Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pillifarkkujen sauma menee vinoon!

Vierailija
09.09.2014 |

Tosi ärsyttävää! Mun mies sanoo että mulla on vinot jalat ja johtuu siitä.

Mutta näin jollain toisellakin naisella housujen sauman vinossa, ja sillä oli suorat jalat.

Siis vaikka kuinka suoristan sauman, se menee liikkuessa vinoon.

Miksi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 16:39"]Pitää ostaa pillimmät! Mulla on suorat jalat ja reidet ei osu yhteen, mutta jos pillifarkut on vähänkin liian isoa kokoa ja lahkeessa on tilaa niin sauma menee vinoon, varsinkin sitten kun farkut on jo pari kertaa pesty. Kannattaa siis ostaa mahdollisimman istuvat ja jopa vähän naftit pillifarkut niin muokkautuu käytössä sopiviksi.
[/quote]Okei... Onkohan tuo toisen lahkeen kiertäminen sit sitä, että toisessa jalassa on isompi pohjehaba. Mulla ainakin on oikea jalka astuva (vai miten se sanotaan, vahvempi), ja vasemmassa kiertää.
[/quote] Voi hyvinkin olla, ihmisillähän on usein tuollaisia eroja. Mulla on kiertänyt kanssa jotkut halpisfarkut mutta ei kaikki. Esim Gazoz ja One Green Elephant ovat olleet hyvin vartalon mukaan muokkautuvia ja istuvia.

Vierailija
22/27 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kangas leikattu vinoon eikä suoraan langansuuntaan jolloin se puntti kiertää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu sun jaloistasi vaan lahje on leikattu väärin, langansuunta ei mene keskellä lahjetta suoraan. Silloin sauma vetää vinoon

Vierailija
24/27 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäähän saumat t-paidoissaki, johtuu kankaasta ja valmistustavasta sekä materiaaleista. Elastaani pahentaa tilannetta...

Vierailija
25/27 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten mitkä tahansa housut mulla menee vasemman jalan sauma aina vinoo. Kääntyy sivusta keskelle eteen. Todella rasittavaa. Aina saa olla lahjetta suoristamassa. Oon ihmetellyt tätä vuosia.

Vierailija
26/27 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisvartalo ei ole 100% symmetrinen, ongelma voi johtua tästä. Mutta nykyvaatteet ommellaan/leikataan luokattoman huonosti. Langansuunnasta ei niin väliä, kunhan saadaan mahdollisimman tarkkaan kankaat käytettyä. Mulla esim. pari Marimekon t-paitaa kiertyy n. 45 astetta muutaman pesun jälkeen.

Vierailija
27/27 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin yläasteen käsityönopettaja kysy, onko kenelläkään koskaan lähtenyt housun lahje kiertyyn kuvatulla tavalla. Monella oli. Syyksi hän kertoi juuri tuon langan suunnan ja neuvoi sitten ompelemaan kunnolla ja leikkaamaan kaavat aina oikeasta kohdasta :)

Eli halpisten ongelma. Miks ei kalliimpienkin, jos nekin on tehty huolimattomasti.