Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WHATSAPP-palvelu Kuinka monen nuorella se on?

Vierailija
09.09.2014 |

Hei, nuoreni tahtoisi kovasti WhatsApp-palvelun puhelimeensa, siis tän messengerin. Miten monella teidän perheissä se on käytössä? Vaaditaanko siihen luottokorttien tietoja? Tuleeko yllätysmaksuja? Pystyykö nuori esim tilailemaan siellä olevia maksullisia lisäjuttuja ja sitten tulee kauheat laskut puhelinliittymälle? KIITOS jos joku osaa valaista

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa yhtikäs mitään, eikä voi yllätyslaskuja tulla. Ilmainen palvelu.

Vierailija
2/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko homma on ilmanen, ei sieltä mitään voi tilata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuorilla ja on itselläni.

Vierailija
4/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla se on.. taisiis tyhmäähän se on jossei sitä ota, ainakin joskus maksoi 1e / vuosi ja jos on rajaton netti niin kaikki viestit ilmaisia, jos ei oo rajatonta niin voi tulla vähän ongelmia kun netti jatkuvasti päällä

Vierailija
5/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu 2 vuotta ja ei oo yhtään ylimääräistä maksua tullut. Hyvä pikaviestintä. En tiedä mistään tilauksista yms. Playkaupasta saa tilattua ilmaseksi sovelluksen. Ei tarvi mitään luottokortin numeroita..

Vierailija
6/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on loistava vaihtoehto tavan viesteille. Ilmaista lystiä!

Vierailija
7/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimainen, helppo, lataa ihmeessä. Teinilläkin on Se ja itsekin aion tehdä kun saan älypuhelimen.

Vierailija
8/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:36"]Kiimainen, helppo, lataa ihmeessä. Teinilläkin on Se ja itsekin aion tehdä kun saan älypuhelimen.
[/quote]

Kiimainen?

Vierailija
9/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:36"]Kiimainen, helppo, lataa ihmeessä. Teinilläkin on Se ja itsekin aion tehdä kun saan älypuhelimen.
[/quote] EIKÄ!!!! TARKOITIN ILMAINEN EN KIIMAINEN, VOI EI NOLOA!!! ANTEEKSI!!

Vierailija
10/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 17:36"]

Kiimainen, helppo,

[/quote]

:-D. Tee ihmeessä!

Vierailija
11/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kaikilla joilla on älypuhelin. Aikuisillakin.

Vierailija
12/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voitte sitten tehdä vaikka oman ryhmän perheen kesken :) kätevä tapa kertoa kuulumiset, laittaa kuvia yms koko perheelle.

Vierailija
13/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainoastaan järkevää hankkia whatsapp! Se on ilmainen, ja viestien lisäksi voi lähetellä esimerkiksi kuvia ja ääniviestejä. Voitte myös perustaa vaikka koko perheen kesken oman keskusteluryhmän, niin on helppo jutella kaikkien kanssa samaan aikaan yhteisistä asioista, jos porukka huitelee omissa touhuissaan. Omilla vanhemmillanikin on whatsapp, ja yhteydenpito on paljon helpompaa, kun vanhempanikin "kommunikoivat minulle luontevalla tavalla" (olen 22-vuotias).

Vierailija
14/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itekkin käyttänyt jo pari vuotta ja lapsillakin on

Vierailija
15/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidilläkin on whatsapp, ilmainen vaihtoehto tekstiviesteille. Whatsappissa viesittelet vain henkilöiden kanssa, joiden puhelinnumero sinulla on tallennettuna puhelimeesi.

Randomit pedofiilit eivät pääse hyökkääään lastesi kimppuun siis!

seuraa aikaasi mummeli

Vierailija
16/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on koko perheellä ollut jonkin aikaa. Kätsy ja ilmainen!

Vierailija
17/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorella? Mulla on whatsapp ja olen 40. Myös 70-vee vanhemmillanikin on whatsapp. Samoin kohta eläkkeelle jäävällä työtoverillani. Kuten myös monilla ystävilläni. Ei se ole pelkästään nuorten juttu lähettää viestejä, ääninauhotteita ja kuvia ja videoita täysin ilmaiseksi. :)

Vierailija
18/18 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin nuorilla? Mä oon liki 40 ja minä käytän sitä samoin kun kaikki minun lapsetkin. Tyhmää haaskata rahaa puhelinlaskuihin kun voi ilmaiseksikin viestitellä.