Arttu Viskari - Sirpa
Keitä ovat videossa esiintyvät näyttelijät?
Aivan loistava biisi ja video! Sopii loistavasti tähän aikaan.
Kommentit (57)
Jahah, täällä olikin ketju valmiina kysymykselleni "keitä ovat nuo näyttelijät". Minulle tuo biisi on tullut tutuksi vasta viime viikolla ja sitä tuleekin sitten työpaikan kanavalta kerran tunnissa.
Ja Gösta tulee hakematta mieleen. Sekä se, että levy-yhtiö on mukana tässä ketjussa.
Arttu on muuten vasta kolmikymppinen hemmo. Luulisi viisikymppiseksi.
Edelleen, tässä ei kysytty mielipiteitä musasta, videosta tai matkimisesta vaan näiden videolla nähtyjen näyttelijöiden nimiä... Osaisiko joku vastata vai pitääkö lukea kysymys uudelleen?
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 03:05"]Joo, videon nainen on Mona Kortelampi ja mies on Jyrki Könnömäki.
[/quote]
Johon se on vastattu.
On muuten komean rosoinen mies tuo Jyrki <3
Joo, ei oo kyllä Artusta Göstaksi. Vitutti vaan kun kuulin biisin ekaa kertaa tällä viikolla. :S
No en siis ollut ainoa joka on sitä mieltä että kuulostaa ihan leeviltä!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:51"]
Aivan kamala. Video varsinkin, sisältää vain yhden idean, ja n. 5 sekuntia videomateriaalia jota pyöritetään loopilla. Eikö samalla rahalla ois saanut edes enemmän matskua?
[/quote]
Niin, ihan toimiva idea Göstan videoissa. Tämä vain huonoa matkimista.
Hirvee hirvee hirvee!!!! Onko tämä joku levy-yhtiön henkilö (vai Arttu) joka näitä Sirpa-aloituksia tehtailee. Biisi on ihan kamalaa kurashaibaa, hävettää kun kuulee. Ja video on aika nolo ...mitä siinä on, pari minuuttia kuvattu ja näytetään sitä samaa uudelleen ja uudelleen.
Ja ei muuten kuulosta Göstalta. Kuulostaa erittäin epäonnistuneelta wanna-be-göstalta.
Arttu Viskari ei ole mistään kotoisin, täysin turha ketju!
Aivan törkeä yritys matkia Göstaa. Ei pelkästään sanojen perusteella kuten Avaimet käteen, vaan tässä on kaikki apinoitu. En tiedä tekeekö Wiskari itse kappaleensa vai laulaako muiden tuotoksia, mutta törkeää apinointia joka tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:41"]Hirvee hirvee hirvee!!!! Onko tämä joku levy-yhtiön henkilö (vai Arttu) joka näitä Sirpa-aloituksia tehtailee. Biisi on ihan kamalaa kurashaibaa, hävettää kun kuulee. Ja video on aika nolo ...mitä siinä on, pari minuuttia kuvattu ja näytetään sitä samaa uudelleen ja uudelleen.
[/quote]
Mä laskin että noin 10 sekuntia :D
Minusta on hienoa että jonkun musiikki aiheuttaa niin voimakkaita tunteita, että pitää oikein internetiin sitä kirjoittaa. ❤️
On leevi-kopio, mun mielestä silti enempi "elina, mitä mä teen" kuin "koko talvi kesämökillä". Törkee jätkä!
Ehkä Wiskari huomasi ettei siltä puutu kuin parta ja tuima ilme niin se näyttääkin melkein Göstalta?
Sehän oli ennen juuri sellainen paska ja paskana takuulla pysyy ja kyllä vaihdan kanavaa-anssikela, mutta nämä 2 viimeistä rallia on avanneet korvat. Huomioiden tuon historian ja sen että Göstan kunnioituksen olisi voinut myös helposti failata aivan täysillä sanoisin että 8/10. Ei tuo mene mitenkään överiksi. Ja Ulpulla on mahtava ääni, kuka tuo on tai onko se laulannut joskus ennen ja missä?
Wiskari tyyli on alusta asti ollut samanlaista kuin leeveillä. Itse en näe asiaa mitenkään huonona. Olen suuri leevit fani ja mukavaa kun joku muukin tekee samanlaista musaa. Saan lisää uutta kuunneltavaa.
Toisekseen yksi asia tässä maailmassa on varmaa on se ettei mikään ole ainutlaatuista,ei edes leevien musa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 08:40"]
Ihan hyvä biisi, mutta väkisinkin tulee mieleen, yrittääkö Arttu päästä Göstaksi Göstan paikalle. Sula mahdottomuus tietenkin, mutta ainahan näitä Leevi-kopioijia riittää. Ensin se teki sen '2000-luvun Vasara ja nauloja -biisin' Avaimet käteen ja nyt tämä Sirpa, jonka sanoista tulee väkisinkin mieleen Koko talvi kesämökillä (Miten voimme yli talven kestää, missä hitossa me hiukset pestään VRT. Missä voisimme vielä säästää, voiko mäyräkoiran luontoon päästää) ja videokin hyvin Göstamainen, muistuttaa mm. Sopivasti lihavan ja Pohjois-Karjalan videoita.
[/quote]
Musta on ihanaa että joku jatkaa hänen jalanjäljissään, kuin saisi hänet takaisin, ja jos pystyy tekemään lähellekään yhtä hyviä kappaleita, niin siitä vaan!
Ihan hirveetä kuraa! Gösta pyörii haudassaan!
Sopivan retrohenkinen sovitus ja kaurismäkeläinen video. Jää korvamadoksi muutaman kerran jälkeen, radiot kun soittaa tuota aika kiitettävästi. Jonkun hyvätuloisen voi olla vaikea samaistua biisin sanomaan, mutta veikkaanpa että aika moni muu pystyy samaistumaan.
2