Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joille ei ole tullut koronapiikeistä mitään oireita?

Vierailija
17.08.2021 |

Minulla oli ykköspiikistä pistokohta nimellisesti hieman arka ha kakkospiikistä ei tullut sitäkään vähää, vaikka yleensä siitä ilmeisesti tulee kovemmat oireet.
Onko minulla nyt sitten rokotus "epäonnistunut" ja huono imnuunivaste koronaa vastaan, kun ei elimistö ei juuri rokotteisiin reagoi. En tosin ole juuri koskaan muutoinkaan sairas. En edes muista milloin olen esim töistä ollut viimeksi sairaslomalla, varmaan vuonna 2019.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli juuri noin. Hän on myös vahva sairauksia vastaan.

Itselläni oli käsi kipeä vuorokauden.

Vierailija
2/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut kummastakaan Pfizerin rokotteista mitään oireita. En edes muistanut saaneeni rokotusta, kunnes illalla saunassa huomasin olkavarressa olleen laastarin.

Vierailija
4/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mullekaan mitään.

Vierailija
5/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kuumetta ja heikko olo toisesta. Heti perään sairastuin koronaam, tosin se on oireeton.

Vierailija
6/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan ei tullut mitään oireita. Ei se itse rokottaminenkaan tuntunut juuri missään, vaikka hoitaja tapansa mukaan varoitteli, että nyt nipistää. No ei nipistänyt edes. Vähän pettynyt olin kyllä.

Nuoremmat työkaverit saivat sentään sen verran oireita, että pari kolme päivää saikkua tuli. Ei ole reilua!

Vierailija
7/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kuumetta ja heikko olo toisesta. Heti perään sairastuin koronaam, tosin se on oireeton.

Nyt sekoitat koronaan ja syfilikseen sairastumisen keskenään.

Vierailija
8/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ykkösrokotteesta pistoskohta oli pauttiarallaa vuorokauden verran nimellisesti arka, kakkospiikistä ei tainnut olla senkään vertaa.

Vierailija
9/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään saanut mitään oireita kummastakaan piikistä, vaikka kuulun periaatteessa koronan riskiryhmään. On astma ja ylipainoa on kymmeniä kiloja. En muutoinkaan ole juuri koskaan sairas. Kuten aloittajalla, minullakin on töissä usein väluvuosiakin, etten ole päivääkään saikulla.

Vierailija
10/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotuksesta oireita saavat olisivat todennäköisesti oikeasta koronainfektiosta tehohoidossa ja moni näistä lopulta kylmiössä lappu varpaassa.

Vierailija
11/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullekaan tullut kummastakaan mitään, tosin kakkospiikistä on vasta viikko.

Pikkasen oli pistoskohdasta käsi kosketusarka noin vuorokauden kummallakin kerralla, mutta en periaatteessa edes olisi muistanut koko pistosta jos tuntemuksista olisi ollut kiinni. Eli ei tullut mitään. 

Vierailija
12/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen valossa 99 % rokotuksen saajista ei saa mitään mainittavia oireita. Harvoille tulee hieman kuumetta ja heikotusta joka yleensä helpottaa parissa päivässä.

Vierailija
13/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selventäisitkö? Sain toisen piikin 3 viikkoa sitten. Viikko sitten altistuin ja eilen tuli positiivinen testitulos.

Vierailija
14/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkapää oli hieman arka. Enemmän ja pidempään lihakset ovat kunnon treenistä kipeytyneet.

Vierailija
15/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oireettomuuden jatkuessa hakeudu lääkäriin.

Vierailija
16/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään

Vierailija
17/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta tuli vain lievää keskittymiskyvyttömyyttä, eli siis aivosumua, toisesta ei mitään.

Vierailija
18/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selventäisitkö? Sain toisen piikin 3 viikkoa sitten. Viikko sitten altistuin ja eilen tuli positiivinen testitulos.

Ei rokote estä tartuntaa tai tartuttamasta.

Vierailija
19/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyvin harvoin kipeänä. Viimeksi ollut jonkin verran kuumetta ehkä 3-4 vuotta sitten mutta sen pahempaa ei ikinä. Sain oireilin vahvasti ekasta koronarokotteesta (koko käsi oli niin kipeä että itkin, päätä särki armottomasti, kurkku kipeytyi, lämpö nousi, olin niin väsynyt etten pystynyt tekemään mitään, oli huono olo... ). En muista milloin olisi viimeksi ollut niin kipeä olo kuin koronarokotteen jälkeen.

Eli täällä yleisesti ottaen hyvin terve ihminen (tuskin koskaan tarvinnut saikkua) jolle ei todellakaan ollut koronarokote mukava kokemus. En ole vielä saanut toista annosta ja sen ottaminen suoraan sanottuna pelottaa. Tod.näk. helpommalla olisin päässyt koronan kanssa.

Vierailija
20/22 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut mitään oireita, ei myöskään mun miehelle. 2 Pfizerin rokotetta saatu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä