kun netti jatkuvasti päällä
Mulla on ollu 2 vuotta ja ei oo yhtään ylimääräistä maksua tullut. Hyvä pikaviestintä. En tiedä mistään tilauksista yms. Playkaupasta saa tilattua ilmaseksi sovelluksen. Ei tarvi mitään luottokortin numeroita..
Sehän on loistava vaihtoehto tavan viesteille. Ilmaista lystiä!
Kiimainen, helppo, lataa ihmeessä. Teinilläkin on Se ja itsekin aion tehdä kun saan älypuhelimen.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:36"]Kiimainen, helppo, lataa ihmeessä. Teinilläkin on Se ja itsekin aion tehdä kun saan älypuhelimen.
[/quote]
Kiimainen?
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:36"]Kiimainen, helppo, lataa ihmeessä. Teinilläkin on Se ja itsekin aion tehdä kun saan älypuhelimen.
[/quote] EIKÄ!!!! TARKOITIN ILMAINEN EN KIIMAINEN, VOI EI NOLOA!!! ANTEEKSI!!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:36"]
Kiimainen, helppo,
[/quote]
:-D. Tee ihmeessä!
Se on kaikilla joilla on älypuhelin. Aikuisillakin.
Siihen voitte sitten tehdä vaikka oman ryhmän perheen kesken :) kätevä tapa kertoa kuulumiset, laittaa kuvia yms koko perheelle.
On ainoastaan järkevää hankkia whatsapp! Se on ilmainen, ja viestien lisäksi voi lähetellä esimerkiksi kuvia ja ääniviestejä. Voitte myös perustaa vaikka koko perheen kesken oman keskusteluryhmän, niin on helppo jutella kaikkien kanssa samaan aikaan yhteisistä asioista, jos porukka huitelee omissa touhuissaan. Omilla vanhemmillanikin on whatsapp, ja yhteydenpito on paljon helpompaa, kun vanhempanikin "kommunikoivat minulle luontevalla tavalla" (olen 22-vuotias).
Olen itekkin käyttänyt jo pari vuotta ja lapsillakin on
Mun äidilläkin on whatsapp, ilmainen vaihtoehto tekstiviesteille. Whatsappissa viesittelet vain henkilöiden kanssa, joiden puhelinnumero sinulla on tallennettuna puhelimeesi.
Randomit pedofiilit eivät pääse hyökkääään lastesi kimppuun siis!
seuraa aikaasi mummeli
Meilläkin on koko perheellä ollut jonkin aikaa. Kätsy ja ilmainen!
Nuorella? Mulla on whatsapp ja olen 40. Myös 70-vee vanhemmillanikin on whatsapp. Samoin kohta eläkkeelle jäävällä työtoverillani. Kuten myös monilla ystävilläni. Ei se ole pelkästään nuorten juttu lähettää viestejä, ääninauhotteita ja kuvia ja videoita täysin ilmaiseksi. :)
Miten niin nuorilla? Mä oon liki 40 ja minä käytän sitä samoin kun kaikki minun lapsetkin. Tyhmää haaskata rahaa puhelinlaskuihin kun voi ilmaiseksikin viestitellä.
Ei maksa yhtikäs mitään, eikä voi yllätyslaskuja tulla. Ilmainen palvelu.